eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102215 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych
skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700786

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 683 28 85

1.5.8.) Numer faksu: 44 683 28 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops-radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops-radomsko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.mops-radomsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych
skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f4b5a7-c389-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001028/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NK.3411/2-1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 372490,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.1 Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od dnia 01 lipca 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.Standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896 z późń. zm.)

W ramach usług świadczonych w schronisku Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom , o których mowa powyżej, :
1. trzech posiłków dziennie, w tym 1 posiłku gorącego,
2. ubrania stosownego do pory roku,
3. zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany
4. środków higieny osobistej
5. zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku
6. usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności,
7. transportu bezdomnego do schroniska w przypadku placówki zlokalizowanej w odległości większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego (przy czym Zamawiający zastrzega, iż cena podana w Formularzu ofertowym obejmuje również koszt transportu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 263010,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla Części II jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, usług opiekuńczych dla osób bezdomnych, które ze względu na wiek, chorobę, niepełnosprawność lub inne przyczyny, wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zaleconej przez lekarza pielęgnacji ale nie wymagają usług w zakresie wzmożonej opieki medycznej, świadczonych przez jednostkę całodobowej opieki na podstawie Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.07.2021 r. do 31.12.2021 r.

Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi muszą być zgodne z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896 z późń. zm.)
W ramach usług świadczonych w schronisku Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom bezdomnym:
1. trzech posiłków dziennie, w tym 1 posiłku gorącego,
2. ubrania stosownego do pory roku,
3. środków higieny osobistej,
4. świadczenie usług opiekuńczych przez wykwalifikowaną kadrę:
- standard obowiązkowy kwalifikacji osób świadczących usługi opiekuńcze: ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej lub udokumentowana praktyka w świadczeniu usług opiekuńczych (w tym wolontarystyczna) w wymiarze min. 80 godzin odbyta w jednostkach świadczących tego typu usługi (również w ośrodkach wsparcia, domach pomocy społecznej, hospicjach itp.).
- standard optymalny: dyplom w zawodzie: opiekun osoby starszej, opiekunka środowiskowa, opiekun medyczny, asystent osoby niepełnosprawnej, asystent medyczny, pielęgniarka, opiekun w domu pomocy społecznej;
5. usług opiekuńczych obejmujących zakres z:
5.1 Pomoc w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych:
a. Czynności żywieniowe:
- przygotowanie posiłków (w tym jednego gorącego) lub produktów na pozostałą część dnia;
- pomoc przy przygotowywaniu posiłków;
- pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie o ile wymaga tego stan zdrowia klienta;
b. Czynności gospodarcze:
- pomoc w sprzątaniu, w tym: utrzymywanie w czystości najbliższego otoczenia odbiorcy
- utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego (np. miski do mycia, kaczki, basenu, nocnika) oraz sprzętu pomocniczego ułatwiającego przemieszczanie się (m.in. wózka, balkonika, podnośnika)
- umożliwienie prania i suszenia odzieży;
- robienie zakupów; dokonywanie zakupów i dostarczanie niezbędnych do codziennej egzystencji artykułów ze środków finansowych Klienta, w tym m.in.: artykułów żywnościowych, środków czystości, środków higienicznych
c. Czynności organizacyjne:
- Niezbędna pomoc w załatwianiu spraw osobistych;
- Pomoc w realizacji recept;
- Zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów;
5.2 Opieka higieniczna
a. Utrzymanie higieny osobistej:
- asystowanie i pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu;
- pomoc w załatwianiu czynności fizjologicznych, w tym m.in. w zaprowadzaniu do toalety, w toalecie intymnej, w zmianie pampersa /pieluchomajtek, podanie i utrzymanie w czystości basenu/ kaczki/ krzesła sanitarnego oraz wyniesienie nieczystości (pampersy, pieluchomajtki, wkładki itp.) do zewnętrznego pojemnika na odpady
a. Zmiana bielizny osobistej i pościelowej.
5.3 Pielęgnacja zalecona przez lekarza
a. Czynności pielęgnacyjne:
- oklepywanie;
- stosowanie okładów i kompresów;
- zmiana opatrunków,
- zapobieganie powstaniu odleżyn lub odparzeń;
b. Pomoc w przygotowaniu leków, wg pisemnych zaleceń lekarza
c. Mierzenie temperatury, ciśnienia, poziomu cukru itp.
d. Inne czynności, nie wymagające medycznych kwalifikacji wynikające z indywidualnych zaleceń lekarskich, stanowiącej uzupełnienie pielęgniarskiej opieki środowiskowej.
6. usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności,
7. transportu bezdomnego do schroniska w przypadku placówki zlokalizowanej w odległości większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego(przy czym Zamawiający zastrzega, iż cena podana w Formularzu ofertowym obejmuje również koszt transportu),
8. zapewnienia opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 15 osób przebywających w schronisku, natomiast w porze nocnej winna być zapewniona opieka przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 40 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 109480,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Centrum Pomocy Panaceum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473263049

7.3.3) Ulica: Sucharskiego 87

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1.Fundacja Metamorfoza Feliksów 19, 99-200 Poddębice;
2. Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne Oddział Radomsko, ul. Kopiec 17, 97-500 Radomsko;
3. Stowarzyszenie MONAR Centrum Pomocy Bliźniemu Markot w Komórkach filia w Klizinie, Klizin 18, 97-512 Kodrąb;
4. Stowarzyszenie MONAR Centrum Pomocy Bliźniemu w Komórkach filia w Woli Malowanej, Wola Malowana 22, 97-512 Kodrąb;
5. Fundacja Horyzont Brodnia Górna 15, 98-113 Buczek

Wykonawca będzie wykonywać za pomocą podwykonawcy następujący zakres usług: świadczenie usług schronienia


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Centrum Pomocy Panaceum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473263049

7.3.3) Ulica: Sucharskiego 87

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca będzie wykonywać za pomocą podwykonawcy następujący zakres usług: świadczenie usług schronienia

Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Społecznego z siedzibą w Baranowie
ul. Brzozowa 5, 96-314 Baranów prowadzące schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w Biłgoraju 1, 97-410 Kleszczów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.