Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182652/01 - Wynik z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102555 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zadanie 1.6 – Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Marki – część 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociąg Marecki Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014872321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7813532
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodociagmarecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodociagmarecki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sektor wodny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 1.6 – Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Marki – część 6
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29958f7-d83e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr POIS.02.03.00-00-0024/17 "Budowa kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji miasta Marki - Etap III" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, II oś priorytetowa działanie 2.3.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wodmar.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wodmar.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy adres: https://wodmar.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej - adres e-mail: przetargi@wodociagmarecki.pl __2) Oferta i załączniki do oferty składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem Platformy (https://wodmar.ezamawiajacy.pl). ___3) Szczegóły wymagań technicznych i organizacyjnych, dotyczących korespondencji elektronicznej, podane są w pkt. 17 Tomu 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia. __4) Specyfikacja Warunków Zamówienia (dalej Specyfikacja Warunków Zamówienia określana jest SWZ) dostępna jest na stronie internetowej: https://wodmar.ezamawiajacy.pl __5) Osoba do kontaktu: Monika Mirecka
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych zostały określone w pkt. 33 Tomu 1 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych zostały określone w pkt. 33 Tomu 1 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/WM/R/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Zadanie 1.6 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Marki – część 6”. Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 568,9m, w tym: 338,5m kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC o średnicy Dz200mm i Dz160mm, 230,4m przewodów tłocznych z rur PE o średnicy Dz90mm, jednej sieciowej pompowni ścieków, oraz budowę sieci gazowej średniego ciśnienia o długości 43,5m z rur PE o średnicy Dz63mm wraz z likwidacją istniejącego odcinka sieci gazowej o długości 43,5m z rur stalowych o średnicy 40mm. Zamówienie obejmuje następujące odcinki: 1) Budowa kanalizacji sanitarnej Dz200mm w ul. Budowlanej wraz z odgałęzieniami do granic posesji;_ 2) Budowa pompowni ścieków P69 w ul. Budowlanej wraz z kanalizacją sanitarną tłoczną Dz90mm w ul. Budowlanej i Mickiewicza;_3) Budowa sieci gazowej średniego ciśnienia w ul. Mickiewicza w m. Marki. (odcinek warunkujący wykonanie robót określonych w ppkt. 2). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowi Tom 3.1, 3.2 i 3.3 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, budowie sieci gazowej, w tym m.in.: budowa kanalizacji grawitacyjnej, przewodów tłocznych, sieciowej pompowni ścieków, montaż elementów sieciowej pompowni ścieków, rozbiórka sieci gazowej, budowa sieci gazowej, rozbiórka nawierzchni oraz odtworzenie nawierzchni po budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci gazowej. Wielkość zamówień stanowić będzie nie więcej niż 10% wartości całkowitej zamówienia podstawowego. Przedmiotowe roboty zostaną udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G, gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”, G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”; __2) Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza (z dokładnością do 1/100 punktu), według wzoru: C=(Cmin/Co) x 80 pkt.; (gdzie: Cmin – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł), Co - cena brutto badanej oferty (zł)) __3) Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości okresu gwarancji i rękojmi podanego przez Wykonawcę w ofercie. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów. Zamawiający ofercie o najdłuższym okresie gwarancji i rękojmi przyzna 20 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza (z dokładnością do 1/100 punktu), według wzoru: G=(Go/Gmax) x 20 pkt. (gdzie: Gmax - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi z ocenianych ofert (miesiące); Go - okres gwarancji i rękojmi badanej oferty (miesiące)). Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 36 miesiący, licząc od daty odbioru końcowego wykonanych robót. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego wykonanych robót. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji i rękojmi tylko w przedziale od 36 do 60 miesięcy. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi jakości zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi tj. 36 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie okres dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do oceny oferty, przyjmie najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy, a w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” zostanie przyznane 20 pkt. Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi stanowi zobowiązanie Wykonawcy, stanowiące integralny element umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. ___2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: __1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy. __2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy. __3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). __4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: __a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, co najmniej: - dwa zakończone zadania, z których każde obejmowało budowę kanalizacji grawitacyjnej ścieków komunalnych (ścieki komunalne: rozumie się przez to ścieki bytowe lub mieszaninę ścieków bytowych ze ściekami przemysłowymi albo wodami opadowymi lub roztopowymi, odprowadzane urządzeniami służącymi do realizacji zadań własnych gminy w zakresie kanalizacji i oczyszczania ścieków komunalnych [źródło definicji – ustawa z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 310 z późn. zm.)) o długości co najmniej 300m, na terenie miasta (miasto: jednostka osadnicza o przewadze zwartej zabudowy i funkcjach nierolniczych, posiadająca prawa miejskie bądź status miasta nadany w trybie określonym odrębnymi przepisami. [źródło definicji - ustawa z dnia 29 sierpnia 2003 r. o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych (t.j . Dz. U. z 2019r. poz. 1443, z późn. zm.)]); - jedno zakończone zadanie obejmujące budowę podziemnej sieciowej pompowni ścieków komunalnych o wydajności nie mniejszej niż Q=3,5l/s wraz z przewodem tłocznym, na terenie miasta; - jedno zakończone zadanie obejmujące budowę lub przebudowę sieci gazowej średniego ciśnienia, na terenie miasta. __b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie: __i) Kierownik budowy – powinien spełniać następujące wymagania: - w okresie ostatnich 5 lat pełnił funkcję kierownika budowy przy realizacji co najmniej: • jednego zakończonego zadania, które obejmowało budowę kanalizacji grawitacyjnej ścieków komunalnych, na terenie miasta; • jednego zakończonego zadania obejmującego budowę podziemnej sieciowej pompowni ścieków komunalnych o wydajności nie mniejszej niż Q=3,5l/s wraz z przewodem tłocznym, na terenie miasta; - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie budowy sieci i urządzeń kanalizacyjnych oraz sieci gazowych zgodnie z prawem polskim; __ii) Kierownik robót sanitarnych – powinien spełniać następujące wymagania: - w okresie ostatnich 5 lat pełnił funkcję kierownika robót sanitarnych lub kierownika budowy przy realizacji co najmniej: • jednego zakończonego zamówienia na roboty budowlane, w którego zakresie była budowa kanalizacji grawitacyjnej ścieków komunalnych na terenie miasta; - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie budowy sieci i urządzeń kanalizacyjnych oraz sieci gazowych zgodnie z prawem polskim; __i/ ii) Wymaga się aby Kierownik budowy lub Kierownik robót sanitarnych