Og³oszenie z dnia 2021-07-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00068254/01 - Og³oszenie z dnia 2021-05-28
Og³oszenie nr 2021/BZP 00102634 z dnia 2021-07-02 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sprzêtu TIK do Szko³y Podstawowej nr 9 w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 9 IM. 42 PU£KU PIECHOTY W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367418710
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionowa 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-281
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 742 06 09
1.5.8.) Numer faksu: 85 742 82 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp9.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp9.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/07b0e9de-81f7-409e-ba13-a7de47d7f94d1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu TIK do Szko³y Podstawowej nr 9 w Bia³ymstoku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7413a5d4-b957-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00102634
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Uczenie przez do¶wiadczenie”, nr RPO.03.01.02-20--0352/19, wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00068254/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 132046 PLN
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:1) Laptop z oprogramowaniem – 29 szt.,
2) Urz±dzenie wielofunkcyjne – 2 szt.,
3) Drukarka 3D – 1 szt.,
4) Dysk przeno¶ny – 1 szt.,
5) Stacja do ³adowania 10 szt. tabletów – 1 szt.,
6) Pendrive 128 GB – 2 szt.,
7) Pendrive 64 GB – 31 szt.,
8) Pendrive 32 GB – 2 szt.,
9) Aplikacja edukacyjna (pe³na licencja) – 1 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
30234000-8 - No¶niki do przechowywania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100712,67 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:1) Zestaw interaktywny (tablica, projektor krótkoogniskowy, uchwyt, g³o¶niki, kable) – 4 szt.;
2) Monitor interaktywny – 1 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195000-2 - Tablice
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 114263,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 137437,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114263,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370426330
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 21
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygra³a firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 114263,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 39499,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 46568,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39499,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCTBiM BIFAX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050006794
7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 32
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-776
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygra³a firma
PODLASKIE CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ I MEDIALNEJ "BIFAX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39499,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-02 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa urz±dzeñ do stanowisk do badania turbin wodnych na potrzeby Laboratorium Odnawialne ¼ród³a energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 "
- Dostawa surowic laboratoryjnych
- Wykonanie remontu pomieszczeñ szatni w budynku szko³y.
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbêdnymi pracami remontowymi w budynkach Wydzia³u Nauk o Edukacji i Wydzia³u Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Bia³ystok w 2025 - 2028 3 czê¶ci
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- "Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego oraz czytników ebooków dla ZS w Soko³owie M³p."
- Zakup, dostawa i monta¿ pomocy i sprzêtów do zajêæ w szkole podstawowej w Budzowie z fili± w Grodziszczu
- "Bezpieczeñstwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawy w ramach projektów maj±cych na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w ¦wibiu i Wielowsi
- Dostawa wraz z wniesieniem i monta¿em wyposa¿enia w ramach przebudowy i rozbudowy szko³y i przedszkola w £achowie
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.