Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063621/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101906 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa siatek kanthalowych z drutu fi 0,35 mm
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 473 14 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 473 17 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i Rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa siatek kanthalowych z drutu fi 0,35 mm2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97a71902-bd3c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063621/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INS/BS-11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatek kanthalowych z drutu 0,35mm. 2. Zakres dostawy obejmuje dostawę siatek kanthalowych z drutu 0,35mm wg poniższych wymagań: 2.1. Siatka tkana 5080 mm z Kanthalu D z drutu o średnicy 0,35mm, oczko 1,14 x 1,14 mm – 1 sztuka. 2.2. Siatka tkana wieńcowa 600x1400 mm z Kanthalu D z drutu o średnicy 0,35mm, oczko 1,14 x 1,14 mm – 240 sztuk. 2.3. Siatka tkana 3400 mm z Kanthalu D z drutu o średnicy 0,35mm, oczko 1,14 x 1,14 mm – 1 sztuka. 2.4. Siatka tkana 3700 mm z Kanthalu D z drutu o średnicy 0,35mm, oczko 1,14 x 1,14 mm – 1 sztuka. 2.5. Siatka tkana 2000 mm z Kanthalu D z drutu o średnicy 0,35mm, oczko 1,14 x 1,14 mm – 1 sztuka. 2.6. Siatka tkana 2800 mm z Kanthalu D z drutu o średnicy 0,35mm, oczko 1,14 x 1,14 mm – 9 sztuk. 2.7. Siatka tkana 2900 mm z Kanthalu D z drutu o średnicy 0,35mm, oczko 1,14 x 1,14 mm – 3 sztuki. 3. Wszystkie siatki powinny być odtłuszczone i przemyte parą wodną. 4. Siatki mogą składać się w kilku segmentów zszytych lub zgrzanych na zakładkę ok. 30mm. 5. Siatka może być zwinięta w rulon. 6. Wraz z dostawą Dostawca zobowiązany jest dostarczyć: 6.1. Deklarację zgodności z zamówieniem „typu 2.1” zgodną z normą EN 10204.6.2. Świadectwo kontroli „typu 3.1” zgodne z normą EN 10204. 7. Baza dostawy DDP Puławy, Magazyn Zamawiającego – według Incoterms 2010.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44313200-9 - Siatka druciana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRESS ECO Sp. z o.o. , sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-164-07-38
7.3.4) Miejscowość: Dobrów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-142
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROGRESS ECO SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROGRESS ECO SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167021,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa doposażenia spawalniczego w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim - II edycja
- ,,Zakup i dostawę wielofunkcyjnego urządzenia do oczyszczania mechanicznego oraz zimowego utrzymania dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2514L"
- Dostawa tlenku cynku ZnO (biel cynkowa) w ilości 12 000kg
- Usługi serwisowe specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.