eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LimanowaDostawa i dystrybucja gazu do budynków Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. JANA PAWŁA II W LIMANOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zygmunta Augusta 8

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 33 72 602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39e35185-6b14-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413813/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i dystrybucja gazu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający na mocy Zarządzenia nr 9/22/23 Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej z dnia 10 listopada 2022 r., w dniu 10 listopada 2022 r. ogłosił postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn: „Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej” wskazując termin składania ofert do dnia 18 listopada 2022 r. do godz. 10:00. W dniu 16.11.2022 r. Zamawiający przedłużył termin składania ofert do dnia 21.11.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty, wobec czego Zamawiający w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zobowiązany był do unieważnienia postępowania. Mając na uwadze powyższe oraz fakt, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione w sposób istotny, zachodzą przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki celem udzielenia zamówienia zaproszonemu Wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GN.26.6.2022.ET

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 489956,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego typu E) w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) zwana dalej „Prawo energetyczne”, obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na potrzeby Zamawiającego w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r. do instalacji znajdujących się w niżej wymienionych budynkach (miejscach odbioru):
1) budynek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II, ul. Zygmunta Augusta 8 ( taryfa W-5.1_TA)
2) budynek Zespołu Szkół Technicznych i ogólnokształcących im. Jana Pawła II, ul. Zygmunta Augusta 8/3 ( taryfa W-1.1_TA)

Łączne, przewidywane zużycie paliwa gazowego (dla wszystkich miejsc odbioru) wynosi: 1 980 592 kWh

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

09120000-6 - Paliwa gazowe

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147003421

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482476,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.