Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043441/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00052068/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102161 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku Publicznej Szkoły Podstawowej na Przedszkole i świetlicę oraz rozbudowa remizy strażackiej w miejscowości Gulin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakrzew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakrzew 51
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486105122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zakrzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zakrzew.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zakrzew.bip.gmina.pl/index.php?id=23921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania budynku Publicznej Szkoły Podstawowej na Przedszkole i świetlicę oraz rozbudowa remizy strażackiej w miejscowości Gulin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a490d97d-a7fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000075/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zmiana sposobu użytkowania budynku Publicznej Szkoły Podstawowej na Przedszkole i świetlicę oraz rozbudowa remizy strażackiej w miejscowości Gulin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1999946,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których celem jest zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na przedszkole i świetlicę oraz rozbudowa remizy strażackiej, a także uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu.
Istniejący budynek posiada dwie kondygnacje, jest niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z gazobetonu gr 24 cm i cegły 3NFD gr 12cm, ocieplony styropianem gr. 5 cm.
Projektowana rozbudowa polega na dobudowie garażu dla OSP parterowego z gazobetonu gr 24 cm. Strop będzie wykonany z płyt kanałowych. Powierzchnia garażu wyniesie 78,34 m2.
W ramach adaptacji zostanie rozebrana klatka schodowa, fragmenty ścian, budowa nowej klatki schodowej. Zostaną wykonane nowe instalacje sanitarne i elektryczne oraz wentylacyjne i centralnego ogrzewania. Część pomieszczeń będzie adaptowana na przedszkole, część na świetlicę.
Ściany zewnętrzne zostaną ocieplone styropianem EPS 100 gr 15 cm, wełną mineralną gr 15 cm. Tynki akrylowe.
Parametry budynku:
Powierzchnia zabudowy istniejąca: 378,00m2, Powierzchnia zabudowy proj. rozbudowy: 127,50 m2 , powierzchnia użytkowa 638,80 m2.
Kubatura po rozbudowie: 4433,50 m3 ( w tym: istniejąca 3692,30m3, dobudowa 741,20 m3)
W ramach zagospodarowania terenu zostanie urządzony z kostki brukowej plac apelowy, wykonane będą chodniki, drogi pożarowe. Istniejący na działce budynek gospodarczy zostanie rozebrany.
Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 60 miesięcy.
Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2310413,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2657639,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2310413,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Paweł Wiatrak wspólnik spółki cywilnej FIRMA BUDOWLANOUSŁUGOWA "WIATROBUD II"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przemysław Wiatrak wspólnik spółki cywilnej FIRMA BUDOWLANOUSŁUGOWA "WIATROBUD II"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482602557
7.3.3) Ulica: ul. Limanowskiego 47
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne -Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazu
Józef Brzeski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2310413,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI ZAKRZEW
więcej: przetargi ZAKRZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.