Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00483354/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Koronowo - majątek Gminy Koronowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 382 64 00
1.5.8.) Numer faksu: 52 382 64 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7001031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Koronowo - majątek Gminy Koronowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-684aff35-758c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024434/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Koronowo - majątek Gminy Koronowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.56.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159900,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 USTAWY Prawo Zamówień Publicznych (dalej
uPzp ), w związku z art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, polegające na wymianie 174 szt. opraw
oświetlenia ulicznego wraz z częściową wymianą wysięgników, przewodów i zabezpieczeń na istniejących słupach
energetycznych linii napowietrznej i kablowej nn-0,4kV na terenie Gminy Koronowo stanowiących majątek Gminy. Roboty
budowlane realizowane będą z wykorzystaniem materiałów powierzonych przez Zamawiającego wymienionych w Opisie
Przedmiotu Zamówienia (OPZ) .
3. Szczegółowy opis przedmiotu, zakres i warunki wykonania zamówienia, określają ponadto następujące dokumenty:
a) Projektowane postanowienia umowy - wzór Umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
b) Dokumentacja projektowa (DP) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, (SST) – załącznik nr 2 do SWZ
c) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – załącznik Nr 3 do SWZ
4. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa (DP) oraz specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla
osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 uPzp. Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do
przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art. 6 pkt 1
ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe NOVEL Wacław Nowicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 090556345
7.3.3) Ulica: Pomianowskiego 47
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kierowanie robotami budowlanymi - Przedsiębiorstwo Usługowe NOVEL Jacek Nowicki, ul. Pomianowskiego 47, Koronowo
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
- Droga dla pieszych i rowerów w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 461 w m. Dąbrówka Łubniańska i Łubniany
więcej: Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.