eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102090 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredry 9

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047

1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82505d08-b312-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001008/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa utrzymania czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052734/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-8/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 359000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie kompleksowych usług utrzymania czystości, sprzątania obejmujących: sprzątanie pomieszczeń wraz z myciem okien uwzględniając reżim sanitarny dla placówek służby zdrowia, utrzymacie czystości wokół obiektów oraz w sezonie zimowym odśnieżanie posesji, chodników i dróg dojazdowych, a w sezonie letnim koszenie trawy, itp. 2) Wykaz placówek służby zdrowia podległych ZOZ Nr 2 w Rzeszowie, w których będzie wykonywana usługa utrzymania czystości:
a) Przychodnia Specjalistyczna - Rzeszów ul. Fredry 9
powierzchnia całkowita 4521 m2
- strefa I - 1 803 m²
- strefa II - 1 676,80 m²
- strefa III - 1 041,20 m2
- trawnik - 60,00 m2
- droga dojazdowa, parking i chodnik - 1 650,15 m²

b) W związku z prowadzoną przez Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie inwestycją przebudowy układu drogowego, między innymi ul. Fredry, dotychczasowy parking służbowy dla pracowników ZOZ Nr 2 w Rzeszowie, zostanie znacznie pomniejszony na kolejnym etapie realizacji inwestycji przez MZD w Rzeszowie. Tym samym od momentu zamknięcia części parkingu przez inwestora stanie się zbędnym utrzymanie czystości oraz w sezonie zimowym odśnieżanie zamkniętego parkingu. Planowany etap zamknięcia parkingu służbowego przypada na listopad 2021 r., a udostępniony ma zostać ponownie na wiosnę 2022 r. Jednakże w związku z przedłużającymi się pracami MZD Rzeszów i brakiem jednoznacznych deklaracji inwestora, Zamawiający nie jest w stanie określić od jakiego okresu i na jak długo zamknięty zostanie w znacznej części parking służbowy oraz czy utrzymanie parkingu w sezonie zimowym będzie konieczne.
W związku z powyższym Zamawiający przewiduje we wzorze umowy (Załącznik Nr 10 do SWZ) możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, gdy wystąpią istotne okoliczności, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy w części obejmującej wysokość wynagrodzenia:
- ograniczenie zakresu prac objętych umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia.
Powierzchnia wyłączenia z użytkowania parkingu służbowego to około 590 m2.

Droga dojazdowa, parking i chodnik po zamknięciu przez MZD w Rzeszowie
będą miały powierzchnię około: 1 060,15 m2.


c) Przychodnia Rejonowa w Tyczynie, ul. Rynek 10
powierzchnia całkowita 360 m2
- strefa I - 80 m²
- strefa II - 208 m²
- strefa III - 72 m2
- trawnik - 50 m²
- droga dojazdowa, parking i chodnik - 250 m²

3) Informacje dodatkowe:
a) kosiarki do traw zapewnia Wykonawca;
b) do zadań Wykonawcy należy dostarczenie mieszanki solno-piaskowej w ramach usługi odśnieżania w sezonie zimowym oraz wywóz nagromadzonego śniegu;
c) podłoże w pomieszczeniach typu PCV o pow. 669,24 m2;
d) w zakres sprzątania i mycia nie wchodzi posiadany przez ZOZ tabor samochodowy;
e) wysokość fasady przeznaczonej do mycia wynosi 12 m i szerokości 4 m – dot. Przychodni Specjalistycznej w Rzeszowie;
f) w zakres dezynfekcji i mycia nie wchodzi sprzęt medyczny, elektryczny, np. komputery;
g) do zadań Wykonawcy należy sprzątanie, mycie oraz dezynfekcja tzw. kącików dla dzieci rozmieszczonych na korytarzach w siedzibie Zamawiającego.

4) Oświadczenie na temat ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz czasu ich pracy zawiera Załącznik Nr 7 do SWZ. Jest to jedno z kryteriów oceny ofert o wartości 40%.

