Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostarczanie ciepła dla nieruchomości Straży Miejskiej Miasta Krakowa położonych w Krakowie przy ul. Dobrego Pasterza 116, al. Jana Pawła II 188 i ul. Zawiłej 57B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA MIASTA KRAKOWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Logistyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350007399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dobrego Pasterza 116
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-416
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/ST
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczanie ciepła dla nieruchomości Straży Miejskiej Miasta Krakowa położonych w Krakowie przy ul. Dobrego Pasterza 116, al. Jana Pawła II 188 i ul. Zawiłej 57B2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8699a6-ca51-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097894/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostarczanie ciepła dla c.o. i c.w. dla dwóch nieruchomości Straży Miejskiej Miasta Krakowa zlokalizowanych w Krakowie: przy ul. Dobrego Pasterza 116 i przy ul. Fatimskiej 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Zgodnie z przepisami ustawy Pzp „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (…) dostawy mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (…).”
MPEC S.A. w Krakowie jest jedynym dostawcą na terenie Krakowa mogącym realizować zaopatrzenie w energię do centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej do dwóch nieruchomości położonych w Krakowie przy ul. Dobrego Pasterza 116 , al. Jana Pawła II 188 i ul. Zawiłej 57B, będących w trwałym zarządzie Straży Miejskiej Miasta Krakowa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ST.RL.261.52.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczanie ciepła dla nieruchomości Straży Miejskiej Miasta Krakowa położonych w Krakowie przy ul. Dobrego Pasterza 116, al. Jana Pawła II 188 i ul. Zawiłej 57B” – kod odbiorcy 4-19-002
4.5.3.) Główny kod CPV: 09320000-8 - Para, gorąca woda i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 900000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-000-12-02
7.3.3) Ulica: Aleja Pokoju 81
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-564
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.