Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284983/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zajęć stacjonarnych w ramach projektu „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ – Klub Seniora w Kijowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 34
1.5.2.) Miejscowość: Zalesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-512
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 3757586
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zalesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalesie.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zalesie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zajęć stacjonarnych w ramach projektu „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ – Klub Seniora w Kijowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c79dde63-0f22-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284983/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI-ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115063,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Zadanie polegające na przeprowadzaniu cyklicznych zajęć pn. „DOJRZ@ŁOŚĆ W SIECI”: zajęcia przeprowadzane w 2 grupach (po 10 osób) każda grupa po 2 godziny 2 razy w miesiącu.64 godziny w 2022 roku, 80 godzin w 2023 roku, RAZEM 144 godziny
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: W ramach prowadzonych zajęć uczestnicy zapoznają się z działaniem i sposobem posługiwania się narzędziami TIK (laptop) i Internetem, zdobędą wiedzę dotyczącą posługiwania się klawiaturą, myszką oraz drukarką. Zajęcia będą obejmowały również naukę wysyłania wiadomości e-mail, nagrywania plików na płytę CD, pisania i drukowania tekstu oraz korzystania z darmowych komunikatorów. Prowadzona będzie również nauka zdalnego załatwiania spraw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11239,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Zadanie polegające na przeprowadzeniu cyklicznych zajęć pn. „PRACOWNIA TAŃCA”zajęcia przeprowadzane w grupie 15 osobowej, 2 godziny tygodniowo64 godziny w 2022 roku, 80 godzin w 2023 roku, RAZEM 144 godziny
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Przedmiot zajęć: Wykonawca poprowadzi warsztaty tańca np. towarzyskiego, współczesnego, ludowego, pozwalające zaspokoić naturalną potrzebę ruchu, sprzyjające podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtowaniu estetyki i harmonii ruchów oraz poczucia rytmu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11239,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polegające na przeprowadzeniu cyklicznych zajęć pn. „NA LUDOWO”:zajęcia rękodzielnicze prowadzone w grupie 20 osobowej 4 godziny tygodniowo
128 godzin w 2022 roku, 160 godzin w 2023 roku, RAZEM 288 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: Zajęcia prowadzone w formie warsztatów. Warsztaty praktyczne, podczas których wykonawca zapozna uczestników z różnymi technikami prac plastycznych np.: bibułkarstwo, koronkarstwo, quillingu, orgiami, tworzenie różnego rodzaju ozdób wielkanocnych, bożonarodzeniowych. Wykonawca zobowiązany będzie do nauki podstawowych technik wyrobów rękodzielniczych, podczas których uczestnicy zajęć samodzielnie wykonają prace plastyczne. Zajęcia będą mają charakter stacjonarny, aktywizujący, profilaktyczny i terapeutyczny.
-Materiały: Zamawiający zapewni materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
Wykonawca nie wlicza w kalkulację ceny oferty ich kosztów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 22478,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Zadanie polegające na przeprowadzeniu cyklicznych zajęć teatralnych pn.„SCENA50+”: prowadzone w grupie 20 osobowej, 12 godzin miesięcznie
96 godzin w 2022 roku, 120 godzin w 2023 roku, RAZEM 216 godzin
-Czas trwania zadania od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: Wykonawca zorganizuje zajęcia teatralne. Uczestnicy będą także wykonywać ćwiczenia wyzwalające kreatywność. Na wykonawcy spocznie obowiązek zaprezentowania warsztatu aktorskiego m. in. dykcji, gestów, ruchu scenicznego i interpretacji tekstu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16858,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Zadanie polegające na wynagrodzeniu artystów w ramach eventów pn. „ KULTURALNE WIECZORY” dla 30 osób, 8 eventów po 5 godziny z udziałem co najmniej 1 artysty w każdym evencie,4 eventy/ 20 godzin w 2022 roku, 4 eventy/ 20 godzin w 2023 roku, RAZEM
8 eventów/ 40 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności przynajmniej jednego artysty pokolenia 50+. podczas cyklicznych eventów. Zamawiający zapewni catering na każdy event, Wykonawca nie wlicza go w koszty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn. „W OBIETYWIE” obejmuje przeprowadzenie warsztatów fotograficznych , organizację wystawy zdjęć przygotowanych w ramach zajęć oraz wydruk albumów ze zdjęciami.Warsztaty fotograficzne w jednej 15 osobowej grupie, 6 warsztatów po 6 godzin rocznie.
