Og³oszenie z dnia 2021-07-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00146886/01 - Wynik z dnia 2021-08-12
Og³oszenie nr 2021/BZP 00101997 z dnia 2021-07-02 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy S³onecznej w Blachowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BLACHOWNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398037
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Blachownia
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lorecki@blachownia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://blachownia.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy S³onecznej w Blachowni
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7f8f229c-dafd-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00101997
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000433/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja ul. S³onecznej w Blachowni
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.blachownia.bip.net.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz -
https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a) W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej pod adresem email: lorecki@blachownia.pl .b) Zamawiaj±cy wyznacza
nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:Pan Grzegorz Lorêcki tel. 34 3270 409* wew. 107
email: lorecki@blachownia.plc) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP
ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji.d) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.e)
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.f) Za datê przekazania
oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.g)
Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej
SIWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c
wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.2.
Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):a) W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w
szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz
udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej
z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem referencyjnym sprawy,
tj. ZP.271.4.2021b) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty
elektronicznej na adres e-mail: lorecki@blachownia.plc) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub
elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem
Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania
dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: lorecki@blachownia.pl. Sposób sporz±dzenia
dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi
byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca
2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz Rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie drogi gminnej ulicy S³oneczna w miejscowo¶ci Blachownia od skrzy¿owania z drog± gminn± ulic± M³yñsk± km 0+000,00 koñcz±c na skrzy¿owaniu z ulic± Starowiejsk± w km 0+451,36. D³ugo¶æ 451,36 m - nawierzchnia z kostki brukowej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Porównane bêd± zawarte w ofertach Wykonawców ceny ofertowe i okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia;
- Wybrana bêdzie oferta najkorzystniejsza, przez co nale¿y rozumieæ ofertê o najkorzystniejszej ilo¶ci punktów wyliczonych wed³ug poni¿szych zasad;
- Sposób punktacji, jaki Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ przy ocenie ofert dla kryterium cena, to ilo¶æ punktów wyliczona dla poszczególnych cen ofertowych wed³ug wzoru:
KC = Cn/Cob x 60 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
gdzie:
KC – ilo¶æ punktów przyznanych badanej ofercie;
Cn – najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu;
Cob– cena zaoferowana w badanej ofercie.
c) Do obliczenia punktów dla kryterium okres gwarancji zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce zasady:
0 punktów – je¶li wykonawca udzieli pisemnej, 36-miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane
30 punktów je¶li wykonawca udzieli pisemnej, 48-miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane
40 punktów je¶li wykonawca udzieli pisemnej, 60-miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane
e) Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, a maksymalna ³±czna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ wykonawca wynosi 100 pkt.
f) Ka¿da z ofert otrzyma liczbê punktów jak wynika ze wzoru:
Ilo¶æ pkt = liczba punktów przyznana za kryterium cena + liczba punktów przyznana za kryterium okres gwarancji
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane – maksymalnie 60 miesiêcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:- nie podlegaj± wykluczeniu oraz
- spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 112 ust.2 PZP, dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
„Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.”
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
„Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.”
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wykonawcy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê, co najmniej 200 000 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca zdolny do nale¿ytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wyka¿e siê do¶wiadczeniem, w nale¿ytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie, przebudowie, modernizacji drogi lub parkingu odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto.
Nale¿ycie wykonane oznacza w szczególno¶ci: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu dotycz±cego niniejszego postêpowania.
b) osób:
Dysponowanie minimum jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci drogowej.
c) -dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym,
Wykazanie. w wykazie niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje Wykonawca, który nale¿y za³±czyæ do oferty, Wykonawca wyka¿e narzêdzia i urz±dzenia, w³asne i obce (np. dzier¿awione, wynajête, lizingowane itp.), które bêdzie u¿ywa³ przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga siê, aby Wykonawca dysponowa³ minimum walcem samojezdnym do 10 ton lub lekkim walcem wibracyjnym, zagêszczark±, kopark± i ³adowark± lub koparko-³adowark± oraz samochodem skrzyniowym samowy³adowczym 3,5÷12 ton;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu: a) odpis zw³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci
gospodarczej, je¿eli odrêbneprzepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy; b) o¶wiadczenia Wykonawcy o
Og³oszenie nr 2021/BZP 00050656/01 z dnia 2021-05-11
2021-05-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
przynale¿no¶ci lub brakuprzynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci
do tej samej grupykapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼
informacjepotwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji
wpostêpowaniu. Propozycja tre¶ci o¶wiadczenia zosta³a zamieszczona w niniejszej SWZ ( Za³±cznik
Nr8 do SWZ. ).c) aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w:- art.
108ust. 1 pkt 1 i 2 - art. 108 ust. 1 pkt - art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a - art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b - art. 109 ust.
1pkt 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych– sporz±dzon± nie
wcze¶niejni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;d) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu
skarbowegopotwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie
art. 109 ust. 1pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w
przypadkuzalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da
z³o¿eniadokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków
odopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert
wykonawcadokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub
zawar³ wi±¿±ceporozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty- wg wzoru Za³±cznik Nr 5. do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Za³±cznik Nr 6. do SWZ.
c) wykaz narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykonawca wyka¿e narzêdzia i urz±dzenia, w³asne i obce (np. dzier¿awione, lizingowane itp.), które bêdzie u¿ywa³ przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga siê, aby Wykonawca dysponowa³ minimum narzêdziami i urz±dzeniami wymienionymi w Rozdziale V ust. 1 pkt. 4. lit. c) SIWZ. Wzór wykazu znajduje siê w Za³±czniku nr 7 do SWIZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100 groszy).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu, nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego :PKO BP S.A. II/O Czêstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638. Kopiê polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca siê z³o¿yæ wraz z ofert±.
4. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ nazwa i adres zamawiaj±cego.
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 60 dni
2021-07-02 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BLACHOWNI
wiêcej: przetargi w Blachowni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont destruktem asfaltobetonowym dróg na terenie Gminy Promna
- Przebudowa ulicy M. Konopnickiej w Wieruszowie
- Modernizacja (przebudowa) wewnêtrznej drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowo¶ci Horyszów - II etap
- "Przebudowa z rozbudow± DP nr 1794B na odcinku Be³da - Stoczek w km 0+030 ÷ 2+630"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+877 do km 13+995 w miejscowo¶ci Grabianka, gmina Osieck, powiat otwocki, województwo mazowieckie - nr postêpowania 080/25
- Przebudowa drogi wewnêtrznej na dzia³ce nr 570 obrêb Sulmierzyce (ul. Borowa w Sulmierzycach) o d³ugo¶ci 209,50m
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.