eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniowaŚwiadczenie usług transportowych dla uczestników projektu pn. "Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu pn. „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690008702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niewodna 26

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 2775049

1.5.8.) Numer faksu: + 48 17 2775977

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@wisniowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gops.wisniowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Pomoc społeczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu pn. „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f100d0a-1ef5-4574-9e62-125535eca69f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007414/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi transportu dla uczestników projektu „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dotyczy zadania 1 (2.15) w projekcie pn.: „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”, nr FEPK.07.18-IP.01- 0026/23 współfinansowanym przez UE ze środków EFS Plus w ramach programu regionalnego FEP 2021-2027, Priorytet nr FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmian”, Nr i nazwa Działania: 7.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060594

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z unieważnieniem postępowania pn. „Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu pn. „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”” (GOPS.261.2.2025) na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm., dalej „pzp”), Zamawiający może udzielić ww. zamówienia trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 2 pzp, który mówi, że: "Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: (…) w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione."

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5305594e-9ccd-4713-8b8d-1bfdb58bc164

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.261.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla 20 uczestników Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce (DDP), mających trudności z poruszaniem się, w tym osób z niepełnosprawnościami. Usługa obejmuje dowóz z miejsca ich zamieszkania do DDP w Pstrągówce 128, 38-124 Wiśniowa i ich odwóz do miejsc zamieszkania.
2. Wielkość pojazdu dowożącego osoby ma wynosić nie mniej niż 9 i nie więcej niż 22 miejsc siedzących łącznie z kierowcą.
3. Maksymalna liczba osób wymagających jednocześnie transportu to 22 osoby.
4. Na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu żaden uczestnik projektu nie porusza się za pomocą wózka inwalidzkiego. Jeżeli w okresie realizacji zamówienia (trwania projektu) wystąpi konieczność transportu osoby na wózku inwalidzkim, Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia takiej usługi odpowiednio przystosowanym do tego pojazdem w ramach niniejszego zamówienia tj. bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
5. Planowana dzienna ilość kilometrów to średnio 113,82 km. Szacunkowa ilość kilometrów podczas trwania umowy wynosi 52 698,88 km. Zamawiający zastrzega, że jest to jedynie szacunkowa wartość kilometrów. Ilość kilometrów może ulec zmianie np. w związku z frekwencją uczestników placówki, itp. Nieosiągnięcie przez Wykonawcę planowanych kilometrów
nie może spowodować jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na minimalnym poziomie 10 000,00 km.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach postępowania nr GOPS.261.2.2025, które są dostępne pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5305594e-9ccd-4713-8b8d-1bfdb58bc164

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo Towarowy Janusz Zimny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191009699

7.3.3) Ulica: 38-123 Wysoka Strzyżowska 227

7.3.4) Miejscowość: Wysoka Strzyżowska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-123

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342541,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.