Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00072920/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
- 2022/BZP 00085942/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali magazynowo - garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10
1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdbi3/przetarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali magazynowo - garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36184eb4-9a01-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014726/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa hali magazynowo - garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072920/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD/WD-Bi/4112/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1162685,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa hali magazynowo - garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce.
1. Realizacja zamówienia pn.: Budowa hali magazynowo - garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce, obejmuje:
1) roboty ziemne,
2) roboty fundamentowe,
3) zbrojenie,
4) konstrukcję stalową hali,
5) dach, pokrycie wraz z wykonaniem antypoślizgowych ścieżek serwisowych oraz montażem systemem zabezpieczającym przed upadkiem z wysokości,
6) świetlik kalenicowy,
7) bramy garażowe sterowane elektrycznie,
8) posadzkę przemysłową,
9) kanał inspekcyjny w konstrukcji żelbetowej wraz z przykryciem kratami pomostowymi, oraz wentylacją mechaniczną,
10) montaż i obudowa komina w budynku biurowym PZD,
11) roboty drogowe,
12) instalacje elektryczne (oświetleniowa, gniazd wtykowych, odgromowa),
13) instalację alarmową,
14) instalacje co. wraz z wykonaniem przyłącza z kotłowni z budynku biurowego PZD,
15) dostawę i montaż kotła c.o. na olej w istniejącej kotłowni w piwnicy budynku biurowego PZD.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej.
3. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót.
4. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) prowadzenia dziennika budowy,
2) urządzenia terenu budowy,
3) wykonania we własnym zakresie i na własny koszt harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz jego aktualizacji w trakcie realizacji robót,
4) montażu i demontażu we własnym zakresie i na własny koszt obiektów zaplecza tymczasowego budowy oraz poniesienia kosztów amortyzacji lub zużycia tych obiektów, doprowadzenia i wyposażenia we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza tymczasowego w niezbędne media, uzyskania wymaganych warunków technicznych, urządzenia i wykonania we własnym zakresie i na własny koszt placu budowy, tymczasowych sieci elektrycznych, energetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, oświetlenia placu budowy, wywozu z placu budowy gruzu i utylizacji odpadów, itp.,
5) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
6) zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt,
7) sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 kompletach – niezbędny załącznik do wniosku o pozwolenie na użytkowanie,
8) poniesienia kosztów utylizacji materiałów z rozbiórki z innymi kosztami towarzyszącymi wraz z udokumentowaniem, że materiał został w prawidłowy sposób zagospodarowany lub zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami,
9) wykonania na koszt własny ewentualnych napraw sieci uszkodzonych podczas prowadzenia prac związanych realizacja przedmiotu zamówienia,
10) dokonania na koszt własny zmian w dokumentacji projektowej wprowadzonych na wniosek Wykonawcy i wynikających z przyczyn zależnych od Wykonawcy. W takim przypadku wszelkie kwestie formalne wymagane prawem budowlanym, jak też koszt robót budowlanych wynikających z tych zmian leżą w gestii Wykonawcy. Zmiana taka wymaga akceptacji projektanta, inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego,
11) zapewnienia na koszt własny stałych i bezpiecznych dojść do istniejących budynków położonych w bliskim sąsiedztwie wykonywanych robót,
12) czyszczenia na własny koszt kół środków transportowych oraz dróg z zanieczyszczeń spowodowanych transportem ziemi i gruzu z terenu budowy,
13) poniesienia kosztów wszelkich badań jakości materiałów, robót, prób i rozruchów, odbiorów technicznych wymaganych przepisami, z wyłączeniem badań i prób wykonywanych na dodatkowe żądanie Zamawiającego,
14) wykonania wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy wraz z pokryciem ich kosztów,
15) montażu i demontażu na koszt własny tymczasowych dróg dojazdowych niezbędnych do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia,
16) doprowadzenia zniszczonych podczas robót budowlanych terenów zielonych wokół budynku do stanu sprzed budowy poprzez wyrównanie, podsypanie i obsianie trawą,
17) wykonania na koszt własny odbiorów technicznych wymaganych przepisami i wydanymi warunkami wykonywanych robót przez poszczególnych gestorów urządzeń, z uwzględnieniem dodatkowych kosztów wynikających ze spełnienia wymagań wynikających z wydanych warunków,
18) wykonania na koszt własny dokumentacji powykonawczej oraz projektu zmian w przypadku zmian wprowadzonych z inicjatywy Wykonawcy,
19) uzyskania na koszt własny wymaganych zezwoleń oraz opłat za zajęcie niezbędnego na cele budowy terenu będącego poza przekazanym placem budowy,
20) opracowania instrukcji użytkowania i konserwacji obiektu oraz sprzętu i urządzeń dostarczonych i zamontowanych wraz z poniesieniem ich kosztów,
21) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt istniejących elementów narażonych na uszkodzenie lub zniszczenie podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
22) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu, porządku, opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wraz z wykonaniem jego zaleceń, obejmujących m.in. oznakowanie robót i zabezpieczenie warunków bhp, p.poż., wykonanie niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywanych robót,
23) poniesienia wszystkich innych, nie wymienionych wyżej ogólnych kosztów budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem oraz podyktowane będą przepisami technicznymi i prawnymi,
24) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego.
5. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II - VI.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce”.Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu 02.03.2022r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) pn.: „Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce”.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu wyznaczono:
1) termin składania ofert na: 23.03.2022r. godz. 11:00;
2) termin otwarcia ofert na: 23.03.2022r. godz. 11:30.
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 22.03.2022r.), udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zgodnie z treścią tej informacji, Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę brutto: 1 274 258,14zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono 3 oferty, odpowiednio przez Wykonawców:
1) Marek Bruzgo prowadzący działalność pod firmą BIASONA Marek Bruzgo, ul. Torowa 10, 16-100 Sokółka, z ceną 3 253 350,00zł;
2) Krzysztof Żukowski prowadzący działalność pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Krzysztof Żukowski ul. Zagórna nr 7a, 16-020 Czarna Białostocka, z ceną 3 453 840,00zł;
3) KDBUD Sp. z o.o. ul. Małyszówka 43, 16-200 Dąbrowa Białostocka, z ceną 3 459 157,29zł.
W związku z powyższym w przedmiotowym postępowaniu zaistniała sytuacja, w której oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce”, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 3) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3453840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3459157,29 PLN
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej Planu ogólnego Gminy Sokółka
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz systemu detekcji wodoru
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.