6 warsztatów/ 36 godzin w 2022 roku, 6 warsztatów/ 36 godzin w 2023 roku,
RAZEM 12 warsztatów/ 72 godziny
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5619,51 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Zadanie polegające na przeprowadzeniu zajęć pn. „NIC NIE STOI W MIEJSCU” - dla 2 grup po 15 osób, 2 godziny tygodniowo.128 godzin w 2022 roku, 160 godzin w 2023 roku, RAZEM 288 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: Zajęcia o charakterze profilaktycznym i interwencyjnym. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki i obejmują zajęcia z gimnastyki korekcyjnej pilatesu, jogi, fitness, w tym z elementami tańca (zumba). Wszystkie rodzaje ćwiczeń prowadzone zamiennie. Wykonawca ma obowiązek czuwać nad prawidłowym wykonywaniem ćwiczeń odpowiednio dopasowanych do możliwości uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 22478,05 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Zadanie polegające na przeprowadzeniu warsztatów pn. „SMAKUJ ŻYCIE” dla grupy do 30 osób, spotkania co dwa tygodnie po 3 godziny48 godzin w 2022 roku, 60 godzin w 2023roku, RAZEM 108 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot warsztatów:
W ramach warsztatów uczestnicy będą kształtowali postawy zaradności i umiejętności funkcjonowania w grupie, nabywać umiejętności pracy zespołowej i odpowiedzialności za wykonane zadania, zapoznają się z zasadami BHP i higieny pracy oraz prawidłowego posługiwania się urządzeniami elektrycznymi w kuchni. Ponadto uczestnicy zapoznają się z zasadami zdrowego odżywiania oraz dekoracji własnoręcznie przygotowanych potraw. W ramach zajęć nauczą się przygotowywania prostych potraw, deserów, ciast itp. oraz odpowiedniego przygotowania składników.
Produkty: Zamawiający zapewni niezbędne produkty oraz zaplecze techniczne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca nie wlicza w kalkulację ceny ich kosztów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8429,27 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Zadanie polegające na zapewnieniu obecności DJ lub zespołu podczas cyklicznych spotkań pn. ,,MIĘDZYPOKOLENIOY MOST” uczestników Klubu Seniora z mieszkańcami Gminy Zalesie, 1 spotkanie rocznie po 5 godzin1 spotkanie/ 5 godzin w 2022 r.; 1 spotkanie/ 5 godzin w 2023 r., RAZEM 2
spotkania/10 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zadania:
Wykonawca zapewni uczestnictwo w spotkaniach seniorów z ,,młodszymi pokoleniami” obecność DJ lub Zespołu. Spotkania mają na celu przełamywanie stereotypów, konfrontowanie różnych spojrzeń, wymiana wiedzy i umiejętności oraz wspieracie w tych obszarach, gdzie młodzi i starsi mogą się uzupełniać. Elementem
spotkań będzie potańcówka wpływająca na zerwanie barier i rozluźnienie atmosfery.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polegające na zorganizowaniu warsztatów prozdrowotnych pn.„W ZDOWYM CIELE ZDROWY DUCH” dla grupy do 30 osób, 4 warsztaty po
6 godzin rocznie
4 warsztaty/24 godziny w 2022 r., 4 warsztaty/24 godziny w 2023 r., R AZEM
8 warsztatów/48 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot warsztatów:
Warsztaty prozdrowotne, w ramach których uczestnicy skorzystają z wykładów co najmniej dietetyka, kardiologa i fizjoterapeuty. Wykonawca ma również za zadanie przekazać uczestnikom wiedzę, jak radzić sobie ze zmianami, które niesie ze sobą starość, tj. obniżeniem sprawności fizycznej i psychicznej. Wykonawca musi zapewnić co najmniej dwóch prelegentów podczas każdego warsztatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3746,34 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
-Zadanie polegające na przeprowadzeniu warsztatów pn.: ,,BEZPIECZNY SENIOR” dla grupy 30 osób, 1 warsztat po 5 godzin rocznie,1 warsztat/5 godzin w 2022 r., 1 warsztat/5 godzin w 2023r., RAZEM 2
warsztaty/10 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot warsztatów: W trakcie warsztatów uczestnicy zostaną zapoznani
z zagadnieniami zagrożeń dla seniorów w różnych dziedzinach życia społecznego (bezpieczeństwo na drodze, w sieci itp.). Warsztaty obejmą również tematykę przemocy rodzinnej oraz uzależnień. W ramach zajęć seniorzy zapoznają się z zasadami bezpiecznego korzystania z Internetu, m.in. w zakresie płacenia rachunków i robienia zakupów w sieci. Poznają najczęściej stosowane przez oszustów metody wyłudzania pieniędzy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13536,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13536,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "Spróbuj Ponownie z Nami"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372629441
7.3.4) Miejscowość: Kożanówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-509
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA "SPRÓBUJ PONOWNIE Z NAMI"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA "SPRÓBUJ PONOWNIE Z NAMI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6768,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6768,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6768,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6768,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27072,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908
7.3.4) Miejscowość: Studzianka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursów pn. "Metody radzenia sobie ze stresem w nagłych sytuacjach, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego"
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Stary Zamość
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. II
- Świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w ramach projektu pn. Zdolni z Pomorza - Powiat Malborski - 2 edycja współfinansowanego w ramach programu Funduszu Europejskiego dla Pomorza 2021-2027.
- Świadczenie usługi eksperckiej polegającej na merytorycznym opracowaniu materiałów na potrzeby szkolenia stacjonarnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.