Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00027436/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” - etap V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324537411
1.5.8.) Numer faksu: 324537410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” - etap V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55f84605-9270-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027088/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu: "Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach" w ramach działania POIS.01.07.00 -Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000040.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 272175,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27146,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na termomodernizacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z pracami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach - etap V” dla następujących budynków: budynek przy ul. Bohaterów Warszawy 38 oraz budynek przy ul. Ofiar Terroru 49.2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej (sanitarnej), instalacyjnej (elektrycznej).
Budynek przy ul. Bohaterów Warszawy 38
3. W budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 38 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty demontażowe,
3) izolację i ocieplenie ścian fundamentów i piwnic,
4) remont elewacji – docieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z otynkowaniem,
5) hydrofobizację powierzchni do wys. 2,4 m wokół budynku,
6) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
7) ocieplenie ścian wewnętrznych strychu,
8) remont schodów zewnętrznych,
9) wymianę obróbek blacharskich parapetów,
10) wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
11) wymianę rynien i rur spustowych,
12) wymianę stolarki okiennej,
13) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
14) wygospodarowanie pomieszczenia kotłowni gazowej wraz z zabezpieczeniem ppoż przegród budowlanych,
15) wymianę elementów konstrukcji więźby dachowej,
16) docieplenie oraz remont dachu z wymianą pokrycia i wyłazu wraz z projektowaną komunikacją dachową,
17) wymianę obróbek blacharskich,
18) remont kominów,
19) wymianę obróbek blacharskich kominów,
20) likwidację naświetli z zamurowaniem otworów w ścianach i zasypanie,
21) remont i wykonanie opaski wokół budynku wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół budynku,
22) roboty wykończeniowe i naprawcze po robotach wewnątrz budynku,
23) remont oraz wykonanie odpowiedniej wymaganej wentylacji w pomieszczeniach budynku,
24) modernizację systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.,
25) modernizację instalacji elektrycznej w zakresie związanym z termomodernizacją,
26) wykonanie instalacji AZART,
27) wymianę instalacji odgromowej,
28) podłączenie kuchenek elektrycznych,
29) montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z ekspertyzą ornintologiczno-chiropterologiczną,
30) prace towarzyszące.
4. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU: Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym, jednoklatkowym, podpiwniczonym. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej, murowany z cegły pełnej o grubości ścian zewnętrznych 42, 45, 55 cm. Ściany zewnętrzne od wewnątrz wykończone tynkiem cem.-wap., od strony zewnętrznej tynk. Ściany wewnętrzne murowane z cegieł pełnych i dziurawek na zaprawie cementowo-wapiennej, otynkowane tynkiem cem.-wap. Grubość ścian wynosi 38, 25 i 12 cm. Dach o konstrukcji drewnianej, kryty papą. Stropy międzypiętrowe drewniane. Strop nad piwnicą stalowo-ceramiczny. Budynek wyposażony jest w: kanalizację sanitarną, instalację wodociągową, instalację elektryczną.
5. Szczegółowy zakres prac do nadzorowania określa: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: „Roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi oraz wewnętrzną instalacją gazową przy ul. Bohaterów Warszawy 38 w Rydułtowach oraz remontem budynku gospodarczego” dla zadania p.n :„Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” .
Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego wynikają z § 1 i § 2 projektów umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 14876,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na termomodernizacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z pracami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach - etap V” dla następujących budynków: budynek przy ul. Bohaterów Warszawy 38 oraz budynek przy ul. Ofiar Terroru 49.2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej (sanitarnej), instalacyjnej (elektrycznej).
