Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00096396/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00257061/01 - Wynik z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00284000/01 - Wynik z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica z podziałem na części"
Usługi społeczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005941820
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wrocławska 78
1.4.2.) Miejscowość: Czernica
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-003
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 571-226-326, 71 318 01 80
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.czernica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.czernica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102594
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00096396
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany złożyć dla osoby podpisującej umowę, dokument potwierdzający uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający dysponuje już odpowiednimi dokumentami złożonymi w toku postępowania.
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (jego części) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia oraz dowody potwierdzające posiadane doświadczenie, w szczególności dyplomy/certyfikaty/zaświadczenia oraz świadectwa pracy, zaświadczenia lub referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (zgodnie z informacjami przedstawionymi poniżej) – wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ,
Dyplom/certyfikat poświadczający posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu potwierdzający wymagania z pkt 12.4 ust. 1 SWZ,
oraz
Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy lub zaświadczenie o odbytym stażu lub praktykach zawodowych lub studenckich, referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), potwierdzające wymagania z pkt 12.4 ust. 1 SWZ,
lub
Zaświadczenie potwierdzające zdobywanie lub podnoszenie wymaganych kwalifikacji zawodowych określonych z pkt 12.4 ust. 2 SWZ oraz świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy lub zaświadczenie o odbytym stażu lub praktykach zawodowych lub studenckich, referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), potwierdzające co najmniej roczny staż pracy zgodnie z wymagania z pkt 12.4 ust. 2 SWZ, i zaświadczenie bądź inny dokument wystawiony przez osoby świadczące specjalistyczne usługi, posiadające wymagane kwalifikacje potwierdzający możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje,
dodatkowo
Dyplom/certyfikat/zaświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt 12.4 ust. 3 SWZ, w innych przypadkach np. zaświadczenia zgodnego ze wzorem MEN niezbędne jest złożenie suplementu do dyplomu/certyfikatu/zaświadczenia potwierdzający przeszkolenie w zakresie, o którym mowa w pkt 12.4 ust. 3 SWZ (wyłącznie w przypadku osób świadczących usługi, o których mowa w § 2 pkt 1 lit. a ww. Rozporządzenia),
Informacja z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS),
Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy lub referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, potwierdzające posiadanie doświadczenia w pracy indywidualnej SUO w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością przez okres min. 2 miesięcy.
Po zmianie:
Po zmianie:
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany złożyć dla osoby podpisującej umowę, dokument potwierdzający uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający dysponuje już odpowiednimi dokumentami złożonymi w toku postępowania.
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (jego części) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia oraz dowody potwierdzające posiadane doświadczenie, w szczególności dyplomy/certyfikaty/zaświadczenia oraz świadectwa pracy, zaświadczenia lub referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (zgodnie z informacjami przedstawionymi poniżej) – wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ,
Dyplom/certyfikat poświadczający posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu potwierdzający wymagania z pkt 12.4 ust. 1 SWZ,
oraz
Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy lub zaświadczenie o odbytym stażu lub praktykach zawodowych lub studenckich, referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), potwierdzające wymagania z pkt 12.4 ust. 1 SWZ,
lub
Zaświadczenie potwierdzające zdobywanie lub podnoszenie wymaganych kwalifikacji zawodowych określonych z pkt 12.4 ust. 2 SWZ oraz świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy lub zaświadczenie o odbytym stażu lub praktykach zawodowych lub studenckich, referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), potwierdzające co najmniej roczny staż pracy zgodnie z wymagania z pkt 12.4 ust. 2 SWZ, i zaświadczenie bądź inny dokument wystawiony przez osoby świadczące specjalistyczne usługi, posiadające wymagane kwalifikacje potwierdzający możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje,
dodatkowo
Dyplom/certyfikat/zaświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt 12.4 ust. 3 SWZ, w innych przypadkach np. zaświadczenia zgodnego ze wzorem MEN niezbędne jest złożenie suplementu do dyplomu/certyfikatu/zaświadczenia potwierdzający przeszkolenie w zakresie, o którym mowa w pkt 12.4 ust. 3 SWZ (wyłącznie w przypadku osób świadczących usługi, o których mowa w § 2 pkt 1 lit. a ww. Rozporządzenia),
Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy lub referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, potwierdzające posiadanie doświadczenia w pracy indywidualnej SUO w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością przez okres min. 2 miesięcy.
INNE PRZETARGI CZERNICA
więcej: przetargi CZERNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- ŚWIADCZENIE USŁUG POMOCY SĄSIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026 - II POSTĘPOWANIE
- Świadczenie usług społecznych w formie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania(RMR)"
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- "Kompleksowe usługi społeczne w Gminie Przasnysz" - świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców m.st. Warszawy realizowanych w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla JST - edycja 2025, finansowanego z funduszu Solidarnościowego
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.