Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00523548/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00031586/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Maków Podhalański.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków Podhalański
1.3.) Oddział zamawiającego: JST
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Maków
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 338749700
1.5.8.) Numer faksu: 338749751
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@makow-podhalanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://makow-podhalanski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Maków Podhalański.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5924a024-87bb-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032883/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru na terenie Gminy Maków Podhalański
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.47.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4353479,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Maków Podhalański.Część Nr 1 – Modernizacja dróg i infrastruktury drogowej w miejscowościach Grzechynia, Białka, Juszczyn, Kojszówka, Wieprzec, Żarnówka i Maków Podhalański;
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
Część Nr I - Modernizacja dróg i infrastruktury drogowej w miejscowościach Grzechynia, Białka, Juszczyn, Kojszówka, Wieprzec, Żarnówka i Maków Podhalański:
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych
2) Roboty ziemne koparkami
3) Podbudowy z kruszyw, pospółka, tłuczeń
4) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną
5) Wzmocnienie podłoża geosiatkami i geowłókniną
6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych
7) Ścinanie poboczy mechanicznie
8) Umacnianie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi
9) Bariery ochronne stalowe
10) Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur
11) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej
12) Ścieki z elementów betonowych DN300, DN400
13) Ławy pod krawężniki
14) Krawężniki betonowe
Wykonawca wybrany do realizacji zadnia winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.
Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:
a. w razie konieczności wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;
b. w razie potrzeby przy realizacji zadania, wykonanie projektu organizacji ruchu lub wykonanie ewentualnych ogłoszeń o zamknięciu drogi;
c. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;
d. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.;
e. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców osiedli oraz istniejących w pobliżu zakładów pracy;
f. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej dla poszczególnych części zadań załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 3447228,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa, przebudowa i modernizacja dróg i infrastruktury drogowej wraz z nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Maków Podhalański.Część Nr 2 – Przebudowa drogi gminnej os. Szczurkówka Nr 440821K w km 0+000,00 do 0+026,90 wraz z rozbiórką i budową mostu w km 0+011,00 – 0+021,1 i przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1688 K w miejscowości Żarnówka, Gmina Maków Podhalański.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
1) Rozbiórka mostu
2) Roboty ziemne
3) Fundamenty
4) Konstrukcje nośne
5) Izolacje
6) Roboty wykończeniowe
7) Przebudowa drogi, nawierzchnia mostu
8) Umocnienia koryta i brzegów potoku
9) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu i oznakowanie
Wykonawca wybrany do realizacji zadnia winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.
Przy kalkulacji oferty Wykonawca powinien uwzględnić również:
a. w razie konieczności wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;
b. w razie potrzeby przy realizacji zadania, wykonanie projektu organizacji ruchu lub wykonanie ewentualnych ogłoszeń o zamknięciu drogi;
c. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń;
d. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp i p.poż.;
e. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców osiedli oraz istniejących w pobliżu zakładów pracy;
f. ubezpieczenie przedmiotu umowy od ryzyk budowlanych do wysokości wartości zawartego kontraktu na czas realizacji umowy z Zamawiającym;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej dla poszczególnych części zadań załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 906250,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3774051,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6139394,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3774051,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU RAFKOP BIS MONIKA ZIELONKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5521545199
7.3.3) Ulica: Grzechynia 405
7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański, Grzchynia 405
7.3.5) Kod pocztowy: 34-220
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo- Handlowa " Raf Kop BIS Monika Zielonka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo- Handlowa " Raf Kop BIS Monika Zielonka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3774051,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1180312,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1180312,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1180312,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Mętel Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5521017514
7.3.3) Ulica: Zawoja 100
7.3.4) Miejscowość: Zawoja 100
7.3.5) Kod pocztowy: 34-222
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnobudowlane Mętel Stanisław
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnobudowlane Mętel Stanisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180312,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniósł w gwarancjach ubezpieczeniowych w wysokości 5% podpisanej umowy.
INNE PRZETARGI MAKÓW
więcej: przetargi MAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały"
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Biskupice - etap I
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- Przebudowa drogi gminnej nr 112620E w m. Czechowiec, Gmina Żytno
- Remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.