Og³oszenie z dnia 2024-02-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00217733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-25
- 2024/BZP 00294392/01 - Wynik z dnia 2024-04-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Jelnej - dostosowanie obiektu dla funkcjonowania przedszkola
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 54
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35
1.5.8.) Numer faksu: 18 440 10 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gminagrodek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Jelnej - dostosowanie obiektu dla funkcjonowania przedszkola
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-870dffa2-c804-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00102364
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054367/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Rozbudowy i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Jelnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-870dffa2-c804-11ee-a84d-d63fc4d19e653.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia zosta³y okre¶lone w rozdziale VIII SWZ.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem "Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwemPlatformy e-Zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gminagrodek.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
7. Pozosta³e wymagania zosta³y okre¶lone w rozdziale VIII i XII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje Wykonawców bêd±cych osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadz±cymi jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, a tak¿e pe³nomocników wykonawców bêd±cych osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pe³nomocnictwie) i cz³onków organów zarz±dzaj±cych wykonawców, bêd±cych osobami fizycznymi, ¿e:
1. administratorem danych osobowych w/w osób jest Gmina Gródek nad Dunajcem, reprezentowana przez Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gródek nad Dunajcem jest Pan Robert Koterla, kontakt: rkoterla@gminagrodek.pl.Pozosta³e informacje dot. RODO zosta³y ujête w rozdz. XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Rozbudowa i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Jelnej - dostosowanie obiektu dla funkcjonowania przedszkola.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce roboty:
2.1. Roboty ziemne
2.2. Fundamenty
2.3. Izolacja fundamentów
2.4. Podk³ady pod posadzki
2.5. Parter - ¶ciany konstrukcyjne
2.6. Strop nad parterem
2.7. Parter - rozbiórki i przebudowa czê¶ci istniej±cej
2.8. Piêtro - rozbiórki i przebudowa czê¶ci istniej±cej
2.9. Zbrojenie
2.10. Konstrukcja dachu
2.11. Pokrycie dachu
2.12. Pokrycie dachu - szyb windy
2.13. Izolacja stropu nad parterem
2.14. Stolarka okienna i drzwiowa zewnêtrzna
2.15. Winda
2.16. Parter - tynki i ok³adziny
2.17. Parter - ¶cianki dzia³owe, sufity podwieszane
2.18. Parter - ok³adziny ¶cienne
2.19. Parter - roboty malarskie
2.20. Parter - warstwy podposadzkowe
2.21. Parter - posadzki
2.22. Parter - stolarka drzwiowa wewnêtrzna
2.23. Piêtro - roboty budowlane w czê¶ci istniej±cej
2.24. Elewacja
2.25. Pochylnia nps, schody zewnêtrzne
2.26. Roboty zewnêtrzne - chodniki, zieleñ.
3. Parametry techniczne i dane liczbowe rozbudowy i przebudowy budynku:
3.1. Czê¶æ projektowana /rozbudowa/
3.2. Powierzchnia u¿ytkowa - 154.24 m2
3.3. Czê¶æ przebudowana
3.4. Powierzchnia u¿ytkowa - 85.88 m2
3.5. Razem powierzchnia u¿ytkowa rozbudowy i przebudowy - 235.49 m2
3.6. Kubatura czê¶ci projektowanej /rozbudowa/- 521.85 m3
4. Czê¶æ projektowana /rozbudowa/ obejmuje budynek parterowy oraz szyb windowy /udostêpnienie piêtra dla osób niepe³nospranych/.
5. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna sk³adaj±ca siê z nastêpuj±cych opracowañ:
5.1. Dokumentacja projektowa,
5.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
5.3. Przedmiar robót (materia³ pomocniczy do wyceny).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45313100-5 - Instalowanie wind
45432130-4 - Pokrywanie pod³óg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
1.1. (Kc) Cena (warto¶æ oferty brutto) - waga 60%,
1.2. (Krg) Okres rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci– waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.cena wg zasady im mniej tym lepiej,
2.2. okres rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci wg zasady im wiêcej tym lepiej.
