Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00522930/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00004940/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca konserwacja i utrzymanie rowów odwadniających będących w utrzymaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja i utrzymanie rowów odwadniających będących w utrzymaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24a57a19-82b1-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006583/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Bieżąca konserwacja potoków i rowów odwadniających będących w utrzymaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Rzeszowa, zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.124.308.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja rowów odwadniających będących w utrzymaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa
Wielkość/Zakres:
W zakres usługi wchodzi: koszenie skarp i dna rowu o łącznej długości 21 952 m. z traw twardych i gęstych z wygrabieniem, wycinka zakrzaczeń, odmulenie dna rowu, ręczne przycięcie skarp rowu, rozplantowanie ziemi z przycinania skarp, zbieranie wykoszonych traw i ich wywóz, zbieranie odpadów wraz z wywozem na składowisko oraz bieżące usuwanie zatorów, odmulenie przepustów pełnienie całodobowych dyżurów podczas powodzi i usuwanie zatorów do czasu ustąpienia wysokich stanów wód, zapewnienie prawidłowego spływu wód w potokach i rowach w czasie trwania umowy, utrzymanie zbiornika retencyjnego: odmulanie dna i usuwanie glonów - estetyka oraz utrzymanie jego barierek stalowych ochronnych. Przeprowadzenie akcji deratyzacji w przypadku wystąpienia gryzoni na skarpach rowów i potoków. Wycinka drzew i cięcie pielęgnacyjne.
Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował minimum czteroma osobami do usuwania na bieżąco zatorów i usuwania nieczystości, a w przypadku wystąpienia zagrożenia powodziowego do pełnienia dyżurów podczas trwania tego zagrożenia oraz by maksymalny czas reakcji, przystąpienia do usuwania zatorów i usuwania nieczystości oraz przystąpienia do pełnienia dyżurów podczas powodzi wynosił do 6 godzin od powiadomienia Wykonawcy mailem i/lub telefonicznie przez Zamawiającego.
Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta ( w ramach kryterium pozacenowego- czas reakcji).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) 4.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy Zakres prac wykonywanych w ramach konserwacji rowów odwadniających stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami dostępnymi w oddzielnych plikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONTY.PL JAKUB JANIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7922296840
7.3.4) Miejscowość: Ożańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Odnowienie licencji urządzenia FortiGate UTM 100E na okres 1 roku, licencja Enterprise.
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku nr 1 oraz budynku nr 2 w Wysokiej Głogowskiej (zamówienie z podziałem na 2 części)
- "Rekrutacja kandydatów na kierunek English Division of Medicine"
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IV
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- "Utrzymanie wysp dwóch rond zlokalizowanych w Gminie Andrychów (odc. 210 km 4+950, odc. 220 km 0+540) w roku 2025 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 781"
- "Rozbiórka zabudowań byłego kółka rolniczego zlokalizowanego w Dobieszowicach na działce 309/8 wraz z zagospodarowaniem przedmiotowego terenu"
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.