Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080906/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102793 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa do Aresztu Śledczego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_poznan@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/as_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie kary tymczasowego aresztowania w celu zabezpieczenia prawidłowego toku postępowania karnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa do Aresztu Śledczego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42ef233-ca9b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016622/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa pieczywa do Aresztu Śledczego w Poznaniu (w roku 2021)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ds.3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210360,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pieczywa do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: główny przedmiot: 15800000-6, dodatkowy przedmiot: 15811100-7
Poniżej wskazany jest przedmiot zamówienia i szacunkowa ilość: chleb baltonowski - 54 000 kg, chleb pszenny - 5 200 kg, chleb razowy - 3 300 kg, bułki pszenne - 46 000 szt, bułka tarta - 200 kg
Dostawy do Aresztu Śledczego w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1 realizowane będą od poniedziałku do soboty w godzinach od 08:00 do 09:30 w ilościach określonych przez zamawiającego. Dostawa w sobotę obejmuje również zamówienie na niedzielę.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania pieczywa odpowiadającemu parametrom jakościowym zgodnych z obowiązującymi normami i pochodzącego z najświeższej partii.
Wykonawca jest zobowiązany oznakować dostarczane wyroby zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym zakresie. Dostarczane pieczywo musi posiadać co najmniej 3-dniowy termin przydatności do spożycia!
Pożądana forma pakowania:
- chleb baltonowski, chleb pszenny, chleb razowy: krojone, pakowane po 170 g, w woreczkach foliowych perforowanych
- bułki pszenne - gramatura 50 g
- bułka tarta - pakowana w worki do 25 kg
Pieczywo w dniu dostawy, jak również do upływu terminu przydatności do spożycia, nie może okazywać jakichkolwiek oznak spleśnienia.
Pieczywo przed zafoliowaniem musi być koniecznie odpowiednio wystudzone.
Pod względem organoleptycznym pieczywo powinno mieć powszechnie przyjętą za odpowiednią barwę, smak, zapach oraz powinno być pozbawione zanieczyszczeń fizycznych, mechanicznych i chemicznych.
Przy dostawie, pieczywo nie może być w jakikolwiek sposób zdeformowane.
Pieczywo powinno być pakowane w kosze plastikowe, które będą zwracane Wykonawcy przy następnej dostawie.
Wykonawca w celu realizacji dostaw, zapewni transport odpowiednio przystosowany (przegląd sanitarny), którego koszty wliczone są w cenę dostarczanego towaru. Rozładunku dostarczonego towaru będą dokonywać pracownicy Wykonawcy, przestrzegając obowiązujących na terenie dostawy przepisów porządkowych.
Ze względu na szczególny charakter miejsca dostaw, Wykonawca zobowiązany będzie do postępowania określonego przez Zamawiającego.
Odbioru jakościowego i ilościowego towaru lub ewentualnej reklamacji dokonywać będzie w momencie dostawy upoważniony przez Zamawiającego pracownik.
W przypadku dostaw przedmiotu umowy o złej jakości lub posiadającego wady, eliminujące jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający odmawia przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i niezwłocznej wymiany przedmiotu umowy na pozbawiony wad.
W przypadku kwestii spornych, co do odbioru jakościowego, ocenę przeprowadzi urzędowy rzeczoznawca. Jego opinia będzie wiążąca dla obu stron, koszty oceny pokryje strona winna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193725,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249637,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193725,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Marek Gidaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980011368
7.3.3) Ulica: Bruszczewska 6
7.3.4) Miejscowość: Przysieka Polska, Śmigiel
7.3.5) Kod pocztowy: 64-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGRODNICTWO - PIECZARKARSTWO MAREK GIDASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
OGRODNICTWO - PIECZARKARSTWO MAREK GIDASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193725,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.