5) Sprzątanie w poszczególnych jednostkach według załączonego harmonogramu - Załącznik Nr 8 do SWZ.

6) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zapewnia na własny koszt maty pyłochłonne, wodochłonne i antypoślizgowe w budynku w Rzeszowie przy ul. Fredry 9 w następującej ilości i wymiarach:
a) Budynek A:
- wejście od lewej strony wym. 150x250 – 1 szt.
- wejście do windy wym. 110x200 – 1 szt.
- wejście główne wym. 110x200 – 2 szt.
- wejście na dyżury nocne wym. 85x150 – 1 szt.
- rejestracja główna wym. 85x150 – 3 szt.
b) Budynek D:
- wejście główne wym. 85x150 – 3 szt.
c) wszystkie maty winy być w kolorze ciemnoszarym
d) Wykonawca zapewnia pranie mat:
- sezon jesiennozimowy – 2 x w tygodniu
- sezon wiosennoletni – 1 x w tygodniu

7) Zamawiający zapewnia nieodpłatnie pomieszczenie dla Wykonawcy, jak również w gestii Zamawiającego należy zapewnienie papieru toaletowego, mydła w płynie, odświeżaczy powietrza w aerozolu oraz ręczników papierowych.

8) Zamawiający załącza do SWZ następujące procedury, które należy bezwzględnie przestrzegać podczas realizacji zamówienia:
a) procedura Zamawiającego z dnia 17 marca 2015 r. wraz z kartami zmian o symbolu KZ 4 pn. „Procedura utrzymania czystości pomieszczeń i gabinetów ZOZ Nr 2 w Rzeszowie”, która stanowi Załącznik Nr 11 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
b) procedura Zamawiającego z dnia 11 lipca 2017 r. o symbolu KZ 4.1.2 pn. „Procedura mycia i dezynfekcji pomieszczenia składowania odpadów medycznych”, która stanowi Załącznik Nr 12 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
c) procedura Zamawiającego z dnia 20 lutego 2017 r. o symbolu KZ 3 pn. „Procedura mycia i dezynfekcji rąk”, która stanowi Załącznik Nr 13 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
d) procedura Zamawiającego z dnia 15 kwietnia 2015 r. wraz z kartami zmian o symbolu KZ 3.2 pn. „Procedura utrzymania w czystości dozowników na mydło w płynie i środka do dezynfekcji rąk”, która stanowi Załącznik Nr 14 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
e) procedura Zamawiającego z dnia 22 lutego 2018 r. wraz z kartami zmian o symbolu KZ 4.1 pn. „Procedura postępowania z odpadami medycznymi”, która stanowi Załącznik Nr 15 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
f) procedura Zamawiającego z dnia 24 kwietnia 2017 r. wraz z kartami zmian o symbolu KZ 4.1.1 pn. „Procedura mycie i dezynfekcja urządzenia chłodniczego na odpady medyczne niebezpieczne”, która stanowi Załącznik Nr 16 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
g) procedura Zamawiającego z dnia 19 listopada 2014 r. wraz z kartami zmian o symbolu KZ 4.2 pn. „Procedura postępowania z bielizną brudną i czystą”, która stanowi Załącznik Nr 17 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
h) procedura Zamawiającego z dnia 5 kwietnia 2018 r. o symbolu KZ 4.3 pn. „Procedura dekontaminacji rozlanych płynów ustrojowych”, która stanowi Załącznik Nr 18 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
i) procedura Zamawiającego z dnia 9 lutego 2017 r. o symbolu KZ 5 pn. „Procedura stosowania środków ochrony indywidualnej”, która stanowi Załącznik Nr 19 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
j) procedura Zamawiającego z dnia 10 listopada 2015 r. wraz z kartami zmian o symbolu KZ 5.2 pn. „Procedura postępowanie po ekspozycji na materiał potencjalnie zakaźny wirusami krwiopochodnymi”, która stanowi Załącznik Nr 20 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429429,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429429,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „KARABELA” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karabela - Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670010269

7.3.3) Ulica: Sokola

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429429,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.