3. Sposób oceny ofert:
3.1. £±czna suma punktów uzyskana przez badan± ofertê (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru: P = PKc + PKrg, gdzie: P - ca³kowita suma punktów uzyskana przez badan± ofertê, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w ramach kryterium „Cena”, PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w ramach kryterium „Okres rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci”,
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e:1) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie co najmniej 1,0 mln z³ (s³ownie: jeden milion z³, 00/100). (1)
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wymaga aby:
a. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane obejmuj±ce swoim zakresem budowê, rozbudowê, odbudowê i/lub przebudowê obiektu o kubaturze nie mniejszej ni¿ 500 m3 (piêæset m3) ka¿da,
b. Wykonawca dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. Kierownikiem robót, posiadaj±cym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budow± lub innymi robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (2) ,
(1) Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ PLN, Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP (Tabela A), na dzieñ wystawienia dokumentu,
(2) lub kwalifikacje równowa¿ne do w/w, zdobyte w innych pañstwach na zasadach okre¶lonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów odpowiadaj±ce wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem
b. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
Przedmiotowy wykaz nale¿y z³o¿yæ w formularzu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
c. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Przedmiotowy wykaz nale¿y z³o¿yæ w formularzu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Nie dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 454 ust. 1 pkt 1 PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych przypadków:1.1. zmiana, w tym wyd³u¿enie terminu wykonania,
1.2. zmiana technologii wykonania danego zakresu robót okre¶lonego w dokumentacji technicznej,
1.3. zmiany wymiarów, zmiany szeroko¶ci, d³ugo¶ci, wysoko¶ci, zmiany po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych z mo¿liwo¶ci± obni¿enia wynagrodzenia w sytuacji ograniczenia zakresu robót,
1.4. rezygnacji z czê¶ci robót je¿eli taka rezygnacja bêdzie niezbêdna dla prawid³owego i racjonalnego wykonania przedmiotu zamówienia z jednoczesnym obni¿eniem wynagrodzenia o warto¶æ niewykonanych robót w oparciu arkusz cenowy Wykonawcy;.
1.5. niezale¿ne od stron zmiany dotycz±ce osób kluczowych dla realizacji umowy, w szczególno¶ci: kierownika budowy, a tak¿e inspektora nadzoru inwestorskiego;
1.6. zmiana postanowieñ umowy w sytuacji wyst±pienia zamówieñ dodatkowych z mo¿liwo¶ci± zwiêkszenia wynagrodzenia;
1.7. zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie podwykonawstwa i podmiotów, na zasobach których opiera³ siê Wykonawca wykazuj±c na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
1.8. zmiany terminów, warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z:
a. konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii,
b. wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w dokumentacji przetargowej sposób zgodnie z zasadami sztuki in¿ynierskiej, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
c. zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
d. zaistnieniem niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron umowy okoliczno¶ci powoduj±cych niecelowo¶æ, zbêdno¶æ, czy bezzasadno¶æ realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego jako dysponenta ¶rodków publicznych, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia,
e. zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z warunkami przetargu;
1.9. porz±dkuj±ce i informacyjne zmiany postanowieñ umowy, w szczególno¶ci zwi±zane ze zmian± danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentuj±cych strony;
1.10. zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego jako dysponenta ¶rodków publicznych, a polegaj±ce m.in. na mo¿liwo¶ci ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczno¶ci niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, obni¿enia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy,
1.11. zmianê zasad p³atno¶ci wynagrodzenia umownego poprzez dopuszczenie rozliczenia robót fakturami czê¶ciowymi (nie wiêcej ni¿ 1 dodatkow± faktur±).
2. Ka¿dorazowo zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Wzór umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ) szczegó³owo przewiduje i okre¶la warunki zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona wyboru Wykonawcy (w szczególno¶ci §19 wzoru umowy).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-27 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez platformê e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w rozdziale XII SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-27
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wymaga, by na wykonane roboty (obiekty i urz±dzenia) wykonawca udzieli³ co najmniej 5 – letniej (60 m-cy) rêkojmi i co najmniej 5 – letniej (60 m-cy) gwarancji jako¶ci. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ró¿nych okresów rêkojmi i gwarancji (okres rêkojmi i gwarancji ma byæ taki sam).PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Pod³±czenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szko³y Podstawowej w Stró¿y "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stró¿a Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku" - II postêpowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie us³ug elektrycznych na nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.