Budynek przy ul. Ofiar Terroru 49
6. W budynku przy ul. Ofiar Terroru 49 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty demontażowe,
3) zagospodarowanie terenu budowy,
4) ustawienie rusztowań ramowych,
5) usunięcie warstwy humusu,
6) wykonanie praz ziemnych,
7) rozbiórkę istniejącego naświetla,
8) wykonanie nawiewu typu „Z” w projektowanej kotłowni o pow. przekroju 200 cm2,
9) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian zewnętrznych piwnic,
10) wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych piwnic na tylnej elewacji do 1m poniżej poziomu terenu,
11) wykonanie opaski żwirowej przy tylnej elewacji,
12) odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej przy elewacji frontowej,
13) rozbiórka i demontaż pieca węglowego w piwnicy,
14) miejscowe obniżenie poziomu posadzki w pom. projektowanej kotłowni i wykonanie nowych warstw podłogi na gruncie,
15) montaż projektowanego kotła gazowego,
16) skucie nadlanej pochylni na posadzce,
17) rozbiórka i demontaż pieców węglowych kaflowych,
18) uzupełnienie brakujących elementów wykończenia w miejscach po rozbiórce pieców,
19) demontaż istniejącej stolarki okiennej,
20) demontaż zewnętrznej stolarki drzwiowej,
21) demontaż wskazanej wewnętrznej stolarki drzwiowej,
22) zamurowanie otworów,
23) skucie części ścian pod projektowaną stolarkę drzwiową,
24) skucie wskazanych w części rysunkowej węgarków pod projektowaną stolarkę okienną,
25) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, i dociepleniem ościeży,
26) docieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych nadziemia elewacji frontowej,
27) wykonanie termoizolacji (metoda lekka mokra) ścian zewnętrznych nadziemia,
28) ocieplenie dylatacji wełną mineralną na głębokość 1 m,
29) docieplenie stropu wiatrołapu wełną mineralną,
30) docieplenie stropodachu dobudówki,
31) docieplenie stropodachu budynku,
32) wymianę balustrady zewnętrznej,
33) montaż barierki ochronnej w oknie na I piętrze na wys. min 85 cm od poziomu posadzki,
34) wymianę/montaż rynien i rur spustowych w dotychczasowych średnicach,
35) wykonanie wymianów pod montaż wyłazu dachowego,
36) wymianę/montaż nowego wyłazu dachowego,
37) wymianę/montaż obróbek blacharskich,
38) renowację elewacji frontowej,
39) uzupełnienie tynków,
40) odtworzenie gzymsu za pomocą kształtki styropianowej,
41) likwidację kuchenek i wymiana na nowe kuchenki elektryczne,
42) montaż projektowanych kuchenek elektrycznych,
43) wymianę wycieraczki zewnętrznej,
44) wykorzystanie przewodów kominowych po paleniskach jako przewody wentylacyjne, wymagane jest mechaniczne czyszczenie oraz renowacja polegająca na wyklejeniu masą naprawczą,
45) przebudowę wylotów przewodów kominowych,
46) montaż projektowanych kominków wentylacyjnych,
47) nadbudowę attyki na wysokość bloczku z betonu komórkowego,
48) malowanie ścian zewnętrznych,
49) modernizację systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. w tym m. in. doposażenie budynku w kotłownię gazową,
50) modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie związanym z termomodernizacją,
51) wymianę instalacji odgromowej,
52) wykonanie instalacji AZART (Abonencki Zestaw Anten Radiowo-Telewizyjnych),
53) prace towarzyszące.
7. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU: przedmiotowy budynek jest budynkiem murowanym. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej na zaprawie cementowo- wapiennej, wewnętrzne z cegły pełnej i dziurawki, na zaprawie cementowo-wapiennej. Dach główny: jednospadowy, konstrukcja drewniana. Stropodach dobudówki: dach jednospadowy, konstrukcja żelbetowa. Pokrycie dachu z papy. Strop nad piwnicą: stalowo-ceramiczny, strop międzykondygnacyjny i w klatce schodowej: drewniany. Schody do piwnicy: ceglane. Schody z parteru na wyższe kondygnacje –drewniane z drewnianymi stopnicami. Budynek pełni funkcję mieszkalno-usługową. Część usługowa znajduje się w części parteru budynku. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Część mieszkalna znajduje się na piętrze i poddaszu budynku. Niniejszy projekt termomodernizacji budynku wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej nie zmienia sposobu jego użytkowania. Budynek wyposażony jest w: kanalizację sanitarną, instalację wodociągową, instalację elektryczną.
8. Szczegółowy zakres prac do nadzorowania określa: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: „Termomodernizacja budynku mieszkalno-usługowego wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej”. Zakres opracowania obejmuje wykonanie prac związanych z dociepleniem przegród zewnętrznych budynku oraz wymianę źródła ogrzewania z kotłów węglowych na centralne ogrzewanie gazowe. Projekt przewiduje termomodernizację budynku mieszkalno-usługowego.
9. Planuje się podłączenie budynku do sieci gazociągowej, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej oraz modernizację wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.
10. Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego wynikają z § 1 i § 2 projektów umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 12269,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56518,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INFOMARK" Ciućka Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421152265
7.3.3) Ulica: Beskidzka 5
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56518,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INFOMARK" Ciućka Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421152265
7.3.3) Ulica: Beskidzka 5
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Opracowanie planu ogólnego dla miasta Rydułtowy - II postępowanie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów pochodzących z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach - część I, II, III i IV
- Remont przetłaczarki tlenowej: DOB-200/300 nr fab. ARLM-9001 dla KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Świadczenie usług związanych z wykonaniem zadania związanego z likwidacją i ograniczeniem intensywności ognisk pożarowych w rejonie stożka zwału płaskiego nr 3 oraz dawnego stożka nr 2 dla KWK ROW Ruch Rydułtowy.
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu w Strzelcach Krajeńskich
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin"
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Oleszyce" - budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzysząca w miejscowości Nowa Grobla - Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.