Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526274/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bdac3f0-697b-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bdac3f0-697b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.142.2022.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :a) wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,
b) wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
c) wycinka powierzchniowe samosiejek i podrostów drzew,
d) karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,
e) pielęgnacja istniejącego drzewostanu, krzewów i żywopłotów,
f) nasadzenia drzew, krzewów wraz z materiałem i pielęgnacją,
g) usuwanie wiatrołomów (wywrotów i złomów) lub wyłamanych konarów,
h) usuwanie odrostów korzeniowych u podstawy pnia i na pniu drzewa
i) usuwanie pojedynczych złamanych lub wiszących gałęzi w koronie drzewa,
j) usuwanie luźno leżących gałęzi,
k) usuwanie karpiny,
l) ochrona kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych oraz grabienie i utylizacja liści,
m) ocena stanu zdrowotnego drzew,
na terenie administrowanym przez Zamawiającego.
2. W przypadku nasadzonych drzew i krzewów pielęgnacja obejmuje następujące czynności:
a) usuwanie pędów wyrastających z podkładki i z pnia poniżej nasady korony;
b) usuwanie odrostów korzeniowych;
c) systematyczne podlewanie drzew i krzewów – w miarę potrzeb, lecz nie mniej niż 2 razy w miesiącu (od V-IX) – według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę do dnia 28.04.2023 r., zaakceptowanego przez Zamawiającego.
d) wiosną, 1 raz w roku zasilenie posadzonych drzew i krzewów nawozami mineralnymi o wydłużonym działaniu;
e) kontrola zabezpieczeń drzew – 1 raz w roku; uzupełnienie, wymiana i poprawianie palików oraz wiązań;
f) usuwanie chwastów w nasadzeniach roślinnych – 4 razy w okresie wegetacyjnym; w pierwszym roku należy usuwać chwasty wyłącznie ręcznie; środki chwastobójcze o selektywnym działaniu należy stosować stosować z dużą ostrożnością i dopiero w drugim roku po posadzeniu;
g) ściółkowanie, uzupełnianie ściółki (zrębek, kory) na grubość około 6 cm;
h) poprawianie mis przy drzewach;
i) opryski przeciwko szkodnikom i chorobom – w razie konieczności;
j) cięcia sanitarne, korygujące oraz formujące drzew i krzewów – min. 2 razy do roku;
k) cięcia krzewów mające na celu uzyskanie obfitego kwitnienia, odpowiedniej formy oraz usunięcie chorych i suchych pędów oraz przekwitniętych kwiatostanów– min. 1 raz w roku;
l) utrzymywanie roślin w stanie niepogorszonym, wymiana obumarłych roślin.
Szacunkowe ilości poszczególnych usług:
a) wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - około 42 szt.,
b) wycinka krzewów – około 5 szt.,
c) wycinka żywopłotów – około 120 m2,
d) wycinka samosiejek i podrostów drzew- około 100 m2
e) frezowanie pni – około 6 szt.,
f) karczowanie pni- około 2 szt,
g) pielęgnacja drzew – około 315 szt.;
h) pielęgnacja krzewów – około 7 szt.;
i) pielęgnacja żywopłotów – około 700 m2;
j) usuwanie odrostów korzeniowych i odrostów na pniu – około 5 szt;
k) usuwanie pojedynczych złamanych lub wiszących gałęzi – około 5szt;
l) usuwanie wiatrołomów (wywrotów i złomów) lub wyłamanych konarów– około 20 szt.;
m) usuwanie luźno leżących gałęzi – około 50 m2;
n) usuwanie karpiny – około 2 szt.;
o) nasadzanie drzew wraz z materiałem – około 40 szt.;
p) nasadzanie krzewu wraz z materiałem – około 10 szt.;
q) ochrona drzew kasztanowców – około 5 szt.;
r) ocena stanu zdrowotnego drzew – około 7 szt.;
Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 408842,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :a) wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,
b) wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
c) wycinka powierzchniowe samosiejek i podrostów drzew,
d) karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,
e) pielęgnacja istniejącego drzewostanu, krzewów i żywopłotów,
f) usuwanie wiatrołomów, (wywrotów i złomów) lub wyłamanych konarów,
g) usuwanie odrostów korzeniowych u podstawy pnia i na pniu drzewa
h) usuwanie pojedynczych złamanych lub wiszących gałęzi w koronie drzewa,
i) usuwanie luźno leżących gałęzi,
j) ocena stanu zdrowotnego drzew,
Szacunkowe ilości poszczególnych usług:
a) wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - około 4 szt.,
b) wycinka krzewów – około 2 szt.,
c) wycinka żywopłotów – około 20 m2,
d) wycinka samosiejek i podrostów drzew- około 2 m2,
e) usuwanie wiatrołomów (wywrotów i złomów) lub wyłamanych konarów– około 1 szt.,
f) usunięcie luźno leżących gałęzi- około 1 m2.,
g) ocena stanu zdrowotnego drzew – około 1 szt.
h) pielęgnacja drzew – około 3 szt.,
i) pielęgnacja krzewów – około 2 szt.,
j)pielęgnacja żywopłotów– około 100 m2,
k) usunięcie odrostów korzeniowych i odrostów na pniu drzewa- około 1 szt.,
Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 9397,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408842,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408842,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408842,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DENDROLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221109705
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-404
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408842,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9397,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9397,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9397,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DENDROLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221109705
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-404
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9397,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa, montaż i podłączenie wyposażenia pomiarowego łodzi elektrycznej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przystani kajakowej wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Traktorowej w Szczecinie pn. Przystań na Kanale Ceglanym - Wiskord.
- Usługi związane z wycinką drzew na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu i Zarządu Zlewni w Łowiczu
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej.
- Świadczenie usługi utrzymania, konserwacji i pielęgnacji zieleni oraz wykonywanie nasadzeń, drzew i krzewów na terenach zewnętrznych CPiT w Bystrej
- Usługi utrzymania zieleni miejskiej na terenie miasta Ząbki
- wykonanie prac związanych z pielęgnacją, utrzymaniem zieleni na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.