eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103020 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49de61cd-a9a9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003605/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

1.2.2 Doposażenie macierzy - zakup dysków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045116/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 57460,81 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części I obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych wraz z
oprogramowaniem– 6 szt., do pracy biurowej. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera
Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załączniki
1/ 1 do SWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg testu Passmark (załączone do SWZ).
Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in. 1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z
architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla
wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP
(Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 9500 pkt. W teście
PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie
http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.htm. 2) Pamięć operacyjna: minimum 8 GB RAM
DDR4 2133 MHz, możliwość rozbudowy do min. 16 GB, minimum 1 wolne złącze pamięci. 3)
Karta graficzna zintegrowana z płytą główną lub procesorem, z możliwością dynamicznego
przydzielania pamięci w obrębie pamięci systemowej, wyposażona w przynajmniej 1 port
cyfrowy: DVI, Display Port lub HDMI oraz 1 port D-SUB. Ilość obsługiwanych monitorów: min 2.
4) Wyposażenie: a) wbudowany napęd DVD+/-RW w kolorze obudowy; b) klawiatura USB,
układ polski programisty, długość kabla min. 1,8 m, możliwość regulacji kąta nachylenia,
powierzchnia klawiatury matowa, a znaki na klawiaturze kontrastowe i czytelne; c) mysz laserowa USB z dwoma klawiszami oraz rolką (scroll)– długość kabla min 1,8 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 12980,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa drukarki - 1 szt., do pracy biurowej w systemie POJAZD i KIEROWCA. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca
jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załączniki 1/ 2 do SWZ. Zamawiający
wymaga dostawy drukarki model OKI B 432dn, gdyż tylko ten model drukarki jest możliwy do
użycia w systemie Pojazd i Kierowca. Model, który zapewnia wydruk dokumentów w podajniku
uniwersalnym o wymiarach A7, tj: szerokość 7,3 cm, długość 10,5 cm (wyposażany w
dedykowany podajnik uniwersalny zapewniający regulację szerokości szyn do szerokości 7,3 cm pomiędzy szynami). Wymagane akcesoria: Kabel USB 2.0 + kabel zasilający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 1035,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa skanera płaskiego - 1 szt. Skaner będzie wykorzystywany przy pracy w systemie
Pojazd/ Kierowca. Z tego powodu Zamawiający wymaga dostawy jednego z poniższych modeli
skanera EPSON możliwych do użycia w systemie Pojazd i Kierowca: EPSON Perfection V370
lub EPSON Perfection V19. Wymagane akcesoria: Kabel USB 2.0 + kabel zasilający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 548,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem– 2 szt., do pracy biurowej w systemie POJAZD i KIEROWCA. Tylko podane pięć modeli komputerów są możliwe do użycia
w systemie Pojazd i Kierowca: HP Prodesk 600 G5, HP Prodesk 600 G6, Lenovo ThinkCentre
M920s , DELL OptiPlex 7070, DELL OptiPlex 7080.Szczegółowy opis części zamówienia
zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca
Załączniki 1/ 4 do SWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg testu Passmark (załączone
do SWZ). Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in. 1) procesor min. Intel Core i5-8500
(3,00 GHz, 9MB) procesor w technologii vPro; 2) płyta główna obsługująca technologię vPro; 3)
karta graficzna zintegrowana na płycie głównej Intel® HD Graphics.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 5506,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dyski do macierzy– 8 szt. Dyski 2,5 SSD Samsung MZILT1T9HAJQ/0FU SAS 3.0 o
pojemności minimum 1.9 TB każdy lub równoważne. Wszystkie dyski, przeznaczone na
przechowywanie danych, wspierane przez macierz Fujitsu Eternus AFA150 S3 ET153SAF (SN
4602029373) i wykonane są w technologii hot-plug. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w
zakresie części 6 zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem
cenowym, stanowiąca Załączniki 1/5. Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in.: 1)
Prędkość zapisu-1800 MBps; 2) Prędkość odczytu- 2100 MBps, 3) Interfejs- SAS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 33950,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części VI obejmuje dostawę zestawu komputerowego
(komputer stacjonarny i monitor) - 1 szt., do pracy biurowej.Szczegółowy opis części
zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym,
stanowiąca Załączniki 1/ 6 do SWZ oraz Zestawienie punktacji procesorów wg testu Passmark
(załączone do SWZ). Wymagania minimalne wobec sprzętu to m.in. 1) procesor wielordzeniowy
zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie
dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla
DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 12500 pkt. W
teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie
http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; 2) pamięć operacyjna minimum 16 GB RAM
DDR4; 3) dysk twardy: Dysk SSD PCIe min. 480 GB,Dysk HDD 1TB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 3439,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13763,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18966,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13763,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „e-Tech” Jacek Sójka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100471920

7.3.3) Ulica: Nowa 29/31

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13763,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364490479

7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 975,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH Spółka Jawna Z. Pająk, A. Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610023173

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6924,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7158,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6924,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364490479

7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6924,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta (oferta nr 5) na wykonanie części V zamówienia– Dyski do macierzy (8 szt.).
Wykonawca złożył ofertę na wykonanie części V zamówienia i zaproponował dyski SAMSUNG PM1643 SAS Enterprise SSD 1.92 TB internal 2.5inch SAS 12Gb/s 70mm TLC RFX.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach części V zamówienia dostarczył dyski 2,5 SSD Samsung MZILT1T9HAJQ/0FU SAS 3.0 o pojemności minimum 1.9 TB każdy lub równoważne. Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (pkt II.9) Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza stosowanie równoważnego sprzętu komputerowego. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających ten sprzęt jako sprzęt spełniający wymagane parametry techniczne, standardy jakościowe lub lepszy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W ofercie Wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dyski wymagań stawianych przez Zamawiającego, jednak nie zostało ono uwiarygodnione stosownymi dokumentami.
W związku z powyższym Zamawiający w oparciu o art. 223 ust. 1 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień i/lub dokumentów uwiarygadniających spełnianie warunków (atrybutów) określonych w Specyfikacji Technicznej przez zaoferowane dyski do macierzy.
Wykonawca nie udzielił odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na realizację części V zamówienia w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 2 c i pkt 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5093,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5111,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5093,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH Spółka Jawna Z. Pająk, A. Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610023173

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5093,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.