Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023191/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
- 2021/BZP 00025712/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103232 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010088949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻWIRKI I WIGURY 1C
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 261821 316
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://1bltr.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa 4198
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka Wojskowa 4198
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0faab71-8d52-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005460/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa części oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023191/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179028,9 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109744,18 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowa dostawa części do pojazdów osobowych, ciężarowych, dostawczych, autobusów, mikrobusów. Część podzielona na 15 zadań.4.5.3.) Główny kod CPV: 34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów
34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 62665,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowa dostawa materiałów techniczno – eksploatacyjnych, środków konserwacyjnych i materiałów jednorazowego użytku. Część Podzielona na 9 zadań.4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14810000-2 - Wyroby ścierne
18143000-3 - Akcesoria ochronne
19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
24910000-6 - Kleje
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
33153000-7 - Kleszcze do kruszenia kamieni
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
34941100-6 - Pręty
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39811300-3 - Odświeżacze
39830000-9 - Środki czyszczące
44176000-4 - Taśma
44316400-2 - Drobne artykuły metalowe
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44810000-1 - Farby
44820000-4 - Lakiery
44830000-7 - Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 116363,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33956,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACHY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922505390
7.3.3) Ulica: Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33956,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54799,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARTEX Grzegorz Gładysz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261542690
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 66
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GG Consulting Grzegorz Gładysz
jakie przetargi wygrała firma
GG Consulting Grzegorz Gładysz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54799,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa zawarta z DACHY POLSKA Sp. z o.o. obejmuje zadania nr 1 (525,21 zł),2 (706,02 zł),10 (14329,50 zł),11 (471,83 zł),12 (13416,84 zł) oraz 15 (4506,72 zł). W ramach części I zamówienia podpisano również umowy z wykonawcami: 1) CTC SP.Z O.O. ul. Radoszowska 1A, 41-707 RUDA ŚLASKA., NIP6782968781, średnie przedsiębiorstwo, umowa z dnia 14.06.2021 na kwotę 1261,98 zł, obejmująca zadanie nr 13 (1261,98 zł), termin realizacji zamówienia 5 dni; 2)CARTEX Grzegorz Gładysz, ul. Targowa 66, NIP 8261542690, małe przedsiębiorstwo, umowa z dnia 7.06.2021 r. na kwotę (w części I) - 5659,81 zł, obejmująca zadania nr 5 (948,67 zł),8 (27,01 zł) i 14 (2010,14 zł), termin realizacji zamówienia 10 dni;; 3)Emil Senska AGRA, ul. Dworcowa 45, 68-100 Żagań, NIP 5581001089, mikro przedsiębiorstwo, umowa z dnia 09.06.2021 r., na kwotę 14077,40 zł, obejmująca zadania nr 3 (1623,03 zł),4 (865,01 zł),6 (4088,11 zł),7 (4129,04 zł) i 9 (3372,20 zł), termin realizacji zamówienia 5 dni.
Zadanie nr 1- liczba ofert 3; odrzucono - 0; cena najniższa - 497,58 zł, cena najwyższa-712,99 zł;
Zadanie nr 2 - liczba ofert 3; odrzucono - 1; cena najniższa - 706,02 zł, cena najwyższa-794,49 zł;
Zadanie nr 3 - liczba ofert 3; odrzucono - 0; cena najniższa - 1538,88 zł, cena najwyższa-1644,51 zł;
Zadanie nr 4 - liczba ofert 3; odrzucono - 0; cena najniższa - 865,01 zł, cena najwyższa-1043,04 zł;
Zadanie nr 5 - liczba ofert 4; odrzucono - 1; cena najniższa - 948,67 zł, cena najwyższa-1415,73 zł;
Zadanie nr 6 - liczba ofert 3; odrzucono - 0; cena najniższa - 4088,11 zł, cena najwyższa-5526,83 zł;
Zadanie nr 7 - liczba ofert 3; odrzucono - 0; cena najniższa - 4129,04 zł, cena najwyższa-5115,57 zł;
Zadanie nr 8 - liczba ofert 3; odrzucono - 0; cena najniższa - 27,01 zł, cena najwyższa-52,00 zł;
Zadanie nr 9 - liczba ofert 3; odrzucono - 0; cena najniższa - 3372,20zł, cena najwyższa-4309,71zł;
Zadanie nr 10 - liczba ofert 2; odrzucono - 0; cena najniższa - 14329,50 zł, cena najwyższa-14787,86 zł;
Zadanie nr 11 - liczba ofert 3; odrzucono - 1; cena najniższa - 467,28 zł, cena najwyższa-471,83 zł;
Zadanie nr 12 - liczba ofert 3; odrzucono - 0; cena najniższa - 13416,84 zł, cena najwyższa-17158,09 zł;
Zadanie nr 13 - liczba ofert 3; odrzucono - 0; cena najniższa - 1261,98 zł, cena najwyższa-1631,55 zł;
Zadanie nr 14 - liczba ofert 2; odrzucono - 1; cena najniższa - 2010,41 zł, cena najwyższa-2010,14 zł;
Zadanie nr 15 - liczba ofert 2; odrzucono - 0; cena najniższa - 4506,72 zł, cena najwyższa-5111,39 zł;
CZĘŚĆ II
Umowa zawarta z Cartex Grzegorz GŁADYSZ , obejmuje w części II zadania nr 16 (19675,94 zł),17 (2554,82 zł),20 (26528,48 zł),21 (4932,42 zł) i 24 (1107,98 zł)
W ramach części II zamówienia podpisano również umowę z Wykonawcą Firma Handlowa TREBOR, Robert TRAJDOS, 97-500 Radomsko ul. Gerwazego 4, NIP7721436240, mikro przedsiębiorstwo, umowa z dnia 28.06.2021 r. , na kwotę 27 316,76 zł, obejmująca zadania nr 18 (2175,56 zł) i 19 (25141,20 zł), termin realizacji zamówienia 5 dni;
W ramach części II unieważniono zadanie nr 22 na podstawie art. 255 ust.6) oraz zadanie nr 23 na podstawie art.255 ust 2) ustawy Pzp.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo - Opiekuńczego w Raciążku
- "Dostawa artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie w 2025 roku"
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
- Dostawa środków czystości
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.