Og³oszenie z dnia 2024-02-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00286238/01 - Wynik z dnia 2024-04-16
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 24 miesiêcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³odawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 64
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 797704880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 24 miesiêcy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-782b5ba0-c4eb-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00101990
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00055817/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem w okresie 24 miesiêcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani/Pan Anna Tomaszewska, Jolanta Siwiec, tel. 797 704 880, e-mail: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-782b5ba0-c4eb-11ee-a84d-d63fc4d19e65
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-782b5ba0-c4eb-11ee-a84d-d63fc4d19e65
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): za³±cznik nr 9 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): za³±cznik nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASZ.382.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Wykonywanie kompleksowej us³ugi prania obejmuj±cej: pranie, dezynfekcjê, suszenie, prasowanie, maglowanie, sk³adanie bielizny szpitalnej, ubrañ szpitalnych (zwanych ³±cznie asortymentem).
2) Transport bielizny brudnej i czystej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± oraz dostarczanie i odbiór bielizny z magazynu Zamawiaj±cego.
3) Rental asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do umowy.
4) Wdro¿enie systemu RFID lub równowa¿nego, czyli pozwalaj±cego na identyfikacjê i ewidencjê asortymentu poddawanego praniu, umo¿liwiaj±cego bezdotykowe, grupowe liczenie. Wystêpowanie w dalszej czê¶ci dokumentu i innych dokumentach nazwy RFID jest przyk³adowe i nie wyklucza rozwi±zañ równowa¿nych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98315000-4 - Us³ugi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wdro¿enia wynajmu i systemu RFID
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna (jako¶æ us³ugi)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ do powy¿szego warunku
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 1.000.000,00 z³ dla jednej i wszystkich szkód, obejmuj±c± ryzyko przeniesienia chorób zaka¼nych i zaka¿eñ (w tym HIV i WZW) z limitem odpowiedzialno¶ci dla jednego i wszystkich zdarzeñ nie mniejszym ni¿ 300.000,00 z³, oraz obejmuj±c± szkody powsta³e w mieniu powierzonym z limitem odpowiedzialno¶ci dla jednego i wszystkich zdarzeñ nie mniejszym ni¿ 100.000,00 z³.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy do¶wiadczenia wykonawcy / osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia / wykszta³cenia wykonawcy / kwalifikacji zawodowych wykonawcy / potencja³u technicznego wykonawcy:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonuj± co najmniej trzy zamówienia zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ugi prania i wynajmu bielizny w systemie RFID o warto¶ci brutto us³ugi wykonanej na dzieñ sk³adania ofert nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³ (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych). Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania kilku zamówieñ, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ trzy odrêbne zamówienia, ka¿de w ramach odrêbnej umowy i ka¿de o warto¶ci wykonanej us³ugi na kwotê minimum 400 000,00 z³ brutto; Przynajmniej jedno zamówienie ma uwzglêdniaæ us³ugi wykonane na rzecz Szpitala.
- us³ugi prania bêd± ¶wiadczone w pralni dopuszczonej przez w³a¶ciwego miejscowo Powiatowego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego do ¶wiadczenia us³ug pralniczych dla jednostek s³u¿by zdrowia, spe³niaj±c± wymagania ustawy z dnia 5.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1284 z pó¼n. zm.), Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40 z 2000 r. poz. 469), Rozporz±dzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. nr 169 z 2003 r. poz. 1650),
- dysponuj± pralni± wyposa¿on± w:
1) pe³n± barierê higieniczn± oraz automatyczne, przelotowe urz±dzenie do dezynfekcji wózków transportowych miêdzy stron± brudn± a czyst± w pralni,
2) park maszynowy z automatycznym systemem dozuj±cym ¶rodki pior±ce i dezynfekuj±ce, posiadaj±cym system rejestracji i archiwizacji danych;
3) co najmniej 1 pralnicê przelotow± o mocy przerobowej pozwalaj±cej na realizacjê niniejszego zamówienia
4) urz±dzenie do suszenia i odpylania odzie¿y ochronnej,
- dysponuj± co najmniej 2 pojazdami do transportu brudnej i czystej bielizny posiadaj±cymi aktualn± opiniê Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzaj±c±, ¿e s± przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej czystej – po procesie prania i brudnej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ aktualne o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada ka¿dy z tych wykonawców, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego.
