eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Remont jazu Psie Pole"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont jazu Psie Pole”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.jedrasik@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r13980,Remont-jazu-Psie-Pole.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont jazu Psie Pole”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60cd6727-2518-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.106.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6666428,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przywrócenie właściwego stanu technicznego obiektu poprzez wykonanie remontu jazu kozłowo – iglicowego. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
 wykonanie i zabezpieczenie wraz z późniejszą likwidacją gródz budowlanych dla wykonania projektowanych robót ;
 wymianę uszkodzonych elementów stalowych jazu, wraz z naprawą elementów mocowania kozłów do podłoża;
 odtworzenie konstrukcji stalowej jazu (szkielet nośny – kozły, mechanizmy, pomost technologiczny z balustradą, wciągarka);
 remont okładziny kamiennej i ceglanej konstrukcji przyczółków;
 remont okładziny kamiennej i ceglanej konstrukcji filara;
 remont płyt ponuru, poszuru oraz progów przęseł jazu;
 remont dylatacji;
 remont ubezpieczeń brzegów i dna przy wypadzie z jazu;
 remont sieci pomiarowej jazu (wodowskazy, sieć reperów);
 remont ogrodzenia placu składowego na iglice;
 remont placu składowego na iglice;
 remont schodów skarpowych;
 montaż oznakowania nawigacyjnego;
 uporządkowanie terenu, humusowanie, obsiew mieszanką traw.
Roboty będą realizowane w oparciu o Decyzję Wojewody Dolnośląskiego (Nr I-H – 125/21 z dnia 20 grudnia 2021r.) pozwolenie na budowę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik Nr 6 – Kosztorys ofertowy;
Załącznik Nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 12 – Przedmiar robót

Załącznik nr 13 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych;
Załącznik nr 14 - Projekt Wykonawczy
Załącznik nr 15 - Projekt Budowlany TOM I i II,
Załącznik nr 16 - Instrukcja przeciwpowodziowa oraz plan sytuacyjny,


Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty.
W sprawie wizji można kontaktować się z Panem Arkadiuszem Kubiaczykiem tel. 502 555 011.

Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7002153,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11899349,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7002153,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMOSTTOR Polska Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021433493

7.3.3) Ulica: Mojesz 31B

7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7002153,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.