Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047706/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00059241/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102838 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Iwaniska na odcinkach o łącznej długości około 32,725 km”– (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwaniska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Iwaniska
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-570
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8601254
1.5.8.) Numer faksu: 15 8601240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@iwaniska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwaniska.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://iwaniska.pl/bip/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Iwaniska na odcinkach o łącznej długości około 32,725 km”– (w systemie zaprojektuj i wybuduj)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30d7583f-ae5e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003058/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Iwaniska na odcinkach o łącznej długości około 32,725 km” – (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047706/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.272.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4340968,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych na terenie Gminy Iwaniska na odcinkach o łącznej długości około 32,725 km.
Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w systemie zaprojektuj wybuduj. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik do SWZ zwanym dalej dokumentacją.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
> wykonanie kompleksowej konstrukcji nawierzchni jezdni z kruszywa łamanego lub z płyt drogowych betonowych;
> sporządzenie projektu wykonawczego w tym: pozyskanie map sytuacyjno-wysokościowych lub map ewidencyjnych oraz wypisów z ewidencji gruntów;
> sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
> uzyskanie akceptacji tego projektu w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, a następnie uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych decyzji, opinii i uzgodnień, włącznie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych; w przypadku konieczności uzupełnienia dokumentacji pozostanie w dyspozycji Wydziału Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Opatowie do czasu uzyskania zaświadczenia, że organ nie wniósł sprzeciwu wobec zgłoszonego zamiaru wykonania robót;
> opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenie robót,
> wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu, z uprzednim wskazaniem granic pasa drogowego w terenie przez uprawnionego Geodetę,
> przeprowadzenie wymaganych prób i badań
> przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem przebudowanej drogi do eksploatacji oraz udzielenie rękojmi na 60 miesięcy i gwarancji jakości na minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3122874,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4601922,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3122874,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Transportowo-Budowlano-Drogowa DYLMEX Tomasz Dyl
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866 155 67 67
7.3.3) Ulica: Towarowa 44,
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Dyl Firma Transportowo - Budowlano - Drogowa "DYLMEX"
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Dyl Firma Transportowo - Budowlano - Drogowa "DYLMEX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3122874,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI IWANISKA
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2025 ROKU"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Przepiórowie w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi IWANISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim - dojście do szkoły Edukator
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Szymborskiej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.