Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235142/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00247015/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00253365/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
- 2022/BZP 00032870/01 - Wynik z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zesp. Szkół Technicznych im. Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II post.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833511351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zesp. Szkół Technicznych im. Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim na potrzeby projektu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” (II post.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bab9115-2a61-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003420/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Wyposażenie pracowni budowlanej w ZST w Międzyrzecu Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235142/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.272.1.13.2021.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79408,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 1 – komputery i sprzęt elektroniczny” stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Kabel HDMI (20m) – 1 sztuka; Monitor z funkcją telewizora – 1 sztuka; Uchwyt ścienny – 1 sztuka; Laptop 15,6” – 1 sztuka; Drukarka –1 sztuka; toner – 5 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
4.5.5.) Wartość części: 12068,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 2 – narzędzia elektryczne” stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Przedłużacz budowlany guma – 3 sztuki; Urządzenie wielofunkcyjne renowator – 3 sztuki; Nożyce elektryczne do blachy (do profili gk) – 2 sztuki; Wyrzynarka – 2 sztuki; Wkrętarka sieciowa do mocowania płyt gips kartonowych – 5 sztuk; Wkrętarka wiertarka elektryczna sieciowa – 5 sztuk; Kombinacja pilarko-zagłębiarki i piły stołowej – 1 sztuka; Szlifierka do gipsu i gładzi – 2 sztuki; Szlifierka do tynków – 2 sztuki; Odkurzacz przemysłowy do gipsu – 2 sztuki; Młotowiertarka (młot udarowy) – 3 sztuki; Młotowiertarka – 3 sztuki; Niwelator laserowy (laser zielony) – 1 sztuka; Laser krzyżowy – 3 sztuki; Dalmierz laserowy – 3 sztuki; Szlifierka kątowa – 3 sztuki; Przecinarka stolikowa do glazury i płytek – 3 sztuki; Piła szablasta – 3 sztuki; Wkrętarka taśmowa – 2 sztuki; Mieszadło elektryczne do zapraw – 3 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31224810-3 - Przedłużacze
38250000-2 - Przyrządy geofizyczne oparte na polaryzacji indukcyjnej IP
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38636100-3 - Lasery
39241130-3 - Noże specjalistyczne
42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym
43414000-8 - Szlifierki
43812000-8 - Piły
4.5.5.) Wartość części: 13895,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 3 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 3 – narzędzia budowlane i rusztowania” stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Rusztowanie aluminiowe jezdne – 1 sztuka; Pędzel typ 1 – 10 sztuk; pędzel typ 2- 10 sztuk; pędzel typ 3 – 20 sztuk; pędzel typ 4 – 10 sztuk; pędzel typ 5 – 20 sztuk; paca typ 1 – 20 sztuk; paca typ 2 – 10 sztuk; paca typ 3 – 20 sztuk; paca typ 4 – 10 sztuk; paca typ 5 – 10 sztuk; paca zwykła stalowa – 20 sztuk; szpachelka typ 1 – 10 sztuk; szpachelka typ 2 – 10 sztuk; kielnia typ 1 – 20 sztuk; kielnia typ 2 – 10 sztuk; szpachelki typ 3 – 20 kompletów po 4 sztuki; Wiadro budowlane - 20 sztuk; Okulary ochronne - 20 sztuk; Otwornica do glazury - 2 sztuki; Nożyce do blachy - 7 sztuk; Nożyce do blachy - 3 sztuki; Nożyce do blachy - 5 sztuk; Wałek - 10 sztuk; Szczotka tapeciarska - 10 sztuk; Nożyk do tapet - 20 sztuk; Rusztowanie drabinowe pomost roboczy - 3 sztuki; Łata (3m) - 3 sztuki; Łata (2,5m) - 3 sztuki; Łata (2m) - 6 sztuk; Poziomica (60cm) - 6 sztuk; Poziomica (120cm) - 6 sztuk; Poziomica kątowa - 3 sztuki; Miara (3m) - 15 sztuk; Miara (5m) - 15 sztuk; Miara (7,5m) - 15 sztuk; Zestaw brzeszczotów do piły szablastej (28 elementów) - 1 zestaw; Brzeszczoty do piły szablastej - 3 zestawy; Profil CD 60 - 100 sztuk; Profil UD 30 - 80 sztuk; Profil CW 50 - 200 sztuk; Profil UW 50 - 200 sztuk; Wkręty do metalu 3,5x25 - 10 opakowań; Kołki szybki montaż 6x60 - 10 opakowań; Kołki szybki montaż 6x40 - 10 opakowań; Uchwyt ES250 - 100 sztuk; Uchwyt ES125 - 400 sztuk; Taczka japonka - 3 sztuki; Stożek opadowy do oznaczania konsystencji zapraw - 1 sztuka; Panel ścienny 3d - 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18142000-6 - Okulary ochronne
