eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlukiRewitalizacja budynku poprzemys³owego wraz z jego otoczeniem z przeznaczeniem na pomieszczenia warsztatowo-gara¿owe



Og³oszenie z dnia 2023-02-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja budynku poprzemys³owego wraz z jego otoczeniem z przeznaczeniem na pomieszczenia warsztatowo-gara¿owe

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KLUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648043

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 88

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kluki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-415

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kluki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja budynku poprzemys³owego wraz z jego otoczeniem z przeznaczeniem na pomieszczenia warsztatowo-gara¿owe

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c7ba2bf1-b0fb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00102185

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021691/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Rewitalizacja budynku poprzemys³owego wraz z jego otoczeniem, z przeznaczeniem na pomieszczenia warsztatowo-gara¿owe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7ba2bf1-b0fb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku "Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa."
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce "Formularze". Za po¶rednictwem "Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Do korzystania z "Formularzy do komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia, wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem "Formularzy do komunikacji" wynosi
150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia:
1) W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
- zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych:
1) MS Windows 7 lub nowszy,
2) OSX/Mac OS 10.10,
3) Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek:
1) Chrome 66.0 lub nowsza,
2) Firefox 59.0 lub nowszy,
3) Safari 11.1 lub nowsza,
4) Edge 14.0 i nowsze
albo
b) Tablet/Telefon
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
- przegl±darka Chrome 61 lub nowa;
2) Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL, obs³ugi Java Script, oraz cookies;
3) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia - formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@kluki.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja budynku poprzemys³owego wraz z jego otoczeniem, z przeznaczeniem na pomieszczenia warsztatowo-gara¿owe. Przedsiêwziêcie ma polegaæ na remoncie wraz z kompleksow± termomodernizacj± oraz budow± instalacji co, wod.-kan., elektrycznej eNN z kot³owni± i instalacj± c.w.u., wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, renowacji elewacji, przebudowie w zakresie pomieszczeñ wewn±trz budynku, zmianie lokalizacji ¶cian dzia³owych, podniesieniu wysoko¶ci pomieszczeñ, zmianie konstrukcji dachu, wykonaniu nowych ¶cian no¶nych oraz wzmocnieniu czê¶ci ¶cian istniej±cych, wykonaniu szamba oraz nowego ogrodzenia wraz o¶wietleniem terenu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie i nadbudowie budynku poprzemys³owego wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania na pomieszczenia warsztatowo-gara¿owe. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku z pomieszczeniami na warsztat i gara¿ wraz z zapleczem sanitarnym , infrastruktur± techniczn± i komunikacyjn±. Projektowany budynek bêdzie pe³ni³ funkcjê warsztatowo-gara¿ow±. Przeznaczeniem przedmiotowego obiektu budowlanego bêdzie gara¿owanie samochodów oraz wykonywanie prac warsztatowych zwi±zanych z obs³ug± i konserwacj± pojazdów samochodowych, maj±cych na celu przywrócenie sprawno¶ci technicznej pojazdów poprzez usuniecie niesprawno¶ci spowodowanych zu¿yciem lub uszkodzeniem. W budynku bêdzie siê znajdowa³o jedno pomieszczenie gara¿owe z dwoma stanowiskami postojowymi oraz jedno pomieszczenie warsztatowe z jednym stanowiskiem do naprawy oraz konserwacji samochodów, pomieszczenia techniczne oraz strefa sanitarno-socjalna sk³adaj±ca siê z pomieszczenia komunikacji, toalety przystosowanej do potrzeb osób niepe³nosprawnych, pomieszczenia socjalnego, ¶luzy umywalkowej, wêz³a sanitarnego.
Budynek zlokalizowany jest na dzia³ce nr 1222 obrêb Kluki. Jest to obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Teren dzia³ki jest ogrodzony i posiada infrastrukturê techniczn±. Obiekt posiada prostopad³o¶cienn± formê budynku przykrytego dachem dwuspadowym. K±t po³aci dachowych wynosi 11,5°. Wej¶cie g³ówne do budynku zlokalizowane jest od strony zachodniej. Wjazd do gara¿u oraz warsztatu zosta³ zlokalizowany od strony pó³nocnej. Budynek posiada jedn± kondygnacjê nadziemn±. Wymiary zewnêtrzne budynku 18,65 mx 9,65m, wysoko¶æ 6,44m. Uk³ad konstrukcyjny budynku zosta³ zaprojektowany w technologii tradycyjnej jako murowany, dwuwarstwowy ocieplony styropianem, usztywniony ¶cianami poprzecznymi oraz wieñcem ¿elbetowym. Ca³o¶æ obci±¿eñ przekazana z dachu na uk³ad fundamentów w formie ³aw oraz stóp fundamentowych.
Budynek dostêpny dla osób niepe³nosprawnych. Przewidziano wolne od barier poziomych i pionowych przestrzenie komunikacyjne. Wej¶cie do budynku zaprojektowano z poziomu terenu. Po³o¿enie drzwi wej¶ciowych oraz kszta³t i wymiary pomieszczenia wej¶ciowego bêd± zapewnia³y dogodne warunki ruchu osobom niepe³nosprawnym. Przewidziana zosta³a jedna ogólnodostêpna toaleta do potrzeb osób niepe³nosprawnych. Na parkingu zaprojektowano jedno miejsce postojowe dla osoby niepe³nosprawnej.
Projektuje siê budowê budynku warsztatowo-gara¿owego wraz z wykonaniem niezbêdnej infrastruktury technicznej w postaci instalacji wodoci±gowej, kanalizacji sanitarnej i energetycznej. System ogrzewania budynku i c.w.u: energia elektryczna – powietrzna pompa ciep³a. Odprowadzanie ¶cieków do nowo powsta³ego zbiornika szczelnego (szambo) o pojemno¶ci do 5m3. Energia elektryczna z sieci, z mo¿liwo¶ci± wspomagania tego ¼ród³a w przysz³o¶ci energi± s³oñca poprzez panele fotowoltaiczne. Nowo projektowany uk³ad komunikacji pieszej i ko³owej zrealizowany bêdzie poprzez projektowane utwardzenie powierzchni gruntu dzia³ki budowlanej (nawierzchnia z prefabrykowanej kostki brukowej na systemowej podbudowie). Dojazd do budynku zlokalizowany jest od strony zachodniej. Przewiduje siê miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Obs³uga komunikacyjna przedmiotowej dzia³ki bêdzie odbywa³a siê z drogi gminnej (dzia³ka nr ewid. 474 obrêb 0005 Kluki) poprzez istniej±cy zjazd publiczny, za po¶rednictwem istniejacego utwardzenia na pozostalej cze¶ci dzia³ki nr 1222.
Wykonawca dokona wycinki i wywozu drzew, których usuniêcie jest niezbêdne w celu wykonania ogrodzenia. Uzyskanie decyzji na wycinkê jest obowi±zkiem Zamawiaj±cego.
Wykonawca wykona o¶wietlenie terenu na zasadzie Zaprojektuj i wybuduj, wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji, pozwoleñ uzgodnieñ, opinii, dokumentów, niezbêdnych do jego wykonania, je¶li takie dokumenty s± wymagane. Projekt w fazie roboczej nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym.
Wykonawca wykona wycinkê wraz z nasadzeniami zgodnie z decyzj± jak± uzyska Zamawiaj±cy.

