eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnobródModernizacja oczyszczalni ścieków wraz z główną przepompownią w Krasnobrodzie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z główną przepompownią
w Krasnobrodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRASNOBRÓD

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368701

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 3 Maja 36

1.4.2.) Miejscowość: Krasnobród

1.4.3.) Kod pocztowy: 22-440

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krasnobrod.pl, zamowienia@krasnobrod.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnobrod.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102220

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00089627

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z główną przepompownią
w Krasnobrodzie”.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Zadanie 1 Zakup wozu asenizacyjnego do odbioru ścieków bytowych z gospodarstw indywidualnych na terenie Miasta i Gminy Krasnobród:
dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, zarejestrowanego na wskazane dane
i ubezpieczonego samochodu asenizacyjnego o pojemności zbiornika 10 m3 wraz
z dokumentem gwarancyjnym, przeprowadzenie próby eksploatacji, wykonywanie serwisu gwarancyjnego, przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi wyznaczonego personelu Zamawiającego. Szczegółowa specyfikacja techniczna pojazdu zawarta jest
w załączniku nr 1.1. do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych pojazdu.

Zadanie 2 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Hutki, gm. Krasnobród:
Przedmiotem robót jest rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w m. Hutki,
gm. Krasnobród znajdująca się na działkach o nr ewid. 1029, 1030/1, obręb 0004 Hutki Namule, m. Hutki, gmina Krasnobród, powiat zamojski, woj. lubelskie.

Zadanie 3 Modernizacja głównej przepompowni ścieków w m. Krasnobród:
Przedmiotem robót jest remont istniejącego obiektu głównej przepompowni ścieków (obejmującej działki nr: 1237 w m. Krasnobród oraz 1142 w m. Hutki Namule, gmina Krasnobród), w skład, którego wchodzi: komora przepompowni ścieków, komora zasuw, budynek techniczny nadbudowany nad komorami, składający się z pomieszczenia głównego (kraty) oraz pomieszczenia pomocniczego (agregatu/magazynowego).

UWAGA 1: Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy prowadzić przy czynnej pracy oczyszczalni ścieków oraz głównej przepompowni ścieków. Wykonawca robót powinien uwzględnić zapewnienie nieprzerwanej pracy
ww. obiektów na czas prowadzenia robót. Wszelkie koszty z tym związane
tj. tymczasowe przepompowywanie ścieków, transport ścieków wozami asenizacyjnymi, wykonanie tymczasowych obiektów (np. tymczasowej przepompowni ścieków, tymczasowej drogi do przepompowni z płyt drogowych), zapewnienie obsługi i inne, Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Z uwagi na charakter prac, Zamawiający wymaga, aby powyższe prace prowadzone były
w porozumieniu oraz pod nadzorem pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do scedowania na Wykonawcę wszelkich roszczeń podmiotów zewnętrznych oraz właścicieli nieruchomości, w przypadku gdy Wykonawca swoimi działaniami lub brakiem działań spowoduje np. podtopienia nieruchomości lub zrzut nieoczyszczonych ścieków do rzeki/gruntu.

UWAGA 2: Dotyczy Zadania 2 Modernizacji oczyszczalni ścieków w m. Hutki,
gm. Krasnobród: Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobligowany jest do uzyskania decyzji od Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ustalającej zakres i rodzaj niezbędnych badań archeologicznych zgodnie z obowiązkiem wynikającym z decyzji pozwolenia na budowę nr 608/2022 z dn. 07.12.2022 r. oraz postanowienia WUOZ w Lublinie znak IA.III.5151.12.1.2022 z dnia 06.12.2022 r. (wskazana dokumentacja zawarta jest w Zał. nr 1.2 do SWZ). Następnie, w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w imieniu Zamawiającego badań archeologicznych, których zakres określi wojewódzki konserwator zabytków na wniosek Wykonawcy (j.w.), zgodnie z art. 31, ust. 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z dn. 2022 r., poz 840). Koszty wykonania powyższych uzgodnień i badań pokrywa Wykonawca.


4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych pojazdu oraz załączniku 1.2 do SWZ tj. Dokumentacja projektowa dotycząca zadania 2 i zadania 3 . Na Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
1) Projekty architektoniczno – budowlane,
2) Projekty zagospodarowania terenu,
3) Projekty techniczne,
4) STWiOR,
5) Przedmiary robót.

Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5. oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5 oraz STWIORB.

4.7. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 12 ust. 1 Projektu umowy.

Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły fotowoltaiczne, falownik, a także wóz asenizacyjny dla których gwarancja, wynosi odpowiednio:
1) moduły fotowoltaiczne – minimum 12 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 83 % po 25 latach,
2) falownik - minimum 7 lat gwarancji producenta,
3) wóz asenizacyjny – minimum 24 miesiące na kompletne podwozie oraz na kompletną zabudowę liczone od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego.

Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z główną przepompownią
w Krasnobrodzie”.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Zadanie 1 Zakup wozu asenizacyjnego do odbioru ścieków bytowych z gospodarstw indywidualnych na terenie Miasta i Gminy Krasnobród:
dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, zarejestrowanego na wskazane dane
i ubezpieczonego samochodu asenizacyjnego o pojemności zbiornika 10 m3 wraz
z dokumentem gwarancyjnym, przeprowadzenie próby eksploatacji, wykonywanie serwisu gwarancyjnego, przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi wyznaczonego personelu Zamawiającego. Szczegółowa specyfikacja techniczna pojazdu zawarta jest
w załączniku nr 1.1. do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych pojazdu.

Zadanie 2 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Hutki, gm. Krasnobród:
Przedmiotem robót jest rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w m. Hutki,
gm. Krasnobród znajdująca się na działkach o nr ewid. 1029, 1030/1, obręb 0004 Hutki Namule, m. Hutki, gmina Krasnobród, powiat zamojski, woj. lubelskie.

Zadanie 3 Modernizacja głównej przepompowni ścieków w m. Krasnobród:
Przedmiotem robót jest remont istniejącego obiektu głównej przepompowni ścieków (obejmującej działki nr: 1237 w m. Krasnobród oraz 1142 w m. Hutki Namule, gmina Krasnobród), w skład, którego wchodzi: komora przepompowni ścieków, komora zasuw, budynek techniczny nadbudowany nad komorami, składający się z pomieszczenia głównego (kraty) oraz pomieszczenia pomocniczego (agregatu/magazynowego).

UWAGA 1: Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy prowadzić przy czynnej pracy oczyszczalni ścieków oraz głównej przepompowni ścieków. Wykonawca robót powinien uwzględnić zapewnienie nieprzerwanej pracy
ww. obiektów na czas prowadzenia robót. Wszelkie koszty z tym związane
tj. tymczasowe przepompowywanie ścieków, transport ścieków wozami asenizacyjnymi, wykonanie tymczasowych obiektów (np. tymczasowej przepompowni ścieków, tymczasowej drogi do przepompowni z płyt drogowych), zapewnienie obsługi i inne, Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Z uwagi na charakter prac, Zamawiający wymaga, aby powyższe prace prowadzone były
w porozumieniu oraz pod nadzorem pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do scedowania na Wykonawcę wszelkich roszczeń podmiotów zewnętrznych oraz właścicieli nieruchomości, w przypadku gdy Wykonawca swoimi działaniami lub brakiem działań spowoduje np. podtopienia nieruchomości lub zrzut nieoczyszczonych ścieków do rzeki/gruntu.

UWAGA 2: Dotyczy Zadania 2 Modernizacji oczyszczalni ścieków w m. Hutki,
gm. Krasnobród: Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobligowany jest do uzyskania decyzji od Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ustalającej zakres i rodzaj niezbędnych badań archeologicznych zgodnie z obowiązkiem wynikającym z decyzji pozwolenia na budowę nr 608/2022 z dn. 07.12.2022 r. oraz postanowienia WUOZ w Lublinie znak IA.III.5151.12.1.2022 z dnia 06.12.2022 r. (wskazana dokumentacja zawarta jest w Zał. nr 1.2 do SWZ). Następnie, w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w imieniu Zamawiającego badań archeologicznych, których zakres określi wojewódzki konserwator zabytków na wniosek Wykonawcy (j.w.), zgodnie z art. 31, ust. 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z dn. 2022 r., poz 840). Koszty wykonania powyższych uzgodnień i badań pokrywa Wykonawca.


4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych pojazdu oraz załączniku 1.2 do SWZ tj. Dokumentacja projektowa dotycząca zadania 2 i zadania 3 . Na Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
1) Projekty architektoniczno – budowlane,
2) Projekty zagospodarowania terenu,
3) Projekty techniczne,
4) STWiOR,
5) Przedmiary robót.

Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5. oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5 oraz STWIORB.

4.7. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 12 ust. 1 Projektu umowy.

Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły fotowoltaiczne, falownik, a także wóz asenizacyjny dla których gwarancja, wynosi odpowiednio:
1) moduły fotowoltaiczne – minimum 12 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 83 % po 25 latach,
2) falownik - minimum 7 lat gwarancji producenta,
3) wóz asenizacyjny – minimum 24 miesiące gwarancji jakości liczone od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-19 10:00

Po zmianie:
2024-02-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-19 10:30

Po zmianie:
2024-02-21 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-19

Po zmianie:
2024-03-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.