eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskZimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PŁOŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 101

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 20 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdplonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl,

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bfe8574-7bb0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006081/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.272.32.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 351480,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2023 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 45 KM z rozsypywaczem RCW – 3 lub równoważnym wyposażony w pług lekki z lemieszem gumowym
Odśnieżanie i uszorstnienie nawierzchni przy użyciu rozsypywacza RCW - 3 lub równoważnego współpracującego z ciągnikiem o mocy minimalnej 45 KM z zamontowanym pługiem lekkim z lemieszem gumowym
- szacunkowa ilość godzin pracy – 75

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 25020,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2023 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 45 KM z rozsypywaczem RCW – 3 lub równoważnym wyposażony w pług lekki z lemieszem gumowym
Odśnieżanie i uszorstnienie nawierzchni przy użyciu rozsypywacza RCW - 3 lub równoważnego współpracującego z ciągnikiem o mocy minimalnej 45 KM z zamontowanym pługiem lekkim z lemieszem gumowym
- szacunkowa ilość godzin pracy – 75

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 25020,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2023 roku: Nośnik - Samochód o masie minimalnej 10 Mg jako nośnik pługa lekkiego z lemieszem gumowym
Odśnieżanie pługiem lekkim z lemieszem gumowym zamontowanym na samochodzie o masie minimalnej 10 Mg
- szacunkowa ilość godzin pracy – 75

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 34200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2023 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 80 KM wyposażony w pług średni z lemieszem gumowym
Odśnieżanie pługiem średnim z lemieszem gumowym zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 80 KM
- szacunkowa ilość godzin pracy – 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 17400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2023 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 80 KM wyposażony w pług średni z lemieszem gumowym
Odśnieżanie pługiem średnim z lemieszem gumowym zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 80 KM
- szacunkowa ilość godzin pracy – 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 17400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2023 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 80 KM jako nośnik pługa średniego
Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 80 KM
- szacunkowa ilość godzin pracy – 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 17400,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2023 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 105 KM jako nośnik pługa średniego
Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 105 KM
- szacunkowa ilość godzin pracy – 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu w 2023 roku: Nośnik - Samochód o masie minimalnej 10 Mg jako nośnik pługa lekkiego z lemieszem gumowym – sztuk 1
Odśnieżanie pługiem lekkim z lemieszem gumowym zamontowanym na samochodzie o masie minimalnej 10 Mg
- szacunkowa ilość godzin pracy – 75

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 34200,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu w 2023 roku: Nośnik - Samochód o masie minimalnej 10 Mg jako nośnik pługa lekkiego
z lemieszem gumowym
Odśnieżanie pługiem lekkim z lemieszem gumowym zamontowanym na samochodzie o masie minimalnej 10 Mg
- szacunkowa ilość godzin pracy – 75

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 34200,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu w 2023 roku: Nośnik - Samochód o masie minimalnej 20 Mg jako nośnik do pługa ciężkiego
Odśnieżanie pługami ciężkimi zamontowanymi na samochodzie o masie minimalnej 20 Mg
- szacunkowa ilość godzin pracy – 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu w 2023 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 80 KM wyposażony w pług średni z lemieszem gumowym
Odśnieżanie pługiem średnim z lemieszem gumowym zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 80KM
- szacunkowa ilość godzin pracy – 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 15480,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu w 2023 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 80 KM wyposażony w pług średni z lemieszem gumowym
Odśnieżanie pługiem średnim z lemieszem gumowym zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 80 KM
- szacunkowa ilość godzin pracy – 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 15480,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu w 2023 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 105 KM wyposażony w pług średni z lemieszem gumowym
Odśnieżanie pługiem średnim z lemieszem gumowym zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 80 KM
- szacunkowa ilość godzin pracy – 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 18480,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu w 2023 r.: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 45 KM wyposażony w pług lekki z lemieszem gumowym
Odśnieżanie pługiem lekkim z lemieszem gumowym zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 45 KM
- szacunkowa ilość godzin pracy – 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku i Nr 2 w Raciążu w 2022 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 110 KM wyposażony w przedni WOM jako nośnik pod pług wirnikowy
Odśnieżanie pługiem wirnikowym zamontowanym na ciągniku o mocy pow. 110 KM wyposażony w przedni WOM
- szacunkowa ilość godzin pracy – 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR – KOP Marek Napiórkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130635054

7.3.4) Miejscowość: Krysk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-152

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR – KOP Marek Napiórkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130635054

7.3.4) Miejscowość: Krysk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-152

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR – KOP Marek Napiórkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130635054

7.3.4) Miejscowość: Krysk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-152

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Nowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146906760

7.3.4) Miejscowość: Nowe Sarnowo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-164

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.