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ. Wykonawca w powy¿szej sytuacji do³±cza tak¿e Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art.118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ..
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni):
1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.;
2) wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
4) Dokumenty, o których mowa powy¿ej w Rozdz. VI cz. A ust. 2, sk³adaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub te¿
z osobna ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Wykonawca wraz z ofert± jest zobowi±zany do z³o¿enia ni¿ej wymienionych dokumentów przedmiotowych, na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy / us³ugi spe³niaj± wymagania, cechy i kryteria opisane w SWZ:1) Certyfikaty wydane przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ z normami stanowi±cymi punktowane kryteria oceny ofert zgodnie z informacja zawart± w formularzu oferty.
2) Opis, katalog lub w przypadku braku opisu/ katalogu próbka – dotycz±cy/a odzie¿y fasonowej opisanej w poz. 20 Za³±cznika nr 2 do umowy „Asortyment do rentalu/najmu” - mundurek mêski 1 komplet i mundurek damski 1 komplet
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Wykonawca wraz z ofert± jest zobowi±zany do z³o¿enia ni¿ej wymienionych dokumentów przedmiotowych, na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy / us³ugi spe³niaj± wymagania, cechy i kryteria opisane w SWZ:1) Certyfikaty wydane przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ z normami stanowi±cymi punktowane kryteria oceny ofert zgodnie z informacja zawart± w formularzu oferty.
2) Opis, katalog lub w przypadku braku opisu/ katalogu próbka – dotycz±cy/a odzie¿y fasonowej opisanej w poz. 20 Za³±cznika nr 2 do umowy „Asortyment do rentalu/najmu” - mundurek mêski 1 komplet i mundurek damski 1 komplet
2. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ustêpie poprzedzaj±cym, lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zdanie poprzedzaj±ce nie ma zastosowania, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
1) byæ wystawione na Zamawiaj±cego,
2) zawieraæ w swej tre¶ci o¶wiadczenie gwaranta (porêczyciela), w którym zobowi±zuje siê on do bezwarunkowej i nieodwo³alnej wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ zasz³a jedna z przes³anek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
7. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
5. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej wskazany w ust. 1 pkt 1 jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;
2) warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, zostanie spe³niony, je¿eli: wskazane ubezpieczenie przedstawi Wykonawca, który bêdzie wykonywa³ g³ówny przedmiot zamówienia, tj. pranie, dezynfekcja, maglowanie/prasowanie;
3) w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych w ust. 1 pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
4) w przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowi±cego za³. nr 5 do SWZ;
5) wykonawcy s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy - za³±cznik nr 8 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-23
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Dostawa wêdlin i miêsa do Zak³adu Karnego we W³odawie
- Zabezpieczenie trzech k±pielisk nad Jeziorem Bia³ym w miejscowo¶ci Okuninka
- Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska od km 0+000 do km 0+116,07 we W³odawie realizowana w ramach zad. GM W³odawa pn. Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska we W³odawie
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe us³ugi pralnicze dla Jednostek Sanatoria Dolno¶l±skie sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domów Pomocy Spo³ecznej bêd±cych jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Wynajem i serwis odzie¿y roboczej i ochronnej dla pracowników GPO Sp. z o.o. w Bogatyni
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPO£U ZAK£ADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzie¿y szpitalnej wraz z wynajmem po¶cieli szpitalnej i transportem na potrzeby SP ZOZ w Radziejowie
- Us³uga kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzy¿a w Krakowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.