posiadał: - aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne (nie starsze niż 4 lat) potwierdzające wiedzę w zakresie stosowania polietylenu w sieciach gazowych, w tym do kierowania budową gazociągów z polietylenu (Wykonawca zobowiązany jest podać informację, która z ww. osób posiada takie zaświadczenie w Wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (wykaz sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Tomu 1 SWZ)) oraz - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę lub przebudowę sieci gazowej średniego ciśnienia, na terenie miasta, w okresie ostatnich 5 lat. __Uwaga: Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych przez tą samą osobę; __iii) Kierownik robót elektrycznych – powinien spełniać następujące wymagania: - w okresie ostatnich 5 lat pełnił funkcję kierownika robót elektrycznych przy minimum jednym zakończonym zamówieniu na roboty budowlane z zakresu gospodarki wodno-ściekowej; - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych przy realizacji robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych zgodnie z prawem polskim; __iv) Co najmniej 2 monterów sieci gazowej z polietylenu – powinni spełniać następujące wymagania: - każdy posiada aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne (nie starsze niż 2 lata) potwierdzające przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wykonywania połączeń rurociągów z polietylenu metodą zgrzewania doczołowego/elektrooporowego zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 13067 „Personel spawający tworzywa sztuczne - Test kwalifikacyjny spawaczy - Spawane zestawy z termoplastycznych tworzyw sztucznych.” lub innej (Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania). __c) Zamawiający wymaga, aby osoby wymienione w pkt. 5.4 ppkt. 2.4) b) władały językiem polskim przynajmniej w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, w innym przypadku Wykonawca zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym, a personelem Wykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca powinien zobowiązać się, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. __d) W przypadku dysponowania osobą będącą obywatelem państw członkowskich, tj. Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1117 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U z 2020r., poz. 220 z późn. zm.). ___3. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania, tj. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. ___4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, wiedza, doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa, o których mowa w pkt. 5.4 ppkt. 2.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia: __a) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: - pkt. 12.2 ppkt. 1) i ppkt. 2) Tomu 1 SWZ (art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp), - pkt. 12.2 ppkt. 4) Tomu 1 SWZ (art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,) dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; __b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, w zakresie pkt. 12.3 ppkt. 1) Tomu 1 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; __c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie pkt. 12.3 ppkt. 1) Tomu 1 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. __d) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie pkt. 12.3 ppkt. 2) Tomu 1 SWZ (art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp) sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; ___2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 5.6 ppkt. 1, składa dokumenty zgodnie z zapisami § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: __a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanie należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzenie przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wykaz wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do Tomu 1 SWZ); __ b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz osób wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do Tomu 1 SWZ);__c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. ___2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. ___3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. ___4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 5.11 ppkt. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: __a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; __b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; __c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. ___5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. ___6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. ___7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: __a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo __b) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. ___8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. ___9. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w o którym mowa w pkt. 5.5) także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (sporządzone w zakresie zgodnym ze wzorem, który stanowi załącznik nr 2 do Tomu 1 SWZ) . ___10. W celu potwierdzenia, że wobec podmiotu udostępniającego zasoby nie zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego, dokumenty, o których mowa w pkt. 5.6) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ___2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być dołączony do oferty. ___3. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. ___4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 5.5) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. ___5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 5.6) i 5.7), przy czym: - dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 5.7) składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 5.4) ppkt. 2.; - dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.6) składa każdy z Wykonawców. ___6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. ___7. Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. ___8. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały przedstawione w Projekcie Umowy stanowiącym Tom 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wodmar.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW: ___1. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt. 1), 4), 5), 7) ustawy Pzp. ___2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1), 2) i 5) ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5) i 7) ustawy Pzp) jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki: __1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; __2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym; __3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: __a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, __b) zreorganizował personel; __c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli; __d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, __ e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów. ___3. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 2., są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 2., nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.______TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na 8 miesięcy licząc od daty podpisania Umowy, z zastrzeżeniem, że: __a) wykonanie robót budowlanych i przekazanie dokumentacji powykonawczej (bez inwentaryzacji geodezyjnej) nastąpi nie później niż w terminie 7 miesięcy licząc od daty podpisania Umowy; __b) przekazanie kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej nastąpi nie później niż w terminie 8 miesięcy licząc od daty podpisania Umowy.2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MAREK
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 1 w Markach w podziale na części. Liczba części - 6.
- Zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom znajdującym się na terenie Gminy Miasto Marki w 2025 roku w podziale na części. Liczba części: 2.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki prowadzonej w Zespole Szkół nr 2 w Markach w podziale na części. Liczba części - 6.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 4 w Markach w podziale na części. Liczba części: 7
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 4 w Markach w podziale na części. Liczba części: 3
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.