eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuryłówkaDożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia w formie dożywiania na terenie gminy Kuryłówka. w roku 2024/2026



Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia w formie dożywiania na terenie gminy Kuryłówka. w roku 2024/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 243 80 10

1.5.8.) Numer faksu: (17) 243 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7e7f04d-b05e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia w formie dożywiania na terenie gminy Kuryłówka. w roku 2024/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7e7f04d-b05e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001822/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia w formie dożywiania na terenie gminy Kuryłówka. w roku 2024/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.105.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje przygotowanie i dostarczenie we własnym zakresie i własnych naczyniach, posiłków do szkół, przedszkoli oraz osób prywatnych na terenie Gminy Kuryłówka w latach 2024-2026.
2. Dowóz posiłków do szkół, przedszkoli i do osób starszych, samotnych, niepełnosprawnych Wykonawca wykona we własnym zakresie zgodnie z ilościami i w godzinach uzgodnionych z dyrektorem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kuryłówce i dyrektorami szkół z terenu gminy.
3. Usługodawca zobowiązany jest do zbiorowego żywienia dzieci ze szkół podstawowych, przedszkoli oraz osób dorosłych. Pod pojęciem zbiorowego żywienia dla potrzeb niniejszego zamówienia rozumie się zapewnienie określonej grupie osób posiłków obiadowych w formie żywienia pozadomowego. Usługodawca zobowiązany jest przestrzegać zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie, tj., produkcji, transportu i wydania posiłków.
4. Wymaga się, aby dożywianie w szkołach i przedszkolach realizowane było w formie pełnowartościowego gorącego posiłku jednodaniowego w każdym dniu uczęszczania dzieci do tych placówek ( specyfika roku szkolnego, roku przedszkolnego). Dożywianie osób dorosłych będzie odbywało się w sposób ciągły przez 7 dni w tygodniu z zastrzeżeniem, że w dniach od poniedziałku do piątku będą dostarczane dania gorące (w naczyniach jednorazowych), w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta), dostawca zapewni tym osobom prowiant o wartości posiłku na każdy wolny dzień.
5. Dla uczniów i osób dorosłych: a) 2 razy w tygodniu danie mięsne składające się z: mięsa – 100 g porcja mięsa wieprzowego, wołowego (z wyłączeniem kiełbasy i parówek), drobiowego (z wyłączeniem skrzydełek), ziemniaki, kasza lub ryż – 200 g., surówka lub jarzyny gotowane – 100 g., kompot owocowy 230 ml. b) 2 raz w tygodniu zupa (z wkładką mięsną) – 400 ml z pieczywem – 100 g., c) 1 raz w tygodniu danie bezmięsne, rybne z ziemniakami i surówką (ryba 100g., ziemniaki 200g., surówka 100 g.) lub półmięsne: naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy, kopytka, łazanki z mięsem i kapustą, gołąbki w sosie itp. – 350 g., kompot owocowy 230 ml. d) dla osób dorosłych dożywianych w sposób ciągły na okresy świąteczne (Wielkanoc, Boże Narodzenie) Wykonawca zapewni prowiant w formie dań wpisujących się w lokalne tradycje kulinarne nawiązujące do poszczególnych świąt. 6. Dla dzieci w wieku przedszkolnym: a) 2 razy w tygodniu danie mięsne składające się z: mięsa – 80 g porcja mięsa wieprzowego, wołowego (z wyłączeniem kiełbasy i parówek), drobiowego (z wyłączeniem skrzydełek), ziemniaki, kasza lub ryż – 150 g., surówka lub jarzyny gotowane – 100 g., kompot owocowy 230 ml. b) 2 raz w tygodniu zupa (z wkładką mięsną) – 300 ml. z pieczywem – 70 g., c) 1 raz w tygodniu danie bezmięsne, rybne z ziemniakami i surówką ( ryba 80g, ziemniaki 150g., surówka 100 g.), lub półmięsne: naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy, kopytka, łazanki z mięsem i kapustą, gołąbki w sosie itp. – 300 g., kompot owocowy 230 ml.
7. Szczegóły wykonania w dziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447623,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447623,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447623,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Aktywności Zawodowej oddział Stowarzyszenia Dobry Dom

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27680356400029

7.3.3) Ulica: I. Łukasiewicza 3a

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447623,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.