eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecZagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070453336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kabaty 2

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 338602271

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beskid@beskidzywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskidzywiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16d5c813-f7af-472a-99d9-a9fb836a1676

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16d5c813-f7af-472a-99d9-a9fb836a1676

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064857/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS-20/2025/DF/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 w ilości ok. 380 Mg. Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. DZ.U.2023 poz.1587 tj. z póżn. zm.).
W/w odpad pochodzić będzie z przeprowadzonych prac remontowych i budowlanych. Wśród elementów tych mogą znajdować się m.in.: części sanitariatów, rury plastikowe, fragmenty regipsów, opakowania z tworzyw, siding, panele podłogowe, okna, połamane wiadra po emaliach itp.
2.
1) Miejscem zbierania odpadów jest Zakład gospodarki odpadami BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. w Żywcu przy ul. Kabaty 2, natomiast miejscem zagospodarowania odpadów jest instalacja do zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia, którą dysponuje Wykonawca.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przez Wykonawcę posiadającego decyzję wyłącznie na zbieranie odpadów.
3) Zamawiający dokonywać będzie transportu odpadów na własny koszt.
4) Wykonawca będzie segregował odpady oznaczone jako 17 09 04 wyodrębniając co najmniej następujące frakcje: drewno, metal, szkło, tworzywo sztuczne, gips i odpady mineralne, w tym beton, cegły, płytki i materiały ceramiczne oraz kamienie w celu zapewnienia przydatności do przygotowania do ponownego użycia, recyklingu lub innego odzysku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert w w/w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.