eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRemont budynku i przebudowa z remontem wentylacji mech. wraz z niezbędnymi rozwiązaniami tech. w ramach ogr. negatywnego działania wód gruntowych na budynek s. Podkarpackiego O W N F Z w Rzeszowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103040 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku i przebudowa z remontem wentylacji mech. wraz z niezbędnymi rozwiązaniami tech. w ramach ogr. negatywnego działania wód gruntowych na budynek s. Podkarpackiego O W N F Z w Rzeszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-032

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 017 86 04 102

1.5.8.) Numer faksu: 017-86-04-228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.zamowienia.publiczne@nfz-rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.nfz-rzeszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku i przebudowa z remontem wentylacji mech. wraz z niezbędnymi rozwiązaniami tech. w ramach ogr. negatywnego działania wód gruntowych na budynek s. Podkarpackiego O W N F Z w Rzeszowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ac90aa-bdee-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000930/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont budynku i przebudowa z remontem wentylacji mech. wraz z niezbednymi rozwiazaniami tech. w ramach zadania ograniczenia działania wód gruntowych na budynek siedziby Podkarpackiego OW NFZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067790/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAG-ZP.261.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2931000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących:
1) wykonanie izolacji pionowych i poziomych ścian piwnic, wykonanie tynków renowacyjnych ścian w piwnicach, wykonanie izolacji poziomych wraz z wymianą posadzek i warstw podkładowych w piwnicach oraz roboty ziemne, rozbiórkowe i towarzyszące związane z ww. robotami podstawowymi,
2) wykonanie modernizacji wentylacji mechanicznej wraz z niezbędnymi rozwiązaniami technicznymi, której zakres obejmuje:
- część architektoniczną i konstrukcyjną;
- część sanitarną;
- część elektryczną.
3) wykonanie przedłużenia drenażu liniowego wewnętrznego piwnic / segment B/,
4) siedziba Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
w Rzeszowie to budynek biurowy użyteczności publicznej o kubaturze budowlanej
26 880,00 m². Obiekt, w którym planowane są roboty budowlane jest obiektem zabytkowym, który objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie gminnej ewidencji zabytków i budownictwa dla miasta Rzeszowa,
5) szczegółowy zakres przedmiotu umowy i specyfikę robót jakie należy wykonać zawiera kompletna dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, do pobrania w formie elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego, na którą składają się:
a) projekt budowlany branża budowlana wraz z pozwoleniem na budowę,
b) część architektoniczna i konstrukcyjna na wykonanie modernizacji wentylacji mechanicznej wraz z niezbędnymi rozwiązaniami technicznymi,
c) część sanitarna na wykonanie projektu modernizacji wentylacji mechanicznej wraz z niezbędnymi rozwiązaniami technicznymi,
d) część elektryczna na wykonanie projektu modernizacji wentylacji mechanicznej wraz z niezbędnymi rozwiązaniami technicznymi,
e) projekt przedłużenia drenażu liniowego wewnętrznego piwnic /segment B/,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) przedmiary.
6) do SWZ został załączone przedmiary robót. Przedmiary te mają charakter wyłącznie orientacyjny - pomocniczy i nie mogą stanowić źródła jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
7) wymienione w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ i uwzględnione w ofercie, urządzenia i wyroby winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN przenoszących normy europejskie PN-EN, posiadać znak bezpieczeństwa CE, a dla wyboru dla którego nie ustanowiono Polskiej Normy – Aprobatę Techniczną w zależności od zaproponowanych rozwiązań.
8) materiały przewidziane do realizacji przedmiot zamówienia należy zastosować zgodnie z dokumentacją budowlaną, muszą być nowe, nieużywane.
9) wszystkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej SWZ służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu.
10) zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
11) w przypadku gdy w SWZ pojawiają się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SWZ.
12) roboty prowadzone będą pod nadzorem konserwatora zabytków. Wykonawca uzgodni z inspektorem nadzoru inwestorskiego i konserwatorem zabytków sposób i termin przekazania informacji o przewidywanym użyciu podstawowych materiałów oraz elementów konstrukcyjnych do wykonania robót, a także o aprobatach technicznych lub certyfikatach zgodności.
13) w związku z tym, że roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku użyteczności publicznej, w którym pracuje około 230 pracowników, roboty te muszą być prowadzone w taki sposób, aby do minimum ograniczyć uciążliwość w korzystaniu z budynku i jego otoczenia przez pracowników i osoby z zewnątrz.
14) za wykonany w całości przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe.
3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres, co najmniej 36 miesięcy, na zasadach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego.
4. Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w pkt 4. były zatrudniane przez cały okres realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę za wynagrodzeniem w wysokości nie mniejszej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2020 poz. 2207 ze zm.).
6. Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.), jak również dostawców materiałów budowlanych.
7. Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązków wskazanych w pkt od 4 do 6 określone są w § 6 projektu umowy - załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1839955,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3899000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1839955,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ZGODA Zbigniew Niezgoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131004741

7.3.3) Ulica: ul. T. Rejtana 3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1839955,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.