30192200-3 - Taśma miernicza
33916000-4 - Brzeszczoty pił lub akcesoria do autopsji
39224210-3 - Pędzle malarskie
39224330-0 - Wiadra
39241130-3 - Noże specjalistyczne
43133100-5 - Rusztowania przesuwne
44212310-5 - Rusztowania
44316400-2 - Drobne artykuły metalowe
44334000-0 - Profile
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44523200-4 - Mocowania
44531510-9 - Śruby i wkręty
4.5.5.) Wartość części: 25585,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 4 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część nr 4 – materiały zużywalne i dekoracyjne” stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Farba ftalowa – 10 opakowań; Farba magnetyczno-tablicowa - 10 opakowań; Farba akrylowa antyrefleksyjna – 30 opakowań; Farba transparentna dekoracyjna - 10 opakowań; Farba tablicowa - 5 opakowań; Folia malarska - 50 opakowań; Taśma malarska niebieska 25mm - 50 mb; Taśma malarska niebieska 48mm - 50 mb; Rękawice typu wampirki - 60 par; Płyta gipsowo-kartonowa - 100 opakowań; Płyta gipsowo-kartonowa wodoodporna - 50 opakowań; Płyta OSB - 15 opakowań; Gładź szpachlowa typ 1 - 12 opakowań; Gładź szpachlowa wykończeniowa typ 2 - 12 opakowań; Gładź szpachlowa wykończeniowa bezpyłowa gotowa - 12 opakowań; Klej do płyt gipsowych - 2 opakowania; Klej elastyczny - 3 opakowania; Podkład z piaskiem kwarcowym - 15 opakowań; Papier ścierny gramatura 60 - 300 mb; Papier ścierny gramatura 80 - 300 mb; Papier ścierny gramatura 100 - 300 mb; Papier ścierny gramatura 120 - 300 mb; Tynk mozaikowy - 20 opakowań; Beton architektoniczny masa dekoracyjna - 8 opakowań; Grunt polimerowy - 5 opakowań; Grunt polimerowy kontaktowy - 3 opakowania; Glinka wenecka - 10 opakowań; Primer do glinki weneckiej - 10 sztuk; Lakier do glinki weneckiej bezbarwny - 10 sztuk; Hydroizolacja dwuskładnikowa - 2 opakowania; Fuga - 5 opakowań; Lakier SPRAY farba po 10 opakowań w kolorze grafit, jasny szary, czarny, czerwony - 40 opakowań; Ołówek stolarski - 20 sztuk; Marker punktowy budowlany - 15 sztuk; Tapeta do malowania - 20 sztuk; Tapeta flizelinowa - 20 sztuk; Tapeta tekstylna - 10 sztuk; Tapeta papierowa - 40 sztuk; Fototapeta 1 sztuka; Klej do tapet - 10 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14810000-2 - Wyroby ścierne
14811300-2 - Ściernice
18141000-9 - Rękawice robocze
24910000-6 - Kleje
30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze
34947100-8 - Podkłady
44114200-4 - Produkty betonowe
44191300-8 - Płyta wiórowa
44424200-0 - Taśma przylepna
44810000-1 - Farby
44812210-0 - Farby olejne
44820000-4 - Lakiery
44831200-6 - Kity szpachlowe
44921100-3 - Gips
4.5.5.) Wartość części: 27858,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26999,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38163,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28634,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Firma Handlowa Majster Robert Tubielewicz”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 673-130-49-53
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28634,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33702,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61612,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34845,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Firma Handlowa Majster Robert Tubielewicz”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 673-130-49-53
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34845,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38940,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74273,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38940,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5471598442
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA " M A J S T E R " ROBERT TUBIELEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38940,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Rozbudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Swory w Gminie Biała Podlaska - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa kubków termicznych
- Świadczenie usługi całodobowej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- "Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
- "Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku"
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.