Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00076074/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103267 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla budynków Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bojarska@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla budynków Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0af5a4c8-c858-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000772/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej - zakup bez usługi dystrybucji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076074/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.38.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 577723,57 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Dostawa energii elektrycznej dla budynków administracyjnych i dydaktycznych.Zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w grupie taryfowej C11 – 2400 kWh, w grupie taryfowej C21 - 1 266 200 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający jednocześnie informuje, że Zamawiający ma zawarte odrębne umowy na:
1) świadczenie usług dystrybucji zawarte na czas nieoznaczony z Tauron Dystrybucja S.A., ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków, przy czym nie są to umowy kompleksowe i nie przewiduje zawarcia nowych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych.
2) sprzedaży energii elektrycznej zawarte z Elektra S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Skierniewicka 10A, na czas określony.
Zamawiający nie korzysta z ofert promocyjnych lub lojalnościowych.
Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, procedurę zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. W terminie umożliwiającym rozpoczęcie sprzedaży energii z dniem 16.08.2021 r. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa z uwzględnieniem zapisów IRiESD OSD, przy czym zakres pełnomocnictwa będzie odpowiadał zakresowi przedmiotu zamówienia.
Dane i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem (także w wersji elektronicznej - Excel).
Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, podpisaną generalną umowę dystrybucji, zawartą pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Sieci Dystrybucyjnej właściwym dla obiektów objętych zamówieniem.
Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedawanej w ramach niniejszej umowy.
Zamawiający oświadcza, iż posiada tytuł prawny do obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy.
Zamawiający informuje, że wartość umowy jest wartością szacunkową, a Wartość ostateczna wynagrodzenia za energię elektryczną wynikać będzie z faktycznego zużycia energii ustalonego w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe energii elektrycznej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca może powierzyć wykonanie poszczególnych części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 pkt 27 ustawy Pzp. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od 16.08.2021 r. do 16.08.2022 r. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej do wszystkich budynków objętych umową nastąpi od dnia 16.08.2021 r. po pozytywnym zakończeniu procedury zmiany sprzedawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 463902,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Dostawa energii elektrycznej dla Domu Studenta „Skrzat”.Zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w grupie taryfowej G 11 – 300 000 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający jednocześnie informuje, że Zamawiający ma zawarte odrębne umowy na:
1) świadczenie usług dystrybucji zawarte na czas nieoznaczony z Tauron Dystrybucja S.A., ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków, przy czym nie są to umowy kompleksowe i nie przewiduje zawarcia nowych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych.
2) sprzedaży energii elektrycznej zawarte z Elektra S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Skierniewicka 10A, na czas określony.
Zamawiający nie korzysta z ofert promocyjnych lub lojalnościowych.
Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, procedurę zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. W terminie umożliwiającym rozpoczęcie sprzedaży energii z dniem 16.08.2021 r. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa z uwzględnieniem zapisów IRiESD OSD, przy czym zakres pełnomocnictwa będzie odpowiadał zakresowi przedmiotu zamówienia.
Dane i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem (także w wersji elektronicznej - Excel).
Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, podpisaną generalną umowę dystrybucji, zawartą pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Sieci Dystrybucyjnej właściwym dla obiektów objętych zamówieniem.
Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedawanej w ramach niniejszej umowy.
Zamawiający oświadcza, iż posiada tytuł prawny do obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 69% wartości umowy.
Zamawiający informuje, że wartość umowy jest wartością szacunkową, a Wartość ostateczna wynagrodzenia za energię elektryczną wynikać będzie z faktycznego zużycia energii ustalonego w oparciu o wskazania układów pomiarowych i ceny jednostkowe energii elektrycznej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca może powierzyć wykonanie poszczególnych części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 pkt 27 ustawy Pzp. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od 16.08.2021 r. do 16.08.2022 r. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej do wszystkich budynków objętych umową nastąpi od dnia 16.08.2021 r. po pozytywnym zakończeniu procedury zmiany sprzedawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 617285,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731505,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 617285,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektrix Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272347772
7.3.3) Ulica: Bukietowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-650
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRIX S.A. W RESTRUKTURYZACJI
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRIX S.A. W RESTRUKTURYZACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617285,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-16 do 2022-08-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146433,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172987,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146433,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy Spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762459238
7.3.3) Ulica: Ludwika Rydygiera
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146433,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-16 do 2022-08-162021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.