Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050735/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00053752/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 765 83 19
1.5.8.) Numer faksu: 22 765 83 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.ndm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ncm.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccce5dd3-88b4-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048473/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050735/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/DZ/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 521100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Usługa prania bielizny wykonana będzie w pralni Wykonawcy, która obejmuje: odbiór (załadunek) brudnej bielizny, dezynfekcję, moczenie, pranie, suszenie, prasowanie pościeli i odzieży, fasonowanie, sortowanie, naprawianie uszkodzeń, pakowanie oraz dostarczenie (rozładunek) czystej bielizny do siedziby Zamawiającego.
3. Asortyment obejmuje:
bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany)
bielizna operacyjna (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki, czepek)
bielizna porodowa
bielizna zakażona
bielizna niemowlęca plus pieluchy i kocyki
odzież szpitalna (pidżamy, szlafroki, koszule)
odzież ochronna personelu (fartuchy, ubrania lekarskie męskie i damskie, bluzy, spodnie, spódnice, kolorowe zmiany pościeli lekarskiej)
materace, poduszki, kołdry
pokrowce na sprzęt medyczny, obrusy, serwety, ręczniki, ścierki, koce, zasłony, firany,
worki, mopy
odzież ochronna (bluzy, spodnie, koszule, kurtki ocieplane)
4. W ramach pełnionej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu poszczególnego asortymentu bielizny w ilości i parametrach określonych w poniższej:
Bielizna pościelowa wykonana z tkaniny poliestrowo - bawełnianej o splocie płóciennym, o składzie 48% bawełny, 52% poliestru.
Gramatura tkaniny maksymalnie 150 g/m2.
Tkanina o konstrukcji: ilość nitek po osnowie min. 295, ilość nitek po wątku min. 240.
Tkanina o następujących parametrach wytrzymałościowych: siła zrywająca po osnowie min. 840N, siła zrywająca po wątku min. 650N.
Pościel posiadająca gwarancje na min. 200 cykli prania.
Kolor biały.
Zamawiający wymaga dostarczyć :
materiały producenta: foldery, opisy potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego pościeli szpitalnej przeznaczonej do wynajmu,
Certyfikat potwierdzający zgodność wyrobu z normą ENV 14237 – dotyczy wynajmowanej pościeli,
raport z badań potwierdzające zgodność z określonymi parametrami technicznymi - dotyczy wynajmowanej pościeli.
Poszwa biała (160 x 210 cm z zakładką 30 cm)- ilość 450
Poszewka biała (70 x 80 cm z zakładką 20 cm) - ilość 450
Prześcieradło białe (160 x 250 cm) - ilość 450.
5. Szacunkowa średnia ilość bielizny do prania na okres 36 miesięcy wynosi około 135 000 kg, ważona przed praniem przez Zamawiającego.
6. Czas wykonania usługi nie dłuższy niż 24 godziny (oprócz materacy, poduszek, kołder – do 72 godzin) od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej. Dla bielizny wymagającej napraw czas nie dłuższy niż 48 godz.
7. Codzienny odbiór brudnej bielizny i dostawa czystej bielizny w siedzibie Zamawiającego w godzinach 9.00 – 10.00. W przypadku, gdy termin odbioru lub dostarczenia prania wypada w dzień wolny od pracy lub świąteczny, Wykonawca zobowiązany jest odebrać lub dostarczyć przedmiot zamówienia w następny dzień po dniu wolnym.
8. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania usługi określanej jako „pranie ekspresowe" w czasie nie dłuższym niż 7 godzin.
9. Usługa wykonana będzie przez Wykonawcę przy użyciu własnych urządzeń, narzędzi
i środków.
10. Wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych
i epidemiologicznych.
11. Środki piorące i odkażające powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty.
