Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070432/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00106378/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102897 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu : „Szkoła przyszłości”(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź
1.3.) Oddział zamawiającego: Integracyjna Szkoła Podstawowa nr 67
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470009735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. ks. kard. S. Wyszyńskiego 86
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42-258-48-83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt.isp67@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.isp67.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://isp67lodz.bip.wikom.pl/wpis/dostawa-tik-w-ramach-projektu-szkola-przyszlosci-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu : „Szkoła przyszłości”(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68aea990-c2b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056274/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK niezbędnych do realizacji programów nauczania oraz zapewnienie struktury sieciowo - usługowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Szkoła przyszłości” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070432/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ISP67.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu TIK.
Lp. Nazwa Liczba sztuk
Kol. 1 Kol. 2 Kol. 3
1 Zestaw komputerowy do zajęć specjalistycznych (komputer, 2 monitory, myszka i klawiatura) 1 zestaw
2 Aparat cyfrowy do pracowni STEM 1 szt
3 Tablica multimedialna z projektorem do pracowni biologicznej 1 szt
4 Laptop do pracowni biologicznej oraz pracowni fizyko-chemicznej 2 szt
5 Tablica interaktywna (ekran) do rzutnika multimedialnego do pracowni biologicznej, fizyko-chemicznej, geograficznej 3 szt
6 Projektor (rzutnik) multimedialny- do pracowni biologicznej, fizyko-chemicznej, geograficznej 3 szt
7 Kamera sportowa do pracowni geograficznej 1 szt
8 Aparat fotograficzny do pracowni geograficznej 1 szt
9 Statyw do aparatu do pracowni geograficznej 1 szt
10 Głośnik bezprzewodowy do pracowni geograficznej 1 szt
11 Tablica multimedialna do zajęć specjalistycznych 1 szt
12 Drukarka laserowa do wydruków wyników badań 1 szt
13 Podłoga interaktywna - magiczny dywan 1 szt
14 Sieć logiczna i prądowa 2 zestawy
15 Monitor interaktywny 1 szt
16 Szafa Rack 2 szt
17 Laptopy dla nauczyciela 2 szt
18 Laptopy 20 szt
19 Aluminiowy statyw z pilotem 2 szt
20 Urządzenie wielofunkcyjne 2 szt
21 Patchpanel 2 szt
22 Przełącznik zarządzalny 2 szt
23 Mysz bezprzewodowa 22 szt
24 Słuchawki nauszne z mikrofonem 22 szt
25 Serwer plików sieciowy 4TB 4000 2 szt
26 UPS 350 2 szt
27 Kamera 1 szt
28 Oprogramowanie antywirusowe 1 zestaw (na 50 stanowisk)
29 Mikrofony 2 zestawy
30 Mikrofon pojemnościowy 1 szt
31 Aparat fotograficzny 1 szt
32 Lampa błyskowa 1 szt
33 Statyw 2 szt
34 Karty pamięci 4 szt
35 Program do obróbki zdjęć 1 zestaw (na 25 licencji)
36 Program do obróbki video 25 licencji
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30231320-6 - Monitory dotykowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
31213300-5 - Szafy kablowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38652100-1 - Projektory
38653100-8 - Lampy błyskowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206769,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259304,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206769,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9721247273
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721247273
7.3.3) Ulica: Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMBIT PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOMBIT PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196857,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
r. o podatku od towarów i usług dla placówek oświatowych. Zastosowanie preferencyjnej stawkipodatku Vat jest jednak możliwe pod warunkiem posiadania stosownego zamówieniapotwierdzonego przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową. Przy czym "posiadanie"
należy rozumieć jako fizyczne posiadanie zamówienia przez podatnika, korzystającego zpreferencyjnej stawki podatku Vat. Uzyskanie takiego potwierdzenia od organu nadzorującego
dotyczy etapu dostawy a nie złożenia samej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego. Zamawiający, dopiero po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej możewystąpić do organu nadzorującego o potwierdzenie zamówienia. Jeżeli Zamawiający nieokreślił w SIWZ żadnych wymagań co do sposobu obliczenia ceny oferty, nie wskazał jaką
stawkę należy przyjąć do porównania ofert, nie podał także czy zamierza wystąpić do organunadzorującego o potwierdzenie zamówienia to należy uznać, że obowiązkiem wykonawców,składających oferty jest podanie ceny z uwzględnieniem PODSTAWOWEJ STAWKI podatkuVat. (por. orzeczenie KIO z dnia 28 maja 2019 r. KIO 889/19)”.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.