eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usługi wsparcia serwisowego urządzeń wielofunkcyjnych, działających w obrębie systemu wydruku centralnego oraz najem dodatkowych urządzeń wielofunkcyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi wsparcia serwisowego urządzeń wielofunkcyjnych, działających w obrębie systemu wydruku centralnego oraz najem dodatkowych urządzeń wielofunkcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Klimatu i Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001064858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawelska 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 369 26 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.rydygier@mos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mos.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi wsparcia serwisowego urządzeń wielofunkcyjnych, działających w obrębie systemu wydruku centralnego oraz najem dodatkowych urządzeń wielofunkcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe541caa-7e88-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036568/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDGwzp/260/38/2021/bk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 475000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usług, zwanych dalej „Usługami” w ramach, których Wykonawca:
1) wynajmie Zamawiającemu urządzenia wielofunkcyjne, zwane „Sprzętem wynajmowanym”, których wykaz jest określony w Załączniku nr 1 do Umowy;
2) zainstaluje w systemie wydruku centralnego Zamawiającego Sprzęt wynajmowany oraz urządzenia wielofunkcyjne Zamawiającego działające w dniu zawarcia Umowy w obrębie dodatkowego systemu wydruku centralnego Zamawiającego w zakresie urządzeń typu IV.
Wykaz wszystkich urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiającego, działających w dniu zawarcia Umowy systemach wydruku centralnego Zamawiającego, jest określony w Załączniku nr 2 do Umowy i łącznie zwany jest dalej „Sprzętem Zamawiającego” (celem uniknięcia wątpliwości, Zamawiający wskazuje, że Sprzęt Zamawiającego w zakresie urządzeń typu I, II i
III działa w dniu zawarcia Umowy w systemie wydruku centralnego Zamawiającego, w którym ma zostać zainstalowany przez Wykonawcę Sprzęt wynajmowany oraz Sprzęt Zamawiającego w zakresie urządzeń typu IV);
3) zapewni obsługę serwisową, zwaną „Obsługą serwisową”:
a) Sprzętu wynajmowanego;
b) Sprzętu Zamawiającego;
c) oprogramowania komputerowego, działającego w ramach systemu wydruku centralnego Zamawiającego, zwanego „Systemem”, którego wykaz jest określony w Załączniku nr 3 do Umowy;
4) udostępni i będzie utrzymywał portal elektroniczny służący do dokonywania zgłoszeń serwisowych, o których mowa w § 4 Umowy, zwany „Portalem zgłoszeniowym”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały przedstawione w Załączniku nr 1 do SWZ - wzór umowy wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598869,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598869,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598869,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xerox Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260030236

7.3.3) Ulica: ul. Łopuszańska 95

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-457

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598869,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.