Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090497/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10
1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdui1/przetarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e56bf236-a63f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014726/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa hali magazynowo - garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090497/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD/WD-Ui/4112/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20928,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce.
1.1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce”.
1.2. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) posiadanie znajomość dokumentacji techniczno-prawnej, terenu budowy, jego uzbrojenia i zagospodarowania;
3) dokonywanie sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu (na przykład zbrojenia konstrukcji przed ich zabetonowaniem, ułożenie izolacji przed wykonaniem warstw zabezpieczających) lub zanikających (na przykład deskowania czy rusztowania);
4) sprawdzanie pomiarów robót wykonanych przez Wykonawcę robót;
5) organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
6) zatwierdzanie planu BIOZ, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad i przepisów BHP;
7) opiniowanie programu zapewnienia jakości (PZJ);
8) prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych wykonywanych elementów robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowej - w oparciu o wyniki badań, dostarczone przez Wykonawcę;
9) dokonywanie akceptacji stosowanej technologii robót o ile stwierdzą zgodność ze wszystkimi wymogami technicznymi oraz wymogami zawartymi w dokumentacji projektowej;
10) uzyskiwanie zgody od Zamawiającego w zakresie wszelkich odstępstw od dokumentacji na realizację robót;
11) wykonywanie czynności w zakresie akceptacji wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości i przydatności do wbudowania;
12) kontrolowanie i ocenianie przedkładanych świadectw jakościowych, atestów na materiały i aprobat technicznych;
13) egzekwowanie od Wykonawcy wykonania dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy;
14) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń;
15) sprawdzanie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczanie do użytku;
16) sprawdzanie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach;
17) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad;
18) dokonywanie rozliczenia Umowy w przypadku jej wypowiedzenia;
19) przyjmowania zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robot (wpisem do dziennika budowy) i po jego sprawdzeniu skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego wpisem do dziennika budowy - powiadamianie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego;
20) zobowiązanie do sprawdzania wszystkich niezbędnych dokumentów do dopuszczenia do użytkowania obiektu;
21) branie udziału w pracach komisji odbioru ostatecznego, odbioru po okresie gwarancji i rękojmi, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego;
22) zobowiązanie do obecności na budowie oraz w siedzibie Zamawiającego według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania i nie rzadziej niż raz w tygodniu;
23) uczestniczenie w koordynacyjnych spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, nie częściej niż raz w tygodniu przez okres realizacji inwestycji;
24) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczania ich wykonania.
1.3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
1.4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
1.5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).
1.6. Szacunkowa wartość robót budowlanych dla zadania: pn.: ,,Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce’’ wynosi 1 162 685,45 zł netto.
Przebieg ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zamieszczony jest pod adresem (link do postępowania): https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdbi3/przetarg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce”.Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 18.03.2022r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 Ustawy PZP pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego…”.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na str. int. prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego…”, wyznaczono termin składania ofert na dzień 28.03.2022r. godz. 12:00 oraz termin otwarcia ofert na dzień 28.03.2022r. godz. 12:30.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce’’ (znak sprawy prowadzonego postępowania na roboty budowlane: PZD/WD-Bi/4112/3/2022, link do strony prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdbi3/przetarg).
Ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane złożono 3 oferty, Wykonawców:
1) Marek Bruzgo prowadzący działalność pod firmą BIASONA Marek Bruzgo, ul. Torowa 10, 16-100 Sokółka, z ceną 3 253 350,00zł;
2) Krzysztof Żukowski prowadzący działalność pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Krzysztof Żukowski ul. Zagórna nr 7a, 16-020 Czarna Białostocka, z ceną 3 453 840,00zł;
3) KDBUD Sp. z o.o. ul. Małyszówka 43, 16-200 Dąbrowa Białostocka, z ceną 3 459 157,29zł.
W związku z powyższym w postępowaniu na roboty budowlane zaistniała sytuacja, w której oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Budowa hali magazynowo…”, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 3) Ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
W związku z powyższym Zamawiający działając na mocy przesłanki zawartej w art. 255 pkt 3) Ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ww. roboty budowlane.
Stan faktyczny postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Budowa hali magazynowo…”, Zamawiający potwierdził w „Zawiadomieniu o unieważnieniu postępowania” z dn. 24.03.2022r. (znak sprawy: PZD/WD-Bi/4112/3/2022, link do strony prowadzonego postępowania: https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdbi3/przetarg).
W świetle powyższego, działając na mocy art. 256 Ustawy PZP Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego…”, ponieważ okoliczności wskazane powyżej powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 256 PZP „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego min. 8 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych na potrzeby SPZOZ w Sokółce w ramach dofinansowania z PFRON
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej Przebudowy Placu Kościuszki w Sokółce
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół w ramach programu Aktywna Szkoła
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu".
- Kompleksowe odpłatne pełnieni obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap II - budowa ogrodu chińskiego"
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Nadzory inwestorskie branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) i teletechnicznej (Cz. III) w ramach zadania Wykonanie systemu schładzania budynków ZUS w Gdyni, Tczewie, Kartuzach i Kościerzynie
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Uzbrojenie terenów przemysłowych w mieście Ryki"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.