12. Zamawiający wymaga prania z dezynfekcją termiczno-chemiczną.
13. Bielizna z oddziału noworodkowego powinna być prana w wydzielonej pralnicy i specjalnych środkach piorących.
14. Część asortymentu oznaczoną jako zakaźna, należy poddać specjalnemu procesowi odkażania, a także oddzielnie transportować. Wykonawca w ramach umowy dostarczy specjalne testowe worki wodoprzepuszczalne oraz zewnętrzne foliowe do pakowania transportu i prania bielizny skażonej w ilości 100 szt./msc. lub wg potrzeb)
15. Wykonawca powinien oddzielać rzeczy uszkodzone i naprawiać je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć uszkodzone suwaki, gumki, uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych materiałów.
16. Ubrania operacyjne, obłożenia chirurgiczne, serwety i prześcieradła operacyjne należy poddać procesowi obróbki przez urządzenia umożliwiające ich odpylenie i wygładzenie oraz składanie umożliwiające aseptyczne jej użycie.
17. Wyprasowane fartuchy będą pakowane w worki i dostarczane na wieszakach.
18. Bielizna czysta powinna być szczelnie zapakowana w worki (foliowe lub materiałowe) do 20 kg, dokładnie uprana, sucha, wyprasowana i posortowana oddziałami.
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania kontroli i badań czystości bielizny jałowej dostarczonej przez Wykonawcę. Próby czystościowe popierane będą w obecności pracownika Wykonawcy w momencie dostarczenia czystej bielizny bez wcześniejszego uzgodnienia z Wykonawcą. W razie wykonania dodatkowych badań Wykonawca będzie obciążony kosztami.
20. Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi tj. nieterminowość, niedopranie, nieodpylenie, uszkodzenie mechaniczne lub chemiczne, zagubienie, nienaprawienie uszkodzonej bielizny, dostarczenie bielizny nie będącej własnością NCM. Wszystkie reklamacje powinny być zgłaszane na piśmie i rozpatrywane w terminie do 5 dni roboczych.
21. W przypadku zniszczenia, uszkodzenia, utraty bielizny oddanych do prania Wykonawca zobowiązany jest odkupić, zniszczoną, uszkodzoną, utraconą bieliznę w odpowiednich ilościach i asortymencie lub zwrócić wartość w oparciu o ceny rynkowe. Zapłata nastąpi po potrąceniu z należności Zamawiającego za usługi pralnicze względem Wykonawcy.
22. Ocena stanu bielizny kwalifikująca ją do kasacji będzie dokonywana przez odpowiednią komisję powołaną przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy.
23. Transport bielizny brudnej i czystej będzie realizowany oddzielnymi środkami transportu lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę.
24. Wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży.
25. Określone w Załączniku Nr 2 do umowy ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb szpitala. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować nie mniej niż 60% wartości umowy.
26. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) wglądu do protokołu kontroli przeprowadzonych przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny,
b) kontroli procesu prania i dezynfekcji bielizny oraz prawidłowości funkcjonowania pralni zgodnie z umową,
c) wglądu do aktualnych kart charakterystyki środków piorących i dezynfekcyjnych.
27. Rozliczenia z Zamawiającym będą odbywały się w okresach miesięcznych wg ilości faktycznie wykonanych usług.
28. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ciągłość usług w przypadku wystąpienia awarii urządzeń pralniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 776 162 70 87
7.3.3) Ulica: UL. BOJANOWSKA 2A
7.3.4) Miejscowość: SIERPC
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ZSP nr 1 ul. Młodzieżowa w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ZSP nr 4 ul. Bema w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawy rękawic medycznych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa najmu serwisu odzieży roboczej wraz z dostawą do NCBJ OR POLATOM przez okres 24 miesięcy (105 tygodni)
- Usługa prania i czyszczenia na sucho na zabezpieczenie potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z siedzibą w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu
- Realizacja kompleksowych usług pralniczo-dezynfekujących bielizny pościelowej i odzieży szpitalnej wraz z maglowaniem lub prasowaniem, drobnymi naprawami oraz dostawą do siedziby Zamawiającego
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRANIA OD 1 MARCA 2025 r. DO 28 LUTEGO 2026 r.
- DZ.271.6.2025 - Dostawa (dzierżawa) wielorazowych fartuchów operacyjnych dla Krakowskiego Szpitala Specjalist. im. św. Jana Pawła II
- Świadczenie usług pralniczych dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego
więcej: Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.