eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winnaZakup sprzêtu ICT realizowanym w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów z Ukrainy - GMINA ¦WINNA"



Og³oszenie z dnia 2023-02-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzêtu ICT realizowanym w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów z Ukrainy - GMINA ¦WINNA"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦winna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8638 023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzêtu ICT realizowanym w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów z Ukrainy - GMINA ¦WINNA"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-93415056-ae93-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00102233

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00524975/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 ZAKUP SPRZÊTU ICT REALIZOWANY W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE DLA UCZNIÓW Z UKRAINY - GMINA ¦WINNA"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 wspó³finansowanego ze ¦rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93415056-ae93-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±-cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy
e-Zamówienia, poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia;
7) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy ¦winna z siedzib±
34-331 ¦winna, ul. Wspólna 13;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest mo¿liwy za po¶rednictwem adresu email: iodo@swinna.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.2711.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzêtu ICT w ramach projektu „Wsparcie dla uczniów z Ukrainy”, realizowanego przez Gminê ¦winna spe³niaj±cych parametry jako¶ciowe okre¶lone w Za³±czniku nr 2 do SWZ, na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Komputer typu laptop - 16 szt.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, roz³adunkiem, bêdzie siê odbywaæ na koszt i ryzyko wykonawcy.
5. Przedmiot umowy nale¿y dostarczyæ do siedziby zamawiaj±cego -Gmina ¦winna ul. Wspólna 13, 34-331 ¦winna.
6. Na ca³y przedmiot zamówienia zostanie udzielona gwarancja na okres minimum 24 miesiêcy.
7. Rozliczenie nast±pi na podstawie podpisanego protoko³u odbioru potwierdzonego przez obie strony.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ -opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: P = C + G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
G – punkty przyznane w kryterium „Gwarancja”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, z dnia sporz±dzenia przez Wykonawcê dokumentu stanowi±cego ofertê wymienionego w ust 3 pkt 1) SWZ (za³. Nr 2 do SWZ ) potwierdzaj±cy, ¿e zaoferowany w komputerze typu Laptop procesor wielordzeniowy osi±ga w te¶cie PassMark CPU Mark wynik okre¶lony w Opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 2 lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Postanowienia zawartego w zdaniu pierwszym nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki
uniewa¿nienia postêpowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w nastêpstwie:
a) si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. (Pod pojêciem si³y wy¿szej rozumie siê w szczególno¶ci zdarzenia i okoliczno¶ci takie jak: klêska ¿ywio³owa, dzia³ania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, niezwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy, COVID, itp.),
b) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji),
c) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego,
d) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
e) przyczyn niezale¿nych od którejkolwiek ze stron, które w szczególno¶ci dotyczyæ bêd±: uwarunkowañ formalno-prawnych;
2) zmiana danych zwi±zana z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiaj±cego, zmiana rachunku bankowego) - zmiana ta nastêpuje poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
3) przekszta³cenie Wykonawcy w zwi±zku z sukcesj± generaln±, przekszta³ceniami, dziedziczeniem spó³ek handlowych zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (nastêpstwa prawne) winno nast±piæ w formie aneksu do umowy.
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci, o których wy¿ej mowa, ka¿da ze stron mo¿e wyst±piæ z wnioskiem zawieraj±cym:
1) opis propozycji zmiany, w tym wp³yw na terminy wykonania,
2) uzasadnienie zmiany.
4. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustaw± Pzp wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci - aneks do umowy, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, ¿e nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
5. Je¿eli postanowienia niniejszej Umowy s± albo stan± siê niewa¿ne albo nieskuteczne, lub Umowa zawieraæ bêdzie lukê, nie narusza to wa¿no¶ci i skuteczno¶ci pozosta³ych postanowieñ Umowy. Zamiast niewa¿nych albo nieskutecznych postanowieñ lub jako wype³nienie luki obowi±zywaæ bêdzie odpowiednia regulacja, która – je¿eli tylko bêdzie to prawnie dopuszczalne – w sposób mo¿liwie bliski odpowiadaæ bêdzie temu, co Strony ustali³y albo temu, co by ustali³y, gdyby zawar³y takie postanowienie, pod warunkiem, ¿e je¿eli ca³o¶æ Umowy bez niewa¿nych albo nieskutecznych postanowieñ zachowuje rozs±dn± tre¶æ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Przy pomocy interaktywnego "Formularza Ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce "Informacje podstawowe"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-28 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.