eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bdac3f0-697b-11ed-abdb-a69c1593877c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bdac3f0-697b-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.142.2022.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest :
a) wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,
b) wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
c) wycinka powierzchniowe samosiejek i podrostów drzew,
d) karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,
e) pielęgnacja istniejącego drzewostanu, krzewów i żywopłotów,
f) nasadzenia drzew, krzewów wraz z materiałem i pielęgnacją,
g) usuwanie wiatrołomów (wywrotów i złomów) lub wyłamanych konarów,
h) usuwanie odrostów korzeniowych u podstawy pnia i na pniu drzewa
i) usuwanie pojedynczych złamanych lub wiszących gałęzi w koronie drzewa,
j) usuwanie luźno leżących gałęzi,
k) usuwanie karpiny,
l) ochrona kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych oraz grabienie i utylizacja liści,
m) ocena stanu zdrowotnego drzew,
na terenie administrowanym przez Zamawiającego.
2. W przypadku nasadzonych drzew i krzewów pielęgnacja obejmuje następujące czynności:
a) usuwanie pędów wyrastających z podkładki i z pnia poniżej nasady korony;
b) usuwanie odrostów korzeniowych;
c) systematyczne podlewanie drzew i krzewów – w miarę potrzeb, lecz nie mniej niż 2 razy w miesiącu (od V-IX) – według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę do dnia 28.04.2023 r., zaakceptowanego przez Zamawiającego.
d) wiosną, 1 raz w roku zasilenie posadzonych drzew i krzewów nawozami mineralnymi o wydłużonym działaniu;
e) kontrola zabezpieczeń drzew – 1 raz w roku; uzupełnienie, wymiana i poprawianie palików oraz wiązań;
f) usuwanie chwastów w nasadzeniach roślinnych – 4 razy w okresie wegetacyjnym; w pierwszym roku należy usuwać chwasty wyłącznie ręcznie; środki chwastobójcze o selektywnym działaniu należy stosować stosować z dużą ostrożnością i dopiero w drugim roku po posadzeniu;
g) ściółkowanie, uzupełnianie ściółki (zrębek, kory) na grubość około 6 cm;
h) poprawianie mis przy drzewach;
i) opryski przeciwko szkodnikom i chorobom – w razie konieczności;
j) cięcia sanitarne, korygujące oraz formujące drzew i krzewów – min. 2 razy do roku;
k) cięcia krzewów mające na celu uzyskanie obfitego kwitnienia, odpowiedniej formy oraz usunięcie chorych i suchych pędów oraz przekwitniętych kwiatostanów– min. 1 raz w roku;
l) utrzymywanie roślin w stanie niepogorszonym, wymiana obumarłych roślin.
Szacunkowe ilości poszczególnych usług:
a) wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - około 42 szt.,
b) wycinka krzewów – około 5 szt.,
c) wycinka żywopłotów – około 120 m2,
d) wycinka samosiejek i podrostów drzew- około 100 m2
e) frezowanie pni – około 6 szt.,
f) karczowanie pni- około 2 szt,
g) pielęgnacja drzew – około 315 szt.;
h) pielęgnacja krzewów – około 7 szt.;
i) pielęgnacja żywopłotów – około 700 m2;
j) usuwanie odrostów korzeniowych i odrostów na pniu – około 5 szt;
k) usuwanie pojedynczych złamanych lub wiszących gałęzi – około 5szt;
l) usuwanie wiatrołomów (wywrotów i złomów) lub wyłamanych konarów– około 20 szt.;
m) usuwanie luźno leżących gałęzi – około 50 m2;
n) usuwanie karpiny – około 2 szt.;
o) nasadzanie drzew wraz z materiałem – około 40 szt.;
p) nasadzanie krzewu wraz z materiałem – około 10 szt.;
q) ochrona drzew kasztanowców – około 5 szt.;
r) ocena stanu zdrowotnego drzew – około 7 szt.;
Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 408842,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
a) wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,
b) wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
c) wycinka powierzchniowe samosiejek i podrostów drzew,
d) karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,
e) pielęgnacja istniejącego drzewostanu, krzewów i żywopłotów,
f) usuwanie wiatrołomów, (wywrotów i złomów) lub wyłamanych konarów,
g) usuwanie odrostów korzeniowych u podstawy pnia i na pniu drzewa
h) usuwanie pojedynczych złamanych lub wiszących gałęzi w koronie drzewa,
i) usuwanie luźno leżących gałęzi,
j) ocena stanu zdrowotnego drzew,
Szacunkowe ilości poszczególnych usług:
a) wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - około 4 szt.,
b) wycinka krzewów – około 2 szt.,
c) wycinka żywopłotów – około 20 m2,
d) wycinka samosiejek i podrostów drzew- około 2 m2,
e) usuwanie wiatrołomów (wywrotów i złomów) lub wyłamanych konarów– około 1 szt.,
f) usunięcie luźno leżących gałęzi- około 1 m2.,
g) ocena stanu zdrowotnego drzew – około 1 szt.
h) pielęgnacja drzew – około 3 szt.,
i) pielęgnacja krzewów – około 2 szt.,
j)pielęgnacja żywopłotów– około 100 m2,
k) usunięcie odrostów korzeniowych i odrostów na pniu drzewa- około 1 szt.,
Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 9397,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408842,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408842,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408842,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DENDROLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221109705

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-404

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408842,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9397,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9397,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9397,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DENDROLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221109705

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-404

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9397,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.