Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00449229/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlic wiejskich w Koninie i Jadwininie wraz z zakupem wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pabianice reprezentowana przez Wójta Gminy Pabianice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@pabianice.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.pabianice.gmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont świetlic wiejskich w Koninie i Jadwininie wraz z zakupem wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8eaa3d1-6992-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026454/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont świetlic wiejskich w Koninie i Jadwininie wraz z zakupem wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449229/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OKS.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świetlica w Jadwininie:1. Malowanie pomieszczeń świetlicy w Jadwininie – wykaz metrażowy, wykaz materiałów, wykaz robocizny – zgodnie z załączonym Kosztorysem skróconym.
2. Zakup z dostawą krzeseł bankietowych na wyposażenie świetlicy w Jadwininie – 100 szt.
Przedmiot obejmuje zakup z dostawą krzeseł tapicerowanych, typu - model LUXUS 20 x20 x 10 (lub równoważne). Kolor tapicerki szary, siedzisko o wymiarach 40 cmx 40 cm wykonane z pianki poliuretanowej.
3. Zakup z dostawą i montażem klimatyzatorów na wyposażenie świetlicy w Jadwininie – 4 szt.
Klimatyzator typu ROTENSO UKURA 3,5 KW (lub równoważny) ścienny zawierający: jednostkę wewnętrzną U 35 N, jednostkę zewnętrzną U 35No, instrukcję obsługi, pilot.
Parametry: klasa energetyczna chodzenia A++, klasa energetyczna grzania A+, chłodzenie 3,5 kW, grzanie 2,7 kW, podaj gazu R32. Poziom hałasu (dBA) 22-40
4. Zakup z dostawą sprzętu nagłośnieniowego na wyposażenie świetlicy w Jadwininie – 2 szt.
Przedmiot obejmuje zakup wraz z dostawą niżej wymienionego sprzętu:
1. kolumna aktywna typu JBL PARTYBOX 1000, Moc znamionowa RMS 1 100 W, łączność bezprzewodowa BLUETOOTH, zasilanie sieciowe (lub równoważny)
2. kolumna aktywna typu JBL PARTYBOX 310, Moc znamionowa RMS 240 W, łączność bezprzewodowa BLUETOOTH, zasilanie sieciowe, akumulatorowe, (lub równoważny)
3. mikrofon typu HAMA DM -20, przewody zasilanie mini-JACK 3,5 mm długość kabla 2,5 m (lub równoważny)
4. mikrofon bezprzewodowy podwójny typu AKG WMS40 MINI DUAL Vocal (lub równoważny)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świetlica w Koninie:1. Wymiana okładzin podłogowych w pomieszczeniach świetlicy w Koninie wykaz metrażowy, wykaz materiałów, wykaz robocizny – zgodnie z załączonym Kosztorysem skróconym.
2. Wymiana stolarki drzwiowej w świetlicy w Koninie – 8 szt.
Przedmiot obejmuje:
1. wymianę drzwi wewnętrznych:typu POL-skone Deco 00 - pełne dwuskrzydłowe 90 w pomieszczeniach: kuchnia 1 szt. mała sala 1 szt., duża sala 1 szt., toalety 4 szt. (lub równoważny)
2. wymianę drzwi zewnętrznych 1 szt.: metalowe typu Wikęd Premium – gładkie, grubość skrzydła 56 mm, wypełnione pianą poliuretanową (lub równoważny).
3. Zakup z dostawą i montażem klimatyzatorów na wyposażenie świetlicy w Koninie – 3 szt.
Klimatyzator typu ROTENSO UKURA 3,5 KW ścienny zawierający: jednostkę wewnętrzną U 35 N, jednostkę zewnętrzną U 35No, instrukcję obsługi, pilot. (lub równoważny)
Parametry: klasa energetyczna chodzenia A++, klasa energetyczna grzania A+, chłodzenie 3,5 kW, grzanie 2,7 kW, podaj gazu R32. Poziom hałasu (dBA) 22-40
4. Wymian plis / rolet okiennych z montażem w świetlicy w Koninie – 22 szt.
Wymiary rolet w cm: 97x120 – 18 szt. , 97x90 – 2 szt., 67x186– 2 szt. - do szyb tarasowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45421145-2 - Instalowanie rolet
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 82000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136803,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUXIMAL Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384790556
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131062,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polva Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388337115
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Przebudowa ul. Cynkowej (dz. nr ewid. 346/23 i 347/15) w Piątkowisku
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ w PABIANICACH
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.