eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu TIK w ramach projektu : "Szkoła przyszłości"(...)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102897 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu : „Szkoła przyszłości”(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź

1.3.) Oddział zamawiającego: Integracyjna Szkoła Podstawowa nr 67

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470009735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. ks. kard. S. Wyszyńskiego 86

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42-258-48-83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt.isp67@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.isp67.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://isp67lodz.bip.wikom.pl/wpis/dostawa-tik-w-ramach-projektu-szkola-przyszlosci-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu : „Szkoła przyszłości”(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68aea990-c2b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056274/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK niezbędnych do realizacji programów nauczania oraz zapewnienie struktury sieciowo - usługowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Szkoła przyszłości” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070432/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ISP67.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu TIK.
Lp. Nazwa Liczba sztuk
Kol. 1 Kol. 2 Kol. 3
1 Zestaw komputerowy do zajęć specjalistycznych (komputer, 2 monitory, myszka i klawiatura) 1 zestaw
2 Aparat cyfrowy do pracowni STEM 1 szt
3 Tablica multimedialna z projektorem do pracowni biologicznej 1 szt
4 Laptop do pracowni biologicznej oraz pracowni fizyko-chemicznej 2 szt
5 Tablica interaktywna (ekran) do rzutnika multimedialnego do pracowni biologicznej, fizyko-chemicznej, geograficznej 3 szt
6 Projektor (rzutnik) multimedialny- do pracowni biologicznej, fizyko-chemicznej, geograficznej 3 szt
7 Kamera sportowa do pracowni geograficznej 1 szt
8 Aparat fotograficzny do pracowni geograficznej 1 szt
9 Statyw do aparatu do pracowni geograficznej 1 szt
10 Głośnik bezprzewodowy do pracowni geograficznej 1 szt
11 Tablica multimedialna do zajęć specjalistycznych 1 szt
12 Drukarka laserowa do wydruków wyników badań 1 szt
13 Podłoga interaktywna - magiczny dywan 1 szt
14 Sieć logiczna i prądowa 2 zestawy
15 Monitor interaktywny 1 szt
16 Szafa Rack 2 szt
17 Laptopy dla nauczyciela 2 szt
18 Laptopy 20 szt
19 Aluminiowy statyw z pilotem 2 szt
20 Urządzenie wielofunkcyjne 2 szt
21 Patchpanel 2 szt
22 Przełącznik zarządzalny 2 szt
23 Mysz bezprzewodowa 22 szt
24 Słuchawki nauszne z mikrofonem 22 szt
25 Serwer plików sieciowy 4TB 4000 2 szt
26 UPS 350 2 szt
27 Kamera 1 szt
28 Oprogramowanie antywirusowe 1 zestaw (na 50 stanowisk)
29 Mikrofony 2 zestawy
30 Mikrofon pojemnościowy 1 szt
31 Aparat fotograficzny 1 szt
32 Lampa błyskowa 1 szt
33 Statyw 2 szt
34 Karty pamięci 4 szt
35 Program do obróbki zdjęć 1 zestaw (na 25 licencji)
36 Program do obróbki video 25 licencji

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych

31213300-5 - Szafy kablowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

38652100-1 - Projektory

38653100-8 - Lampy błyskowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206769,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259304,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206769,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9721247273

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721247273

7.3.3) Ulica: Migdałowa 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196857,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W przypadku, gdy wykonawca na etapie dostawy otrzyma potwierdzenie przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową - zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług - że sprzęt ujęty w formularzu jest towarem w rozumieniu załącznika 8 do w/w ustawy, wówczas do tych artykułów możliwe będzie zastosowanie stawki podatku VAT 0 % i cena oferty wynosić będzie: 196.857,30 zł. W Formularzu oferty będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ i stanowiącym jego integralną część Zamawiający zastrzegł, że: „przepisy ustawy o VAT dopuszczają zastosowanie 0% stawki podatku do dostaw sprzętu komputerowego wymienionych w załączniku nr 8 do ustawy z 2004
r. o podatku od towarów i usług dla placówek oświatowych. Zastosowanie preferencyjnej stawkipodatku Vat jest jednak możliwe pod warunkiem posiadania stosownego zamówieniapotwierdzonego przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową. Przy czym "posiadanie"
należy rozumieć jako fizyczne posiadanie zamówienia przez podatnika, korzystającego zpreferencyjnej stawki podatku Vat. Uzyskanie takiego potwierdzenia od organu nadzorującego
dotyczy etapu dostawy a nie złożenia samej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego. Zamawiający, dopiero po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej możewystąpić do organu nadzorującego o potwierdzenie zamówienia. Jeżeli Zamawiający nieokreślił w SIWZ żadnych wymagań co do sposobu obliczenia ceny oferty, nie wskazał jaką
stawkę należy przyjąć do porównania ofert, nie podał także czy zamierza wystąpić do organunadzorującego o potwierdzenie zamówienia to należy uznać, że obowiązkiem wykonawców,składających oferty jest podanie ceny z uwzględnieniem PODSTAWOWEJ STAWKI podatkuVat. (por. orzeczenie KIO z dnia 28 maja 2019 r. KIO 889/19)”.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.