Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00053852/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych z cmentarzy komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Podegrodzie na rok 2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PODEGRODZIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121849380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-18) 448-49-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zgkpodegrodzie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e4abff1-7016-4314-be90-b04323fec1f71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych z cmentarzy komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Podegrodzie na rok 2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e4abff1-7016-4314-be90-b04323fec1f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033250/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych z cmentarzy komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Podegrodzie na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053852
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK-ZP.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z cmentarzy komunalnych usytuowanych w Gminie Podegrodzie w roku 2025 oraz na uporządkowaniu terenu w miejscu gromadzenia odpadów.
W ramach przedmiotu zamówienia będą odbierane odpady z cmentarzy komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Podegrodzie w miejscowościach: Brzezna, Gostwica, Podrzecze i Podegrodzie w łącznej ilości około 130,00 Mg oraz transport tych odpadów do miejsc ich zagospodarowania. Wywóz dotyczy odpadów o kodzie 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji.
Odpady komunalne z cmentarzy komunalnych gromadzone będą w następujący sposób:
Cmentarz Komunalny w Brzeznej – 1 kontener KP 7 – będący własnością Zamawiającego,
Cmentarz Komunalny w Gostwicy – 1 kontener KP 7 – będący własnością Zamawiającego,
Cmentarz Komunalny w Podrzeczu – 1 kontener KP 7 – będący własnością Zamawiającego,
Cmentarz Komunalny w Podegrodziu – 3 kontenery KP 7 – będące własnością Zamawiającego.
Wywóz odpadów z cmentarza w Brzeznej, Gostwicy, Podrzeczu i Podegrodziu będzie obejmował odpady zgromadzone w pojemnikach o pojemności wskazanej powyżej, w miejscach dostępnych dla samochodów specjalistycznych.
4.4. Zamawiający zaleca, aby zapoznać się z miejscami odbioru odpadów z cmentarzy komunalnych z terenu Gminy Podegrodzie ze względu na usytuowanie kontenerów oraz dojazd wąskimi alejkami.
4.5. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,
c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich,
d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie.
4.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących następujące prace:
obsługa pojazdów i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia.
(z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samozatrudnienie” lub prowadzących działalność w formie spółki cywilnej albo spółki osobowej i czynność będą wykonywały osoby będące wspólnikami tej spółki).
4.7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu świadczenia pracy.
4.8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4.9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności.
4.10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101088,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146016,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101088,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Specjalizowany Marek Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341036132
7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT SPECJALIZOWANY MAREK WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT SPECJALIZOWANY MAREK WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101088,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA WYSYPISKU, WYTWARZANYCH W PLACÓWKACH "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.
- Odbiór, transport i gospodarowanie odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji: CZYSTA GMINA
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.