Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013699/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00029839/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 5 wydań miesięcznika społeczno kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. KONSTANTEGO PRUSA W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000840993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Józefa Szafranka 7
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324223541
1.5.8.) Numer faksu: 324226755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@biblioteka.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biblioteka.rybnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8372e7d-abaf-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 5 wydań miesięcznika społeczno kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8372e7d-abaf-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003220/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wydruk i dostawa miesięcznika "Gazeta Rybnicka"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG-252/PBN/1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 675000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 5 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X.
1. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
a) usługa drukowania 5 numerów miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X o poniższych wymaganiach:
- 4 numerów o objętości 40 stron (w tym okładki) w 4 wydaniach,
- 1 numeru - o objętości 48 stron (w tym okładki) w jednym wydaniu,
- nakład gazety – 60 000 egzemplarzy w każdym wydaniu,
- format gazety – A4 (297 x 210) z odchyleniem +/- 5 mm, w każdym wydaniu,
- papier: kreda silk 70 g/m2 oraz okładka (przód i tył) kreda silk 80g/m2 w każdym wydaniu,
- szycie na dwie zszywki lub klejenie w każdym wydaniu.
b) usługa dostawy i rozładunku 5 numerów miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X - usługa polega na dostarczaniu i rozładunku 57.000 egzemplarzy każdego numeru Gazety Rybnickiej do magazynu oddalonego maksymalnie 50 km od siedziby Zamawiającego oraz dostawie i rozładunku 3.000 egzemplarzy do siedziby Zamawiającego.
Magazyn zostanie wskazany po wyborze podmiotu kolportującego, wybranego w osobnym postępowaniu organizowanym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255096,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364176,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLUMB Krzysztof Jański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541300474
7.3.3) Ulica: Kaliny 7
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem nakładu w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
- Roboty ogólnobudow. w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i wybuduj zad.1: Kolejny krok w dostępności MDPS (...). Zad.2: Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego (...)
- Czyszczenie rurociągu wody surowej oe 225PE z ujęcia ,,Kłokocin" oraz oe 160PE z ujęcia ,,Judasz" do SUW dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.