Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057770/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych
z siedziby IITD PAN przy ul. R. Weigla 12 we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT IMMUNOLOGII I TERAPII DOŚWIADCZALNEJ IM.LUDWIKA HIRSZFELDA PAN WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rudolfa Weigla 12
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-114
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@hirszfeld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iitd.pan.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://hirszfeld.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innychz siedziby IITD PAN przy ul. R. Weigla 12 we Wrocławiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f18b4f06-898f-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057770/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-272-3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120290,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych o kodzie 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 08*, 18 02 02, 18 01 04*, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 09 i innych: 16 05 06* ( zgodnie z obowiązującym w 2022 r. katalogiem odpadów).
Średnioroczna ilość odpadów medycznych wytwarzanych przez Zamawiającego wynosi 16 ton 500 kg w tym odpady o kodzie 16 05 06* stanowią ok 8%.
Zamawiający zobowiązuję się do zlecenia realizacji przedmiotowej usługi w zakresie minimum 80% przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy nie zostanie zlecone więcej niż wskazane powyżej minimum.
Transport odpadów medycznych do Zakładu unieszkodliwiającego odpady musi odbywać się środkiem transportu spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów niebezpiecznych przez cały okres realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w tym podanie numeru BDO.
Odbiór odpadów medycznych odbywać się będzie z siedziby Zamawiającego przy ul. R. Weigla 12, 53-114 Wrocław, w dni robocze, 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek, w godz. od 08.00 - 15.00, po uprzednim poinformowaniu o planowanej godzinie odbioru.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125452,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141075,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125452,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ECO-ABC" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO SELEKT Michał Okupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125452,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
odpadów medycznych i innych ze względów bezpieczeństwa i ochrony środowiska powinna być
wykonywana w sposób kompleksowy oraz ściśle skoordynowany z Zamawiającym. Ponadto
odpady medyczne będą odbierane z jednej lokalizacji, dlatego realizacja zamówienia przez
więcej niż jednego wykonawcę wiąże się z wystąpieniem wysokiego ryzyka niewłaściwe
realizowanej umowy lub nadmiernych kosztów wykonania usługi.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego (lekkiego) do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II we Wrocławiu do budynku przy ul. P. Eluarda 51-55.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szermierczej Sportowej Szkoły Podstawowej nr 85 im. prof. Mariana Suskiego, z podziałem na zadania.
- Montaż, demontaż i transport materiałów promocyjnych wielkogabarytowych podczas projektu "Dolnośląska Zima" w celu promocji atrakcji turystycznych
- Remont tarasu w budynku użytkowym przy ul. Litomskiej 10 we Wrocławiu
- Remont budynku przy ul. Pawła Eluarda 57 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Klwów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz na 2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.