Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00065948/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-29
- 2023/BZP 00110809/01 - Wynik z dnia 2023-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa doposażenia warsztatów szkolnych dla zawodu rolnik w ramach projektu pn. ,,Zawodowo w Stemplewie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZYCH I REHABILITACYJNYCH W STEMPLEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365888184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 35
1.5.2.) Miejscowość: Stemplew
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: (63) 288 11 06
1.5.8.) Numer faksu: (063) 288 11 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@zpewirstemplew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zpewirstemplew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8d9507d-9ea9-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa doposażenia warsztatów szkolnych dla zawodu rolnik w ramach projektu pn. ,,Zawodowo w Stemplewie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8d9507d-9ea9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPLD.11.03.01-10-0006/22, pn. ”Zawodowo w Stemplewie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPEWIR.321.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 159938,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125153,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowej przyczepy rolniczej1. Wymagania jakie musi spełniać oferowana przyczepa rolnicza:
a) Wywrotka dwuosiowa z osią skrętną. Przeznaczona do transportu materiałów sypkich. Wyposażona w klapoburtę.
b) Ładowność: 4,5 Ton
c) Liczba kół, szt. 4 ( 10/75i15,3 14PR)
d) Masa własna: 1800-2500kg
e) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 6300-7000 kg)
f) Oświetlenie: napięcie znamionowe 12V
g) Układ hamulcowy pneumatyczny
h) Burty firmowe (Blacha 1,5mm, kształtownik 3mm, wysokość 500mm)
i) Uniwersalny system ryglowania burt bocznych
j) Zaczep manewrowy
k) Koko zapasowe luzem: 10,0/75/15,3 14PR
l) Mocowanie kola zapasowego na przedniej ścianie
m) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 52275,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego pługu obrotowego1. Wymagania jakie musi spełniać oferowany pług obrotowy:
a) 3 skiby - obrotowe
b) zabezpieczenie zrywalne przeciw kamieniom
c) rama 100x100x10
d) gumowe koło podporowe z regulacją głębokości pracy
e) regulacja kąta pracy skiby
f) regulacja pierwszej skiby
g) lemiesz 16” z dłutem, odkładnice 14”
h) elementy robocze ze stali borowej hartowanej
i) automatyczna belka zaczepowa
j) zapotrzebowanie mocy – do 80KM
k) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego siewnika zbożowego1. Wymagania jakie musi spełniać oferowany siewnik zbożowy
a) Szerokość 2,7-3,0
b) Redlice 2 talerzowe z kołem dogniatającym
c) Hydrauliczny przerzutnik znaczników
d) Pomost załadunkowy ze stopniami
e) Zagarniacz
f) Rynienki do próby kręconej
g) Spulchniacz śladów
h) Zestaw do kalibracji
i) Zapotrzebowanie mocy – do 80KM
j) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16130000-5 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania
4.5.5.) Wartość części: 43927,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego opryskiwacza1. Wymagania jakie musi spełniać oferowany opryskiwacz
a) Szerokość robocza 10-12m
b) Pojemność zbiornika 300 ltr.
c) Ręczne lub pneumatyczne podnoszenie lancy
d) Wydajność pompy 100-145 l/min
e) Kompaktowe rozpylacze
f) Rozwadniacz we wlewie zbiornika
g) Zbiornik do mycia rąk
h) Znacznik piany
i) Zapotrzebowanie mocy – do 80KM
j) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16400000-9 - Maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub ogrodnictwie
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego agregatu uprawowego1. Wymagania jakie musi spełniać oferowany agregat uprawowy:
a) Szerokość 1,8-2,4 m
b) 4-rzędy zębów sprężynowych
c) 2-rzędy wałków doprawiających strunowych z tyłu (na łańcuszkach)
d) 2-koła podporowe
e) Zapotrzebowanie mocy - do 80KM
f) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.5.) Wartość części: 4900,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego rozsiewacza nawozów1. Wymagania jakie musi spełniać oferowany rozsiewacz nawozów
a) Pojemność 300-600 l
b) Podwieszany
c) Dwutarczowy
d) Szerokość wysiewu 8-24m
e) Zapotrzebowanie mocy – do 80KM
f) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16141000-5 - Rozsiewacze nawozów
4.5.5.) Wartość części: 3299,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowej kosiarki rotacyjnej1. Wymagania jakie musi spełniać oferowana kosiarka rotacyjna:
Szerokość koszenia 1,65-1,85
b) Zapotrzebowanie mocy – do 80KM
c) Rozkładana hydraulicznie
d) Osłona górna – wzmocniona, opływowy kształt
e) Plandeki ochronne wzmocnione kołnierzem gumowym
f) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowej sadzarki do ziemniaków1. Wymagania jakie musi spełniać oferowana sadzarka do ziemniaków
a) Dwurzędowa
b) Koszyki metalowe wymienne
c) Zapotrzebowanie mocy – do 80KM
d) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16130000-5 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowej przetrząsacz karuzelowy1. Wymagania jakie musi spełniać oferowany przetrząsacz karuzelowy
a) 2 wirnikowy
b) Szerokość robocza 2,7
c) Układ jezdny na 2 kołach
d) Zapotrzebowanie mocy – do 80KM
e) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 1474,77 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowej zgrabiarki karuzelowej1. Wymagania jakie musi spełniać oferowana zgrabiarka karuzelowa
a) Szerokość robocza 3,5m
b) Osłona formująca z regulacją szerokości układanego wałka
c) Podnoszona osłona i stelaż
d) Zapotrzebowanie mocy – do 80KM
e) Dostawa do ZPEWiR w Stemplewie
2. Informacje ogólne:
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 8362,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BARAS KRZYSZTOF BARAS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752165405
7.3.3) Ulica: SZKOLNA 22A
7.3.4) Miejscowość: ŚWINICE WARCKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 99-140
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10676,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895
7.3.4) Miejscowość: Zielęcice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI STEMPLEW
więcej: przetargi STEMPLEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Dostawa kosiarki bijakowej
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z kosiarką wysięgnikową do zakrzaczeń
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Dostawa kosiarek samojezdnych wraz z osprzętem
- "Zakup w formie leasingu operacyjnego 3 szt. pojazdów do zimowego utrzymywania dróg wywrotki wraz z pługiem i piaskarko - posypywarką"
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.