Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082168/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa remizy strażackiej w Drążdżewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnosielc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 40
1.5.2.) Miejscowość: Krasnosielc
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-212
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkrasnosielc@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrasnosielc-bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af15015d-a605-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa remizy strażackiej w Drążdżewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af15015d-a605-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068535/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa remizy strażackiej w Drążdżewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR.2710.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Drążdżewie. Zakres prac będzie obejmował:
- fundamenty,
- ściany zewnętrzne i wewnętrzne,
- dach,
- posadzka na gruncie,
- strop nad przyziemiem i poddaszem,
- tynki i oblicowania,
- stolarkę okienną i drzwiową,
- elewacje,
- roboty sanitarne i elektryczne.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna i przedmiary robót stanowiące integralną część niniejszej SWZ.
Jeżeli Zamawiający wskazał pozycje katalogowe w dokumentacji postępowania należy traktować je jako rozszerzenie opisu robót. W przypadku występowania w materiałach jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. długość, szerokość, kubatura, wysokość itd.) oraz wybrane cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia itd.). Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w PN, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać wszelkie dokumenty przewidziane przepisami
obowiązującego prawa, a w szczególności:
1) dziennik budowy,
2) protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających,
3) wyniki badań, prób i sprawdzeń, protokoły odbioru instalacji i urządzeń technicznych,
4) geodezyjną dokumentację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu,
5) kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
6) dokumentację projektową powykonawczą dla wszystkich branż i inne opracowania projektowe, opisy i rysunki zamienne uwiarygodnione przez Projektanta, Inspektora Nadzoru, Kierownika budowy w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w ilości 3 egz.
7) oświadczenie Kierownika budowy (oryginał + 2 x kopia) dotyczące:
- zgodności robót wykonanych zgodnie z dokumentacją projektową i warunkami
pozwolenia na budowę oraz przepisami prawa,
- dokumentów potwierdzających jakość i pochodzenie (certyfikaty, atesty, deklaracje właściwości użytkowych) wbudowanych urządzeń i materiałów,
- uporządkowania i doprowadzenia do należytego stanu terenu budowy i jego okolic,
w tym ulic, sąsiednich posesji, budynków, etc. jeśli były one wykorzystywane lub w inny
sposób dotknięte w trakcie wykonywania robót,
8) aprobaty techniczne (deklaracje właściwości użytkowych) oraz certyfikaty dla materiałów
i urządzeń,
9) karty gwarancyjne urządzeń technicznych – jeśli dotyczy,
10) instrukcja eksploatacji obiektu, instrukcje BHP i p.poż. z planem ewakuacji,
11) dokumenty zainstalowanych maszyn, urządzeń i wyposażenia, w tym instrukcje eksploatacyjne oraz dokumenty użytkowe (DTR) – jeśli dotyczy,
12) wyniki pomiarów kontrolnych, prób szczelności, innych prób oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi – jeśli dotyczy,
14) wykaz zamontowanych maszyn i urządzeń z podaniem typu, numeru seryjnego – jeśli dotyczy,
15) wykaz dostarczonego wyposażenia,
16) inne pozostałe dokumenty wymagane przez prawo, w tym wszelkie dokumenty niezbędne do zawiadomienia o zakończeniu budowy przed organem nadzoru budowlanego niewymienione powyżej,
17) oryginał ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie, / jeżeli jest wymagany
18) dokument gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,
19) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w wersji papierowej w ilości 5 egz.
Wykonawca pokrywa wszelkie koszty dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia swoich pracowników oraz obsługi inwestycji poniesione w związku z realizacją powierzonych mu obowiązków wynikających z zapisów niniejszej SWZ i umowy, tj.:
- zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,
- wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.,
- utrzymania i likwidacji placu budowy, ewentualne odtworzenie stanu pierwotnego drogi, dojazdu oraz terenu w rejonie prowadzonych robót,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
- ponoszenia opłat za media, itp.
Zaleca się odbycie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Wykonawca podczas wykonania przedmiotu zamówienia powinien uzgadniać dobór materiałów budowlanych i wykończeniowych (w szczególności: kolor i elementy elewacji, ścian, stolarki okiennej i drzwiowej, instalowanych urządzeń, płytek ściennych, podłogowych, itp.) z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru.
Termin gwarancji na roboty budowane stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia na ten temat znajdują się w pkt XVII niniejszej SWZ. Gwarancja obiektu obejmuje pełny zakres robót. Okres gwarancji liczy się od dnia podpisania przez inwestora protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – ponieważ podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi - potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia a także spowodować nadmierne koszty jego wykonania. Ponadto zamówienie dotyczy zakresu o zasięgu, który może być realizowany przez małe i średnie przedsiębiorstwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31524120-2 - Oświetlenie sufitowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, powinien opisać przedmiot zamówienia wsposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i
okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Ze względu na znaczne rozbieżności pomiędzy dokumentacją
projektową, a przedmiarami robót, wykonawcy nie mają możliwości poprawnego przygotowania oferty. Powyższe powoduje,
że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, która ma rzeczywisty wpływ na wynik postępowania i
uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. W obecnym stanie rzeczy Zamawiający unieważnia
postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
więcej: Oświetlenie sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.