Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121958/01 - Wynik z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jednoskładnikowej kompozycji poliuretanowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iel.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednoskładnikowej kompozycji poliuretanowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd72374d-b10f-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/iel3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający wymaga aby wszyscy Wykonawcy dostarczyli 20 kg kompozycji poliuretanowej w celu wykazania parametrów techniczno-jakościowych dostarczonego materiału. Próbki kompozycji poliuretanowej muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego przed terminem składania ofert. Próbki należy dostarczyć na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Magazyn – budynek B, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska. Próbki muszą być dostarczone Zamawiającemu w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie załadunku, transportu i rozładunku. Opakowanie zawierające próbkę musi być oznakowane w następujący sposób: Próbka kompozycji poliuretanowej. Dotyczy sprawy nr ZP.2510.4.2023. Wykonawca: /nazwa, adres Wykonawcy/. Koszt pakowania, transportu, ewentualnego ubezpieczenia próbki spoczywa na Wykonawcy.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2510.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednoskładnikowej kompozycji poliuretanowej przeznaczonej do produkcji elastycznych koszulek elektroizolacyjnych różnych rozmiarów (średnic) poprzez nasycanie półfabrykatu z przeznaczeniem do izolowania przewodów elektrycznych i połączeń w urządzeniach elektrycznych. Koszulki z pokryciem poliuretanowym mają zastosowanie w temperaturze do 155°C. Szacowana ilość do zamówienia („Wielkość Roczna”): 5.000 kg. Wygląd powłoki po utwardzeniu: Utwardzona powierzchnia powłoki na koszulce elektroizolacyjnej powinna być sucha, gładka, pozbawiona mikropęcherzy gazowych. Pakowanie: Kompozycja poliuretanowa powinna być dostarczana w czystych, szczelnie zamkniętych 20-kilogramowych hobokach, zabezpieczających materiał przed zawilgoceniem i bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Hoboki powinny być umieszczone na standardowej palecie CP2 o wymiarach 800x1200 mm. Oznakowanie: Indywidualna identyfikacja. 1. W przypadku gdy substancja lub mieszanina nie jest zaklasyfikowana jako stwarzająca zagrożenie etykieta opakowania powinna zawierać co najmniej: nazwę, adres i numer telefonu dostawcy; nazwę substancji/mieszaniny; numer szarży produkcyjne; wagę netto i brutto; numer referencyjny; datę produkcji; okres/datę przydatności. 2. W przypadku gdy substancja lub mieszanina jest zaklasyfikowana jako stwarzająca zagrożenie etykieta opakowania powinna zawierać co najmniej: nazwę, adres i numer telefonu dostawcy; nazwę substancji/mieszaniny; numer szarży produkcyjnej; wagę netto i brutto; numer referencyjny; datę produkcji; okres/datę przydatności; piktogramy (GHS01 do GHS09) określające rodzaj zagrożenia; hasła ostrzegawcze - zgodne z klasyfikacją danej substancji lub mieszaniny stwarzającej zagrożenie ("niebezpieczeństwo" lub "uwaga"); odpowiednie zwroty wskazujące środki ostrożności. Wszystkie powyższe wytyczne muszą być sporządzone zgodnie z aktualnym rozporządzeniem REACH. Wymiar etykiet: Wymiary etykiet w zależności od wielkości opakowania muszą odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia (WE) nr 1272/2008. Dokumentacja: Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości 3.1 z wynikami badań wystawione zgodnie z PN-EN 10204. Warunki magazynowania: Kompozycja poliuretanowa przechowywana w szczelnie zamkniętych opakowaniach w pomieszczeniu o temperaturze od 15°C do 25°C musi gwarantować zachowanie właściwości przez okres co najmniej 6 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24327400-6 - Produkty żywiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W zależności od rzeczywistych potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji („Wielkość Opcjonalna”), tzn. dostawy dodatkowej ilości zamawianej kompozycji poliuretanowej w maksymalnej ilości 3.000 kg.Wykonawcy nie przysługują kary ani żadne opłaty dodatkowe z powodu braku zakupu przez Zamawiającego Wielkości Opcjonalnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, gdzie 1% równa się 1 punktowi.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; art. 108 ust. 1 pkt 1, 3, 4, 5 i w art. 109 ust. 1 pkt 5, 8, 10 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. 2/. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1/. Próbki w ilości 20 kg, 2/. Karty techniczne TDS, 3/. Karty charakterystyki MSDS zgodnie z aktualnym rozporządzeniem REACH wraz z dołączonymi do nich scenariuszami narażenia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1/. Próbki w ilości 20 kg, 2/. Karty techniczne TDS, 3/. Karty charakterystyki MSDS zgodnie z aktualnym rozporządzeniem REACH wraz z dołączonymi do nich scenariuszami narażenia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy zobowiązani są spełnić warunki określone w postępowaniu według wymagań określonych dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie przewidziane w art. 117 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje pełnomocnik. Przed odpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej, przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące zmiany: a) obowiązującej stawki VAT, b) wysokości wynagrodzenia w razie pozbawienia Wykonawcy w trakcie trwania umowy statusu czynnego podatnika VAT lub rejestracji Wykonawcy jako czynnego podatnika VAT, c) przepisów prawnych istotnych dla realizacji umowy, w zakresie w jakim jest to niezbędne do należytego wykonania umowy, d) skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia braku możliwości należytej realizacji świadczenia m.in. w przypadku trwałego zaostrzenia obowiązujących ograniczeń sanitarnych, e) skutków działania siły wyższej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu umowy. Siła wyższa stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależnie od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stale lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W sytuacji zaistnienia siły wyższej Strony niezwłocznie uzgodnią tryb dalszego postępowania.WALORYZACJA WYNAGRODZENIA: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 umowy w przypadku zmiany cen materiałów związanych z realizacją zamówienia. Poziom zmiany ceny materiałów uprawniający Wykonawcę do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 15% brutto w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów z dnia składania ofert. W sytuacji wzrostu ceny materiałów powyżej 15% brutto Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy. We wniosku Wykonawca wskazuje materiały, których ceny ulegają zmianie, wraz z ich wysokością początkową (odpowiednio zgodnie z kalkulacją oferty albo ostatniej waloryzacji) i cen po zmianie wraz z podaniem wyczerpującego uzasadnienia faktycznego zmiany. Wniosek musi być poparty odpowiednimi dowodami potwierdzającymi zasadność jego złożenia. Przez dowody należy rozumieć w szczególności: faktury kosztowe surowców (kopie), kalkulacje własne, informacje od kontrahentów, które powodują zmianę ceny. Wniosek można złożyć nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Możliwe jest wprowadzanie kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż co 3 kolejne miesiące. Zwaloryzowane ceny obejmować będą wyłącznie płatności za dostawy, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego do realizacji po dacie podpisania aneksu do umowy. Łączna wysokość wszystkich zmian nie może przekroczyć 30% ceny ofertowej brutto. Maksymalna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy pozostaje bez zmian. W przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1, umowa wygasa. Waloryzacja wynagrodzenia musi być dokonana pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym http://iel.ezamawiajacy.pl Próbki należy dostarczyć na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Magazyn – budynek B, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku stwierdzenia, że wystąpiła wobec niego którakolwiek z przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.