Ca³a niezbêdna dokumentacja zawieraj±ca szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w ramach w/w zadania, znajduje siê w za³±czniku do niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje wymagañ w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie formu³uje wymagañ w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie formu³uje wymagañ w tym zakresie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1) Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³, maj±cej w swym zakresie remont, rozbudowê lub przebudowê budynku.
Przez jedn± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie jeden kontrakt lub jedn± umowê. Remont, rozbudowa lub przebudowa mo¿e dotyczyæ ka¿dego typu budynku.
Na dowód tego Wykonawcy za³±cz± wykaz wykonanych w ci±gu ostatnich piêciu lat robót budowlanych, z podaniem rodzaju, warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wed³ug za³±cznika do SWZ), oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego wykazu robót budowlanych (wed³ug za³±cznika do SWZ) wraz z za³±czonymi referencjami.
2) W celu potwierdzenia spe³nienia tego warunku Wykonawca równie¿ wyka¿e, ¿e:
Przewidziana przez Wykonawcê osoba/y, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiada/posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
- konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia.

Powy¿sze funkcje kierownika robót mo¿e pe³niæ jedna osoba, o ile jej uprawnienia bêd± obejmowa³y wymagane specjalno¶ci.
Osoba powinna posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane, a wiêc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 03.08.2020 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019r. w sprawie Przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz aktualne za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (zgodnie z ustaw± z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów – t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1117). Osobami na stanowiska wymienione powy¿ej mog± byæ równie¿, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, w szczególno¶ci w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220 t.j.).
Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków w postêpowaniu wed³ug za³±cznika do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w niniejszym postêpowaniu.
Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 25.000,00 z³. (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert w nastêpuj±cych formach (w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy):
1) Pieni±dzu, wp³aconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
56 8978 0008 0061 5914 2000 1270
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572).
Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczeniu, o których powy¿ej wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna byæ nieodwo³alna, bezwarunkowa i p³atna na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego oraz przewidywaæ wszystkie przypadki utraty wadium, o których mowa w Ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym we Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.