Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00559350/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 004314F w m. Lubikowo, gm. Przytoczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.przytoczna.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 004314F w m. Lubikowo, gm. Przytoczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4a1ad55-9de0-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004489/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi gminnej nr 004314F w m. Lubikowo, gm. Przytoczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 893330,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 004314F w m. Lubikowo, gm. Przytoczna” polegających na kompleksowej przebudowie drogi gminnej na długości około 322 m wraz z przebudową oświetlenia ulicznego.
Zadanie jest dofinansowane w ramach środków „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”.
Zakres robót obejmuje:
1) Przebudowę drogi gminnej, a w szczególności:
- przebudowę jezdni na odcinku 1 w km 0+000 do 0+176 o nawierzchni z betonu asfaltowego,
- przebudowę jezdni na odcinku 2 w km 0+000 do 0+146 o nawierzchni z betonu asfaltowego,
- przebudowę chodników,
- przebudowę zjazdów indywidualnych,
- przebudowa przystanku autobusowego,
- wykonanie przejścia wyniesionego z kostki betonowej,
- wykonanie trawników – humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- montaż nowej wiaty przystankowej,
- roboty towarzyszące – rozbiórki, w tym rozbiórka wiaty przystankowej istniejących nawierzchni, uporządkowanie terenu, wykonanie sączków, muldy, poboczy itp.
2) Przebudowa oświetlenia ulicznego:
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- montaż słupów i opraw oświetlenia ulicznego, 10kpl., w tym jedna oprawa parkowa,
- ułożenie linii kablowej nn, długość kabla doziemnego około 356 m
- roboty towarzyszące;
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w porozumieniu z ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa:
1) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9a do SWZ tj. projekt zgłoszenia robót branży drogowej – dla przebudowy drogi gminnej nr 004314F w m. Lubikowo wraz projekt organizacji ruchu;
2) dokumentacja stanowiąca załącznik nr 9b do SWZ tj. projekt zgłoszenia robót branży elektrycznej – dla przebudowy drogi gminnej nr 004314F w m. Lubikowo;
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9c do SWZ;
4) przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10 do SWZ;
5) tabela elementów ryczałtowych - stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót,
a ilością i zakresem prac do wykonania wynikającym z projektu zgłoszenia robót branży drogowej i elektrycznej –dla przebudowy drogi gminnej nr 004314F w m. Lubikowo, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – przebudowy drogi gminnej nr 004314F w m. Lubikowo. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy.
Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:
1) umowa;
2) formularz oferty;
3) niniejsza SWZ;
4) dokumentacja projektowa:
a) projekt zgłoszenia robót branży drogowej wraz projektem organizacji ruchu,
b) projekt zgłoszenia robót branży elektrycznej,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
d) przedmiar robót jako dokument pomocniczy,
e) tabela elementów ryczałtowych.
UWAGA !
- Na czas robót należy wprowadzić zatwierdzoną czasową organizacje ruchu.
- Zadanie realizowane jest na podstawie zgłoszeń robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę osobno dla branży drogowej i elektrycznej.
- Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektami zgłoszenia robót branży drogowej i elektrycznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem organizacji ruchuoraz przedmiarem robót.
- Wszędzie tam gdzie w dokumentacji tj. w projektach, przedmiarze robót, STWIOR występuje konkretny producent materiału, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji tj. w projektach, przedmiarze robót, STWIOR. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projektach, przedmiarze robót, STWIOR wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały.
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania.
- Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego.
2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy.
Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
3. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1147039,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1553016,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1147039,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „USBUD” Marian Szudra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 632074911, NIP: 787-100-94-62
7.3.3) Ulica: Rozbitek 14,
7.3.4) Miejscowość: Kwilcz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1147039,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
- Remont dwóch dróg na terenie gminy Karczew - dwie Części
- Modernizacja systemu kanalizacyjnego - modernizacja przepompowni sieciowych na terenie Gminy Złota" - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.