eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczBudowa oświetlenia ulic w Bydgoszczy - w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102124 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulic w Bydgoszczy - w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525822723

1.5.8.) Numer faksu: 52582277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/zdmikp_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulic w Bydgoszczy - w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c73423b1-ad6f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000791/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Budowa oświetlenia ulic w Bydgoszczy - w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 016/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 964581,40 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - „Budowa oświetlenia ulic: K. Przerwy Tetmajera na odcinku od ul. gen. A. Madalińskiego do schodów przy ul. Tęczowej w Bydgoszczy”
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej „Budowy oświetlenia ulic: : K. Przerwy Tetmajera na odcinku od ul. gen. A. Madalińskiego do schodów przy
ul. Tęczowej, Szczytowa na odcinku od ul. Pijarów do ul. Paprociej, w Bydgoszczy.”,
w której skład wchodzą następujące elementy składowe:
• uzyskanie, bądź aktualizacja warunków, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dla opracowanej dokumentacji projektowej (PB i PW),
• przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych,
• wykonanie projektu budowlanego dla projektowanej branży elektrycznej,
• wykonanie projektu wykonawczego dla branży elektrycznej, opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
Dla powyższego zakresu należy uzyskać wszystkie niezbędne warunki, uzgodnienia, opinie i pozwolenia umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych. W harmonogramie rzeczowym należy podać etapy prac projektowych z określeniem ich terminów wykonania (w szczególności opracowania projektu zagospodarowania terenu opracowanie projektu budowlanego, opracowanie projektu wykonawczego,) z uwzględnieniem czasu na procedury administracyjne. Dokumentacja projektowa obejmuje następujące elementy składowe (branże): sieć elektryczna, oświetlenie uliczne,
W zakres robót budowlanych wchodzą następujące elementy składowe:
• obsługa geodezyjna inwestycji,
• budowa oświetlenia ulicznego,
• zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego,
• sporządzenie operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 228510,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - „Budowa oświetlenia ulic Waleniowa, Sowia – Ibisowa, Runowa – Żołędowska w Bydgoszczy
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej „Budowy oświetlenia ulic: :
• Waleniowa na odcinku od ul. Kolbego do posesji nr 7 oraz dojazd do bloku nr 3,
• Sowia – Ibisowa droga dojazdowa, Runowa – Żołędowska. w Bydgoszczy.”, w której skład wchodzą następujące elementy składowe:
• uzyskanie, bądź aktualizacja warunków, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dla opracowanej dokumentacji projektowej (PB i PW),
• przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych,
• wykonanie projektu budowlanego dla projektowanej branży elektrycznej,
• wykonanie projektu wykonawczego dla branży elektrycznej, opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

Dla powyższego zakresu należy uzyskać wszystkie niezbędne warunki, uzgodnienia, opinie i pozwolenia umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych. W harmonogramie rzeczowym należy podać etapy prac projektowych z określeniem ich terminów wykonania
(w szczególności opracowania projektu zagospodarowania terenu opracowanie projektu budowlanego, opracowanie projektu wykonawczego,) z uwzględnieniem czasu na procedury administracyjne.
W zakres robót budowlanych ulicy wchodzą następujące elementy składowe:
• obsługa geodezyjna inwestycji,
• budowa oświetlenia ulicznego,
• zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego,
• sporządzenie operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 243278,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III „Budowa oświetlenia ulic: Grussa, Odrzańska, Pielęgniarska w Bydgoszczy
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej „Budowy oświetlenia ulic:
• Grussa na odcinku od posesji nr 20 – odcinek dł. 300mb, • Odrzańska,• Pielęgniarska – tereny nad Wisłą – odcinek dł. 750mb w Bydgoszczy.”,
w której skład wchodzą następujące elementy składowe:
• uzyskanie, bądź aktualizacja warunków, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dla opracowanej dokumentacji projektowej (PB i PW),
• przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych,
• wykonanie projektu budowlanego dla projektowanej branży elektrycznej,
• wykonanie projektu wykonawczego dla branży elektrycznej, opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

Dla powyższego zakresu należy uzyskać wszystkie niezbędne warunki, uzgodnienia, opinie i pozwolenia umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych. W harmonogramie rzeczowym należy podać etapy prac projektowych z określeniem ich terminów wykonania (w szczególności opracowania projektu zagospodarowania terenu opracowanie projektu budowlanego, opracowanie projektu wykonawczego,) z uwzględnieniem czasu na procedury administracyjne
W zakres robót budowlanych ulicy wchodzą następujące elementy składowe:
• obsługa geodezyjna inwestycji,
• budowa oświetlenia ulicznego,
• zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego,
• sporządzenie operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 344881,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV „Budowa oświetlenia w ulicy Toruńskiej w Bydgoszczy”
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej „Budowy oświetlenia ulicy
• Toruńskiej na odcinku od ostatniego punktu świetlnego do granic miasta – odcinek dł. 600mb w Bydgoszczy.”, w której skład wchodzą następujące elementy składowe:
• uzyskanie, bądź aktualizacja warunków, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi dla opracowanej dokumentacji projektowej (PB i PW),
• przygotowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych,
• wykonanie projektu budowlanego dla projektowanej branży elektrycznej,
• wykonanie projektu wykonawczego dla branży elektrycznej, opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

Dla powyższego zakresu należy uzyskać wszystkie niezbędne warunki, uzgodnienia, opinie i pozwolenia umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych. W harmonogramie rzeczowym należy podać etapy prac projektowych z określeniem ich terminów wykonania (w szczególności opracowania projektu zagospodarowania terenu opracowanie projektu budowlanego, opracowanie projektu wykonawczego,) z uwzględnieniem czasu na procedury administracyjne.
W zakres robót budowlanych ulicy wchodzą następujące elementy składowe:
• obsługa geodezyjna inwestycji,
• budowa oświetlenia ulicznego,
• zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego,
• sporządzenie operatu kolaudacyjnego z kompletem wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 147911 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326749,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPERIA sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5592044441

7.3.3) Ulica: Hallera 4/15

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252150 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPERIA Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5592044441

7.3.3) Ulica: Hallera 4/15

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404670 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404670 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPERIA Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5592044441

7.3.3) Ulica: Hallera 4/15

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404670 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPERIA Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 559204441

7.3.3) Ulica: Hallera 4/115

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.