eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikWydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 5 wydań miesięcznika społeczno kulturalnego "Gazeta Rybnicka" o numerze ISSN 1232-437X



Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 5 wydań miesięcznika społeczno kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. KONSTANTEGO PRUSA W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000840993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Józefa Szafranka 7

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324223541

1.5.8.) Numer faksu: 324226755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@biblioteka.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biblioteka.rybnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8372e7d-abaf-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 5 wydań miesięcznika społeczno kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8372e7d-abaf-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003220/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wydruk i dostawa miesięcznika "Gazeta Rybnicka"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG-252/PBN/1/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 675000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 5 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X.
1. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
a) usługa drukowania 5 numerów miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X o poniższych wymaganiach:
- 4 numerów o objętości 40 stron (w tym okładki) w 4 wydaniach,
- 1 numeru - o objętości 48 stron (w tym okładki) w jednym wydaniu,
- nakład gazety – 60 000 egzemplarzy w każdym wydaniu,
- format gazety – A4 (297 x 210) z odchyleniem +/- 5 mm, w każdym wydaniu,
- papier: kreda silk 70 g/m2 oraz okładka (przód i tył) kreda silk 80g/m2 w każdym wydaniu,
- szycie na dwie zszywki lub klejenie w każdym wydaniu.
b) usługa dostawy i rozładunku 5 numerów miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X - usługa polega na dostarczaniu i rozładunku 57.000 egzemplarzy każdego numeru Gazety Rybnickiej do magazynu oddalonego maksymalnie 50 km od siedziby Zamawiającego oraz dostawie i rozładunku 3.000 egzemplarzy do siedziby Zamawiającego.
Magazyn zostanie wskazany po wyborze podmiotu kolportującego, wybranego w osobnym postępowaniu organizowanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255096,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364176,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLUMB Krzysztof Jański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541300474

7.3.3) Ulica: Kaliny 7

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-506

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 luty 2024 r.
2. Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem nakładu w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.