Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060777/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102451 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu PSP Ujazd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sławięcicka
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-143
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774048757
1.5.8.) Numer faksu: 774048763
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ujazd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu PSP Ujazd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00996185-b9f5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003242/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont dachu PSP Ujazd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060777/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220771,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planowane roboty budowlane polegać będą przede wszystkim na remoncie przegrody zewnętrznej tj. części dachu (segment „B”) budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Ujeździe, wraz z wykonaniem prac towarzyszących na w/w dachu. W szczegółowy zakres robót remontowych wchodzić będzie:
1. Demontaż nieszczelnego pokrycia dachowego z papy, po czym montaż nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
2. Demontaż rynien i rur spustowych, po czym montaż nowych rynien i rur spustowych,
3. Demontaż uszkodzonych obróbek blacharskich, po czym montaż nowych obróbek blacharskich na dachu,
4. Demontaż wyłazu dachowego po czym montaż w miejsce zdemontowanego wyłazu dachowego umożliwiającego wejście na dach,
5. Demontaż starych rur wywiewnych żeliwnych zlokalizowanych na dachu po czym montaż nowych rur wywiewnych w miejscu zdemontowanych,
6. Demontaż uszkodzonych czap kominiarskich z kominów wraz z wykonaniem nowych czap kominiarskich na kominach,
7. Remont uszkodzonych kominów na dachu, nadmurowanie w/w kominów, tynkowanie kominów, malowanie kominów,
Demontaż skorodowanej instalacji odgromowej znajdującej się na dachu po czym montaż nowej instalacji odgromowej na dachu.
Szczegółowy zakres robót jest ujęty w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót (przedmiar robót należy traktować pomocniczo) oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189538,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280432,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189538,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Remontowa "DACHSYSTEM" inż. Joachim Skolik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 756-167-74-13
7.3.3) Ulica: K. Miarki 22
7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-REMONTOWA DACHSYSTEM INŻ.JOACHIM SKOLIK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-REMONTOWA DACHSYSTEM INŻ.JOACHIM SKOLIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189538,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.