Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00553826/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490670844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 115
1.5.2.) Miejscowość: Jurków
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-643
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 334 00 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpojurkow@szkola.wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpojurkow.gminadobra.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8cef8ea2-99c9-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cef8ea2-99c9-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553826
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPO-271-1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 428615,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255536,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa oraz wydawanie posiłków dla Zespołu Placówek Oświatowych w Jurkowie w okresie 10.01.2024 r. – 28.06.2024 r.
w ramach realizacji zadań własnych placówki oświatowej oraz dożywianie dzieci w ramach Rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2023-2028.
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa oraz wydawanie posiłków
danego rodzaju dla Zespołu Placówek Oświatowych w Jurkowie w następujących szacunkowych ilościach:
Do Szkoły Podstawowej im. Władysława Orkana w Jurkowie 34-643 Jurków 115:
• 1 gorący posiłek (zupa lub drugie danie) – 11 662 szt.
Do Gminnego Przedszkola w Zespole Placówek Oświatowych w Jurkowie 34-643 Jurków 115:
• Śniadanie – 4 176 szt.
• obiad(zupa i drugie danie) - 4292 szt.
• Podwieczorek – 2 204 szt.
Do Szkoły Filialnej im. Wincenta Pola wraz z Oddziałem Przedszkolnym w Półrzeczkach - 216 Półrzeczki, 34-643 Jurków:
• 1 gorący posiłek (zupa lub drugie danie) – 3 332 szt.
Zamawiający przewiduje możliwość wykonania prawa opcji, które będzie polegało na zwiększeniu wolumenu zamówienia do 50% zakresu zamówienia podstawowego. W ramach prawa opcji zamawiający może zwiększyć przedmiot zamówienia odpowiednio w zakresie:
Posiłków dla Szkoły Podstawowej im. Władysława Orkana w Jurkowie:
• 1 gorący posiłek (zupa lub drugie danie) – do ilości 5831 szt.
Posiłków dla Gminnego Przedszkola w Zespole Placówek Oświatowych w Jurkowie:
• Śniadanie – do ilości 2 088 szt.
• Obiad(zupa i drugie danie) – do ilości 2 146 szt.
• Podwieczorek – do ilości 1 102 szt.
Posiłków dla Szkoły Filialnej im. Wincenta Pola wraz z Oddziałem Przedszkolnym
w Półrzeczkach:
• 1 gorący posiłek (zupa lub drugie danie) – do ilości 1 666 szt.
Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości tj. do 50 % zakresu zamówienia podstawowego (powyżej wskazano maksymalne ilości poszczególnych kategorii posiłków, do osiągnięcia których zamawiający może zwiększać zakres zamówienia w ramach prawa opcji).
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. do dnia 28.06.2024 r. W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz w załączniku nr 8 do SWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346807,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346807,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346807,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNY OŚRODEK KULTURY W DOBREJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492045671
7.3.3) Ulica: 490
7.3.4) Miejscowość: Dobra
7.3.5) Kod pocztowy: 34-642
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231204,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-15 do 2024-06-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 4 WE WROCŁAWIU
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.