Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00032430/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,152423,c6eb281c0c5da0cb680350658b8a5591.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ff7f5f-aa31-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.2.2024.JW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części: Część 1 - MIĘSO
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 4080,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszyprzeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 2 - PRODUKTY NABIAŁOWE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.5.5.) Wartość części: 4844,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 3 - PRODUKTY ZBOŻOWE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03210000-6 - Zboża i ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 23499,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 4 - WARZYWA I OWOCE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 63078,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszyprzeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 5 - KARMA DLA PAPUG / STRUSI/ KAWII DOMOWEJ/ PANCERNIKA
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03210000-6 - Zboża i ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 41310,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszyprzeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 6- KARMA DLA JASZCZUREK
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03325000-3 - Małe zwierzęta
4.5.5.) Wartość części: 14100,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszyprzeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 7 - KARMA DLA RYB AKWARIOWYCH
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.5.5.) Wartość części: 18490,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszyprzeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 8- SIANO ŁĄKOWE Z MIESZANKI TRAW, ZIÓŁ I ROŚLIN MOTYLKOWYCH
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03114000-3 - Słoma i siano
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszyprzeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
Część 9 - SŁOMA ZBOŻOWA BALOTOWANA
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik
nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03114000-3 - Słoma i siano
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 1 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 1 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 2 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 2 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 3 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 3 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 3 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 4 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 4 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 4 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 5 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie CZĘŚCI 5:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 23.01.2024 r. do godziny 11:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty przez Wykonawców:
1) KATRINEX ul. JAŁOCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC
2) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN, MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA
Podczas otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo i Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią złożonych ofert, ponieważ oferty nie zostały sporządzona w formie opisanej w SWZ w Rozdziale VII dotyczącym SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ ZASADY KOMUNIKACJI, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia ofert i ich nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), 5) i 6) ustawy Pzp odrzucił oferty powyższych Wykonawców.
Reasumując Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule w zakresie CZĘŚCI 5 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28905,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28905,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dragonland Tomasz Zawadzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243466227
7.3.3) Ulica: Mzurów 83
7.3.4) Miejscowość: Mzurów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28905,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-09 do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23223,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23223,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23223,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep zoologiczny PŁASZCZKA Krzysztof Malanczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243465067
7.3.3) Ulica: Centaura 21
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-117
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23223,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-09 do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11556,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11556,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11556,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wyląg Michał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771783675
7.3.3) Ulica: Szkolna 45
7.3.4) Miejscowość: Mzyki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11556,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-09 do 2024-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wyląg Michał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771783675
7.3.3) Ulica: Szkolna 45
7.3.4) Miejscowość: Mzyki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-09 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie usług w zakresie kremacji zwłok i szczątków ludzkich na potrzeby Miejskiego Zakładu Pogrzebowego ,,ZNICZ'' znajdującego się w strukturze organizacyjnej MZUK w Sosnowcu
- ZP-2200-9/25 Usługa sprzątania i utrzymywania czystości w Oddziałach oraz innych jednostkach organizacyjnych SSM sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Wymiana schodów ruchomych zlokalizowanych w Śródmiejskim Centrum Handlowo Usługowo Biurowym ul. Warszawska 3 w Sosnowcu
- Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych
- Modernizacja boiska ogólnodostępnego przy ZSO nr 14 przy ul. Kisielewskiego 4B w Sosnowcu
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy warzyw i owoców dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.